Gå til innhold

JIPPIII.... jeg skal gifte meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

DA var det endelig i boks. I går ble samboer og jeg enige om å gifte oss etter å ha vært forlovet i ganske snart 2 år..

Det var ikke noe romantiske greier rundt det.. Vi snakket bitte litt om det ved middagsbordet. Så tok jeg det opp igjen da vi hadde lagt oss...

Gjett om jeg er kjempe glad, jeg svever.. Jeg har aldri før hatt lyst til å gifte meg. Selv ikke da jeg var samboer i 9 år med min sønns far.

Med min nåværende samboer har jeg hatt lyst til å gifte meg siden dag 1.. Vi har nå vært sammen i litt over 2 år og vært samboere så og si siden begynnelsen.

Nå er spørsmålet om vi rekker å få det til før sommerferien. Vi har ikke kommet så langt at vi har planlagt noe særlig. Det eneste vi har kommet frem til er at det blir Tinghuset og så har vi snakket litt om hvem han skal velge som forlover...

Å gud... tipper jeg kommer med mange spørsmål til dere nå fremover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Dere rekker nok fint å planlegge det så dere får gifta dere før sommerferien! Det viktigste er jo å få satt en dato så alt er i orden med tinghuset! Og et festlokale.

Lykke til med planleggingen! :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Gratulerer så mye. :blomst_opp:

Gjest Principessa
Skrevet

Gratulerer så mye med bryllupsplanlegning!! :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Gratulerer!! Så gøy!!! Kos deg!!! ;)

Skrevet

GRATULERER!!

Kos deg med planleggingen... :)

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til med planleggingen.

Sleng til oss spørsmål så svarer vi så godt vi kan :-)

Skrevet

Gratulerer. Bruk forumet for hva det er verdt. Det er mange kjempesnille og hjelpsomme jenter her. Lykke til med planleggingen. :hoppe:

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Så koselig å planlegge bryllup!!! Og med litt ekstra innsats, er jeg sikker på at dere kan få det til før sommerferien...eller hva med et sensommer / høstbryllup!??

:vinke:

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Lykke til med planleggingen!!!! :-)

Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer! Håper dere koser dere med planlegging :-)

Skrevet

:dagensrose:

Gratulerer så masse!!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...