Gå til innhold

Magesmerter/kvalme, hva kommer de av?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har pågått siden mandag. De kommer som oftest sent, ingenting når jeg våkner, pga lite mat vil jeg tro. 

Det rare er at faren min hadde og magesmerter, noen dager før jeg fikk. Så å si samme symptomer, hos han hsr det blitt bedre. 

Når magesmertene/kvalmen inntreffer så kjennes det ekstremt ubehagelig ut, klarer ikke å roe meg av mageubehaget/smerten. 

Noen som aner hva det kan komme av? Matforgiftning?

Anonymkode: f3be6...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har pågått siden mandag. De kommer som oftest sent, ingenting når jeg våkner, pga lite mat vil jeg tro. 

Det rare er at faren min hadde og magesmerter, noen dager før jeg fikk. Så å si samme symptomer, hos han hsr det blitt bedre. 

Når magesmertene/kvalmen inntreffer så kjennes det ekstremt ubehagelig ut, klarer ikke å roe meg av mageubehaget/smerten. 

Noen som aner hva det kan komme av? Matforgiftning?

Iom at din far også har hatt lignende symptomer, tenker jeg at det kan høres ut som noe smittsomt (bakterier/virus) Ta deg en tur til legen hvis et ikke gir seg/ gjør ekstremt vondt. God bedring!

Anonymkode: 1432d...9b2

Skrevet

Ville prøvd syredempende jeg. Det gir ofte smerte i mage og kvalme.

Anonymkode: 3a468...aca

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Iom at din far også har hatt lignende symptomer, tenker jeg at det kan høres ut som noe smittsomt (bakterier/virus) Ta deg en tur til legen hvis et ikke gir seg/ gjør ekstremt vondt. God bedring!

Hmm, ok. 

Det er ok nå når jeg våkner, men så fort klokka er 18, så kommer mageubehaget/smertene/krampene, fordi jeg sikkert har fått i meg mat.

Kanskje minske på matinntaket og bare ta meg litt middag?

Hsr tenkt på bakterier/virus, men har ingrn andre virussymptomer egentlig. Bare mage og kvalme.

Skrevet

Har ikke spist NOENTING idag, eller drukket. Er det bra? Føler at om jeg får k meg noe så kommersiell ubehaget senere idag.

Kanskje spise litt tørt brød? Evt tips?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, ok. 

Det er ok nå når jeg våkner, men så fort klokka er 18, så kommer mageubehaget/smertene/krampene, fordi jeg sikkert har fått i meg mat.

Kanskje minske på matinntaket og bare ta meg litt middag?

Hsr tenkt på bakterier/virus, men har ingrn andre virussymptomer egentlig. Bare mage og kvalme.

Ville tatt en tur til legen, kan være alt fra virus til matintoleranse som gluten allergi eller laktose allergi. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville tatt en tur til legen, kan være alt fra virus til matintoleranse som gluten allergi eller laktose allergi. 

Ja, men faren min hadde og vondt i magen, noen dager før jeg fikk. Hos han forsvant dem etter 1 uke ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...