AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Har slettet noen mld på messenger, som betyr mye å finne igjen Leste på nett, og gjør som det står. Lastet ned appen Explorer. 1. Lagring sd kort. Hvor finner jeg det? De andre mappene finner jeg, men så står det at jeg skal fylle i "fb_temp". Hvor gjør jeg det? Finner jeg ikke de slettede meldinger, betyr det 100.000 vis av kroner i tap. Noen hjelp her? Har android Anonymkode: 9c17e...7d9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 Har du prøvd å logge inn på Facebook på PCen? Jeg føler av og til at meldingene på Messenger henger igjen lengere på pcen. SD kort er jo noe som du bruker til å lagre ting på (ofte i kameraer). Anonymkode: e3a67...c53
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 Du har sannsynligvis ikke SD-kort i telefonen, så du får ikke fram slettede filer selv. Det er teoretisk mulig at profesjonelle kan få dem fram, men jeg tror ikke sjansen er så stor. Uansett bør du skru den av og bruke en annen telefon fram til du har funnet en løsning eller gitt opp, for sjansen for at de blir overskrevet og umulige å hente fram er større jo mer du bruker den. Anonymkode: fa129...c63
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 Takk for svar. Er det noen enkel løsning, for å få de frem på en pc? Anonymkode: 9c17e...7d9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #5 Skrevet 12. september 2018 Nei. Telefonen må rootes, og du må bruke spesiell programvare. Når det er så viktig bør du ikke prøve deg fram uten å vite hva du gjør. Anonymkode: fa129...c63
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #6 Skrevet 12. september 2018 Nei, jeg roter ikke mere med det. Kan lite om dette. Hvorfor har noen sd kort? Hadde vel klart det om jeg hadde det. Anonymkode: 9c17e...7d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå