Gå til innhold

Ikke en JÆVLA match...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

...på Tinder.

Bor midt i Oslo Sentrum. Har radaren innstilt på 20 km og oppgitt alder 27-42 år. (Er selv 37).

Når jeg logger inn, står den bare og søker og søker. Etter en stund finner den kanskje 3-4 profiler, før den igjen søker og sier at det ikke er noen tilgjengelige profiler. Ber meg utvide søkeinnstillingene. Men jeg vil ikke ha kjerring fra bygda. 

Ikke får jeg matcher heller. Bruker de samme bildene som jeg gjorde før. Da fikk jeg gjerne 15-20 matcher første døgnet etter registrering. Deretter kanskje 7-8 matcher i uka. (Jeg er veldig selektiv hvem jeg sveiper høyre. Har kastet bort altfor mange timer på meningsløse dater).

Hva gjør jeg gærnt???

 

Anonymkode: b213c...4dd

Du lar deg ikke utvikle til å bli et bedre menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og tenk på alle de som er født og oppvokst i Oslo, som flytter utenfor Oslo, grunnet boligpriser. Jeg har selv bodd mesteparten av livet mitt i Oslo, bor nå i Drammen. Og det er mange som meg.

Anonymkode: 99b6d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel sveipa deg gjennom damene i Oslo da. 

Selv i en stor by som Oslo så er det jo ikke ubegrensa tilfang av stadig nye kvinnfolk som gidder å bruke Tinder. Er du aktiv til å sveipe vekk, så vil det etterhvert ikke være så mange kvinneprofiler igjen å foreslå for deg, og du vil i hovedsak få opp nye profiler. Men ryktet og oppfatning av Tinder som rein pule-app har vel satt seg nokså grundig også, så godt mulig det er færre nye brukere som gidder å prøve seg på app'en? 

Anonymkode: 1aadd...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel menn som meg som har skylda.. :P

Hatt tinder i over 1 år, nettopp kommet bikket over 900 match, og selvfølgelig bruker jeg godene jeg får tildelt, hvem hadde ikke gjort det.. :)

Anonymkode: bee18...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk krava. Du er ikke så pen som du tror og må finne en dame på ditt eget nivå.

Anonymkode: 90d8d...0b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.9.2018 den 19.54, Rotemor skrev:

Kjerring fra bygda her! Bor 25 minutter fra sentrum. Pen og slank er jeg også! 

Jeg vil heller ikke ha deg.

Det var da fælt til sutring da. Er det så gærne at man ikke vil ha dame som bor langt unna? Er fra bygda selv. Grunnen til at jeg ikke vil ha dame som bor langt unna Oslo er at det blir så mye styr med reisetid og logistikk. Har dårlig erfaring med avstandsforhold. 

Anonymkode: b213c...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da fælt til sutring da. Er det så gærne at man ikke vil ha dame som bor langt unna? Er fra bygda selv. Grunnen til at jeg ikke vil ha dame som bor langt unna Oslo er at det blir så mye styr med reisetid og logistikk. Har dårlig erfaring med avstandsforhold. 

Anonymkode: b213c...4dd

Måtte du skrive «kjerring fra bygda»?  Avstandsfordhold? En halvtime??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da fælt til sutring da. Er det så gærne at man ikke vil ha dame som bor langt unna? Er fra bygda selv. Grunnen til at jeg ikke vil ha dame som bor langt unna Oslo er at det blir så mye styr med reisetid og logistikk. Har dårlig erfaring med avstandsforhold. 

Anonymkode: b213c...4dd

Tipper det ikke bare er avstandforhold du sliter med.

Anonymkode: f779f...cce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rotemor skrev:

Måtte du skrive «kjerring fra bygda»?  Avstandsfordhold? En halvtime??

Jeg er som sagt fra bygda selv. Og der jeg er fra på Sunnmøre så omtales kvinner som "kjerring". Er ikke noe vondt i det. 

Anonymkode: b213c...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 22.38, AnonymBruker skrev:

...på Tinder.

Bor midt i Oslo Sentrum. Har radaren innstilt på 20 km og oppgitt alder 27-42 år. (Er selv 37).

Når jeg logger inn, står den bare og søker og søker. Etter en stund finner den kanskje 3-4 profiler, før den igjen søker og sier at det ikke er noen tilgjengelige profiler. Ber meg utvide søkeinnstillingene. Men jeg vil ikke ha kjerring fra bygda. 

Ikke får jeg matcher heller. Bruker de samme bildene som jeg gjorde før. Da fikk jeg gjerne 15-20 matcher første døgnet etter registrering. Deretter kanskje 7-8 matcher i uka. (Jeg er veldig selektiv hvem jeg sveiper høyre. Har kastet bort altfor mange timer på meningsløse dater).

Hva gjør jeg gærnt???

 

Anonymkode: b213c...4dd

Bruker de samme bildene?

Anonymkode: f002f...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 22.38, AnonymBruker skrev:

...på Tinder.

Bor midt i Oslo Sentrum. Har radaren innstilt på 20 km og oppgitt alder 27-42 år. (Er selv 37).

Når jeg logger inn, står den bare og søker og søker. Etter en stund finner den kanskje 3-4 profiler, før den igjen søker og sier at det ikke er noen tilgjengelige profiler. Ber meg utvide søkeinnstillingene. Men jeg vil ikke ha kjerring fra bygda. 

Ikke får jeg matcher heller. Bruker de samme bildene som jeg gjorde før. Da fikk jeg gjerne 15-20 matcher første døgnet etter registrering. Deretter kanskje 7-8 matcher i uka. (Jeg er veldig selektiv hvem jeg sveiper høyre. Har kastet bort altfor mange timer på meningsløse dater).

Hva gjør jeg gærnt???

 

Anonymkode: b213c...4dd

Gjør noe med holdningen din først og fremst. Du vet aldri hvor drømme dana er fra. Faktisk er det kjendiser som er  fra bygda sominke ser ut som ei «kjerring» Skift bilder. Folk har sett deg før.. Ikke bruk emojies. Ha en tekst. Skipp bilder sammen med andre. Smil på bilde. Det går jo an å tekste litt mer en en kveld før du går på date for å finne ut om det er verd å ta en kaffe. 

Anonymkode: f002f...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...