Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen kunne hjelpe meg litt???

Er en gutt på 23, som har et lite problem. Problemet er at jeg aldri blir mer enn en venn for det motsatte kjønn. Jeg har "normalt" draget på jenter enten jeg er på byen eller bare kulern på en café bar etter jobb. Har tenkt litt og jeg tror problemet er at jeg rett og slett ikke tørr å prøve meg nok, er redd for å såre andres følerser, og tar til takke med å heller bli en venn. Har dere noen råd, skal jeg evt prøve meg mer, og latt det gå som det går. De fleste av det motsatt kjønn setter stor pris på meg fordi jeg ikke er som andre de kjenner som prøver seg hele tiden.

Tar i mot alle råd med et stor takk. Setter pris på seriøse svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snusmumriken

Hmm, skjønner at dette kan være et problem... Men et par spørsmål... Kanskje du ikke er "tydelig nok" med sjekkingen din..? Kanskje jenta du vil ha rett og slett ikke skjønner at du prøver å sjekke henne opp?

Tror nok et tips kan være å vise jenta at du er interessert, men ikke "kaste seg over henne".. Jeg mener - det kan jo ikke være noe galt i å f. eks. be med noen på en date? Da viser man jo at man er interessert, men uten å "overdrive".

Når det gjelder det med å være redd for å såre noen - "there are no guaranties in life", lille venn.. Men så lenge du spiller med åpne kort, syns jeg ikke noen kan bruke ting imot deg. Jeg vet fra egen erfaring at de gangene jeg har blitt såret og følt meg "urettferdig behandlet", har jeg sittet med en inntrykk av at gutten ville noe mer / ha fast forhold.. Noe som viste seg tilslutt at ikke var tilfelle. Ingen kan "kritisere deg" for å ville bli bedre kjent med ei jente.. Det kan jo faktisk skje at dere ikke er så bra match allikevel - men det er jo ingens FEIL..!

Oj, dette ble et langt innlegg.. men jeg håper det kan være til hjelp, ihvertfall.. Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter trenger klartekst! Gutter blir veldig glad for å få det i klartekst! Den som intet våger, intet vinner.... men, det skader ikke å være innovativ når du først gjør et fremstøt..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...