Gå til innhold

Norsk bestemor og tyrkisk mann..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan jo gå bra, men føler at noe skurrer når en norsk kvinne på snart 40 forlover seg med en kelner hun traff på hotellet hun var på i sommer! Hun ble så betatt av mannen at hun reiste tilbake, og han fridde etter 2 dager...Han er ca 10 år yngre enn henne. Virker litt "desperat" synes jeg.:huh:

Anonymkode: c3717...559

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

40 år og bestemor sier vel sitt.

Anonymkode: 1e220...b82

Ja tenke seg til at man fikk barn selv når man var 20 og ens eget barn fikk barn da han/hun var 20. Shit pomfritt liksom, verden går jo under. De er jo sykt unge foreldre liksom. Eller....? Nei, helt normalt!

 

For øvrig, for å svare på HI. Skal de bo i Tyrkia så vær så god. Er planen at de skal til Norge blir hun lurt så det synger etter. Han skiller seg når han har opphold uavhengig av henne.

Anonymkode: c7bf7...bf5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en du kjenner eller har du lest det noe sted, ts?

Anonymkode: 19bdb...424

Det er en blogg jeg kom over for litt siden, Metteask. 

Anonymkode: c3717...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Stella Rose skrev:

Jeg er mest sjokkert at hun er 40 og allerede bestemor 😨:sjokkert:

SÅ sjokkerende er det vel ikke. Hun kan ha vært 19-20 da hun fikk barn, og samme med barnet hennes.

Anonymkode: d91c5...e38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Stella Rose skrev:

Jeg er mest sjokkert at hun er 40 og allerede bestemor 😨:sjokkert:

Min mor ble bestemor som 34 åring. Så 40 er gammelt i forhold.  

Anonymkode: 13474...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. hun dama var jo ganske pen, og var ikke en sliten 40åring, så jeg vil tro at det faktisk kan være seriøst fra hans side... 

 

Hadde vært mer skeptisk  om hun var eldre og mindre pen... 

Anonymkode: bfec1...b66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 10 års aldersforskjell, hadde dere reagert hvis det var en mann på 40 år, som ble sammen med en kvinne på 30 år?

Kjenner ei dame på 45 år, som giftet seg med en mann i slutten av 20 årene, fra Tyrkia. Vi rundt hadde jo ikke så stor tro på det her. Nå er det 12 år siden, de er fortsatt sammen, og ser ut som de har det bra sammen.

Anonymkode: 47afa...fb9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var jo en veldig pen 40 åring da, det lyser ikke lang veg at han er 10 år yngre og bare har kapret seg billett til Norge liksom. 

Anonymkode: dbcbc...8a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama var jo nydelig! Fint par og umiddelbart ingen grunn til å anta at hun blir lurt. De kledde hverandre - alders forskjell eller ei!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, Testosteron said:

Hvor skal de bo? I Norge eller Tyrkia?

Hva tror du?

Hva slags politisk tilhørighet tror du denne damen har?

Hun setter pris på at hun må dekke seg til, ikke kikke seg rundt, vise respekt.

Antar at hun er feminist på sin hals og klager over at hun ikke er likestilt her på berget.

Denne batikhäxen drar nok med seg sin tyrker til Norge, hvor han kommer til å peise på mellom de blekfeite lårene hennes de neste 5 årene, til han har fått varig opphold. Da er hun 45 og han er klar for å finne en som er 10 år yngre enn han selv.

Da tipper jeg det er rett ut av døra og inn på nav for å få stønad for å slenge rundt og drive dank.

Og hun tar første fly til Tyrkia, eller Afrika for å hente inn en ny en.

Det skjer hver uke her i Norden.

Anonymkode: d099d...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var sykt pen, da! Utrolig at hun er bestemor i tillegg. Jeg ville aldri rota meg bort i en muslim, men ellers har jeg en kjæreste som er 8 år yngre (fra de dypeste norske daler) så da har vi det til felles. Tyrkere kan vel være like forskjellige som oss nordmenn, men jeg ville vært skeptisk.

Anonymkode: cef8e...e80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du?

Hva slags politisk tilhørighet tror du denne damen har?

Hun setter pris på at hun må dekke seg til, ikke kikke seg rundt, vise respekt.

Antar at hun er feminist på sin hals og klager over at hun ikke er likestilt her på berget.

Denne batikhäxen drar nok med seg sin tyrker til Norge, hvor han kommer til å peise på mellom de blekfeite lårene hennes de neste 5 årene, til han har fått varig opphold. Da er hun 45 og han er klar for å finne en som er 10 år yngre enn han selv.

Da tipper jeg det er rett ut av døra og inn på nav for å få stønad for å slenge rundt og drive dank.

Og hun tar første fly til Tyrkia, eller Afrika for å hente inn en ny en.

Det skjer hver uke her i Norden.

Anonymkode: d099d...367

Har du vært i Tyrkia? Jeg har jobbet i Tyrkia, og de fleste kvinner der, kler seg som oss vestlige kvinner, på sommeren går de i singlet og skjørt, bikini på stranda osv. Jeg var ute på byen med flere tyrkiske kvinner. 

Og hvorfor kan det ikke være kjærlighet? Hun er jo pen, og har gode valgmuligheter her hjemme og, så kanskje de faktisk er forelsket. 

Anonymkode: 47afa...fb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel mest sjokkert over at hun er bestemor i en alder av 40. Min far er 80 og er ikke bestefar enda 😂 

Men hei, har hun funnet lykken, og er så ung som 40 år, så syns hun bare skal få kose seg, jeg. Ser ikke det problematiske i at hun er bestemor og har fått seg kjæreste. Bare overrasket over at hun er 40 og bestemor. 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...