AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Jeg er en kvinne på 1.82. Jeg veide meg i går og den viste 56,6 kg. Jeg spiser mye, trener lite. Trener nok til å ha god holdning i ryggen. jeg er under behandling, eller venter på time. De mistenker at jeg kan ha Dystymi og Aspergers... kan agnsten være årsak til lav vekt? Jeg synes ikke selv jeg ser veldig tynn ut. Men andre sier det så ofte.. Anonymkode: 8533e...620
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Jeg ville bestilt legetime og sjekket meg for høyt stoffskifte :) Anonymkode: 1e624...dcf
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Jeg har angst og dystymi og er under utredning for asperger. Jeg har hele mitt liv vært tynn, har ofte fått høre det fra andre. Tror kroppen bruker mye energi på å hele tiden være i beredskap, jeg bruker også mye energi på å "være normal". Anonymkode: c2ecd...e08
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Det kommer jo helt an på hva og hvor mye du spiser. Om du spiser dårlig fordi du er deprimert så henger jo det sammen med lav vekt. Anonymkode: 4334d...e3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå