Gå til innhold

Registrere vaksiner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om kanskje noen her kan svare på det jeg lurer på. Var inne på helsenorge i går og tittet på mine vaksiner. Har i år boostet vaksiner og gjordet det samme i 2015 (tror jeg det var), fikk også hpv-vaksinen rundt 2016-17. Ingen av disse er registrert, og det irriterer meg veldig faktisk. Har ikke samme fastlege lenger og lurer på om det er for sent å få disse vaksinene registrert, det skal jo i teorien stå i journalen min at disse er tatt. Er det for sent eller kan et annet legekontor som jeg hører til nå legge det inn?

Anonymkode: d9f4f...b5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Lurer på om kanskje noen her kan svare på det jeg lurer på. Var inne på helsenorge i går og tittet på mine vaksiner. Har i år boostet vaksiner og gjordet det samme i 2015 (tror jeg det var), fikk også hpv-vaksinen rundt 2016-17. Ingen av disse er registrert, og det irriterer meg veldig faktisk. Har ikke samme fastlege lenger og lurer på om det er for sent å få disse vaksinene registrert, det skal jo i teorien stå i journalen min at disse er tatt. Er det for sent eller kan et annet legekontor som jeg hører til nå legge det inn?

Anonymkode: d9f4f...b5c

Ville kontaktet den gamle fastlegen og bedt de føre inn. Om du har overført journal kan du jo spørre den nye legen.

Anonymkode: da17a...795

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...