Gå til innhold

Samletråd for RFSU tester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.10.2018 den 13.34, Michellelea skrev:

Er på vei til apoteket nå! Hehe.  Har hatt stigning på resten ja.  Men var nok dum som testet med kun 24 timer i mellom.  Med de andre tok det 2 dager før det var stigning.   Har fått positiv på 3 forskjellige tester da.  Så er kun stigningen som bekymret meg😅

Hvordan går det med deg?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katteelskeren

Hei! Ser at RFSU tester har en egen tråd, og legger derfor bilde ut av testen min her også. Fikk noen tilbakemeldinger i den andre tråden, men det er bare til å si hva dere tenker likevel 😊 12 dpo i dag. 

ED0BF5AB-703E-4E55-9F1C-BD8FDB377EDF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren

Samme test hvor jeg tok av en del slik at det syntes bedre. Denne er dog tatt etter tidsfristen og det første bilde er innen tidsfristen. 

B038803E-4B72-4300-9E49-D6A1BD43CD2A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser dere strek? Forventet mens om 4 dager. 

Screenshot_20181026-113119_Gallery.jpg

Anonymkode: 64db2...890

Ville ikke stolt på dette merket. Det er jeg som har innlegget over deg, fikk samme strek to dager før IKM, men mensen kom. Prøv heller et annet merke😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skygge.

Anonymkode: 61a4f...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ser ut som en skyggestrek (ser ingen farge) så sier negativ. Ville tatt en ny test om 2-3 dager om du ikke får mensen.

Anonymkode: eac5e...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2018 den 6.29, AnonymBruker skrev:

?

IMG_2416.JPG

Anonymkode: 8ac94...97b

Mensen kom dagen etter så dere hadde rett😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 21.36, smartbimbo skrev:

Takk 🤗

Hvordan gikk det ned deg? Synst testen din så positiv ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frk.Sanna skrev:

Hvordan gikk det ned deg? Synst testen din så positiv ut!

Det ble mensen. Akkurat ferdig i dag :) Så mensen kom 3 dager før tiden denne gang. Så det ble en syklus på 25 dager. Har testen ennå, og den ser positiv ut siden den har rosa skjær i seg. Men ble ikke noe denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mammatil3snart4 skrev:

Det ble mensen. Akkurat ferdig i dag :) Så mensen kom 3 dager før tiden denne gang. Så det ble en syklus på 25 dager. Har testen ennå, og den ser positiv ut siden den har rosa skjær i seg. Men ble ikke noe denne gang :)

Så synd. Det var nok en kjemisk da. Hvilken  dag fikk du positiv test? Ser du streken godt fortsatt? Føler min ble svakere etter hvert, så spørst om dette går bra. Her er min i dag 8 dpo...

A9760030-E01E-4CE4-8112-8CFF4CD4C5AA.png

Endret av frk.Sanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Så synd. Det var nok en kjemisk da. Hvilken  dag fikk du positiv test? Ser du streken godt fortsatt? Føler min ble svakere etter hvert, så spørst om dette går bra. Her er min i dag 8 dpo...

Var nok en kjemisk ja. Streken ser eg like godt nå som då. Ser din ganske godt til å bare være 8 dpo, så den testingen din kan bli spennende😊 Håper det går din vei 🤞😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mammatil3snart4 skrev:

Var nok en kjemisk ja. Streken ser eg like godt nå som då. Ser din ganske godt til å bare være 8 dpo, så den testingen din kan bli spennende😊 Håper det går din vei 🤞😊

Fikk den positive 4 dager før ikm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mammatil3snart4 skrev:

Her vises streken knapt nå😜☺️ Håper dere lykkes igjen snart😀 Tusen takk, blir spennende å se hvordan det går ila de neste dagene. Jeg hadde selv en kjemisk i september..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frk.Sanna skrev:

Jeg kan ikke se noen tidligere test fra deg men jeg ser en strek på denne med rett tykkelse og veldig lys farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Jeg kan ikke se noen tidligere test fra deg men jeg ser en strek på denne med rett tykkelse og veldig lys farge.

D er omtrent like☺️, men etter en god stund etterpå ble streken veldig svak er det vanlig? Jeg er kun 8 dpo i dag.. Vi får se hvordan de nestene dagene blir☺️

Endret av frk.Sanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, frk.Sanna skrev:

D er omtrent like☺️, men etter en god stund etterpå ble streken veldig svak er det vanlig? Jeg er kun 8 dpo i dag.. Vi får se hvordan de nestene dagene blir☺️

Jeg ville bestilt testene på nettet de babyplan. De har de her:
 https://testsmart.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/
Jeg har personlig bedre erfaring med dem. RFSU er veldig veldig svake. Du husker vel hvordan mine var. Til og med når jeg fikk digital var det knapt strek på RFSU test ofte. Da hadde jeg hatt veldig svak strek i 5dager.

Endret av kvinne35+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kvinne35+ skrev:

Jeg ville bestilt testene på nettet de babyplan. De har de her:
 https://testsmart.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/
Jeg har personlig bedre erfaring med dem. RFSU er veldig veldig svake. Du husker vel hvordan mine var. Til og med når jeg fikk digital var det knapt strek på RFSU test ofte. Da hadde jeg hatt veldig svak strek i 5dager.

Ja husker det❤️ Jeg har hatt en del skyggestreker med babyplan sine, men så tester jeg veldig tidlig..☺️ Jeg hadde tenkt å ikke teste før etter IKM nå, så har ikke bestilt testet denne gangen☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frk.Sanna skrev:

Ja husker det❤️ Jeg har hatt en del skyggestreker med babyplan sine, men så tester jeg veldig tidlig..☺️ Jeg hadde tenkt å ikke teste før etter IKM nå, så har ikke bestilt testet denne gangen☺️

Hehe det er ikke lett å la være :) Jeg begynte jo på 6DPO selv så :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...