Gå til innhold
AnonymBruker

Kvinne 26 aldri hatt kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir litt deppa av å tenke på at jeg aldri har fått oppleve kjærlighet. Blir sjelden betatt men har fått mange forespørsler fra menn. Er det noe galt med meg som aldri får følelser tilbake?

Anonymkode: 624d0...1e3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei det trenger ikke være noe galt, mange tør ikke utvikle følelser i frykt for å bli såret. Jeg hadde heller ikke hatt kjæreste når jeg var 26 Men så hoppet jeg ut i det og tenkte at alt som skjer skal jeg ta i mot fra universet og la vekk de sperrene jeg hadde og bare slapp følelsene løs til slutt 😛

Anonymkode: d9b8f...0ea

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er over. Det begynte ikke en gang. 

Anonymkode: c0c25...571

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er over. Det begynte ikke en gang. 

Anonymkode: c0c25...571

????

Anonymkode: 7de2b...843

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har heller ikke hatt kjærste 😕 

Anonymkode: 7de2b...843

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
21 hours ago, AnonymBruker said:

Blir litt deppa av å tenke på at jeg aldri har fått oppleve kjærlighet.

Kjenner problemet. Jeg har aldri opplevd gjensidig kjærlighet heller. Blir forelsket, betatt, osv, men aldri gjensidig. Har trolig levd ferdig over halve livet nå, så jeg ser ikke akkurat noe lys i tunnellen. Det eneste rådet jeg har er å forsøke å fylle tiden, så slipper du å bli ensom du også.

Anonymkode: 8e9e3...357

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjenner meg godt igjen :( Lengste jeg har hatt en flamme er gående som jeg møtte varte kun 2 uker :( Det er 3 år siden :( 

Anonymkode: d4f14...963

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Vi er mange i samme båt :)  Mitt beste råd er å vurdere om du kan være i et forhold uten at de helt supre følelsene er tilstede. Forelskelse går tross alt over det også.

Anonymkode: 2ac01...757

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Mann 28, og kan telle på 1 hånd antall kvinner jeg har kysset, så vi er mange i samme båt. Vanskelig å finne en dame som er interessert i en mann som bare har som jobb å klare seg selv fordi jeg er for syk til å gjøre noe annet. Skulle ønske det fantes kose massasje, kunne vært kamera i rommet om det var fare for at det kunne bli brukt til prostitusjon, har bare lyst å kunne ligge å holde rundt noen eller bli holdt rundt selv mens jeg får stryke dama på kinnet. 

Merker ikke bare er det stigma rundt at jeg som mann ikke har gjort jobben å gjøre en dame interessert nok fordi jeg hadde vrangt selvbilde når jeg var yngre, og nå er for syk til å kan date normalt. Jeg begynte bokstavelig talt å gråte i forrige uke da terapauten min var syk og en yngre student hadde timen min isteden og fikk full massasje. Ble emosjonell over at noen på min egen alder rørte kroppen min selv om det bare var rygg, brystkasse og bein.  

Anonymkode: 9d584...bc2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg er i samme båt.. er vel og merke tre år yngre enn deg, ts, men merker presset. Jeg har jo fullført utdanningen om 1,5 år, og ønsker meg gjerne første barnet mens jeg er under 30. Og da ville jeg helst vært i et fortrolig forhold allerede noen år.. For min del handler det om utrygghet. 

Anonymkode: f5786...29b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Serafin
På 13.9.2018 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Blir litt deppa av å tenke på at jeg aldri har fått oppleve kjærlighet. Blir sjelden betatt men har fått mange forespørsler fra menn. Er det noe galt med meg som aldri får følelser tilbake?

Anonymkode: 624d0...1e3

Jeg er snart 30 år og har ikke hatt kjæreste i mitt voksne liv. Det er rart å tenke på og vondt å se andre få seg kjæreste mens en selv ikke har funnet noen å være glad i. Men jeg har tenkt at jeg ikke skal ta til takke med hva som helst bare for å ha en kjæreste og fordi man er redd for å være alene i livet.  Hvis jeg skal ha en kjæreste så må det i så fall være fordi jeg er veldig glad i denne personen og ønsker å dele livet mitt med denne personen som er spesiell for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 14.9.2018 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Mann 28, og kan telle på 1 hånd antall kvinner jeg har kysset, så vi er mange i samme båt. Vanskelig å finne en dame som er interessert i en mann som bare har som jobb å klare seg selv fordi jeg er for syk til å gjøre noe annet. Skulle ønske det fantes kose massasje, kunne vært kamera i rommet om det var fare for at det kunne bli brukt til prostitusjon, har bare lyst å kunne ligge å holde rundt noen eller bli holdt rundt selv mens jeg får stryke dama på kinnet. 

Merker ikke bare er det stigma rundt at jeg som mann ikke har gjort jobben å gjøre en dame interessert nok fordi jeg hadde vrangt selvbilde når jeg var yngre, og nå er for syk til å kan date normalt. Jeg begynte bokstavelig talt å gråte i forrige uke da terapauten min var syk og en yngre student hadde timen min isteden og fikk full massasje. Ble emosjonell over at noen på min egen alder rørte kroppen min selv om det bare var rygg, brystkasse og bein.  

Anonymkode: 9d584...bc2

Det er mange menn som er 28 og aldri har rørt noen, aldri hatt kjæreste eller en date. Det er ingen unngskyldning for å gjøre kvinner til koseroboter, slik du skriver. Hva søren slags massasje innebærer å «ligge og holde rundt noen»???? 

Anonymkode: 6b090...905

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

27 år og evig singel men trives og trur ikkje eg har godt glippa noe egentlig 

Anonymkode: aab21...114

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her