Gå til innhold

Samletråd for RFSU tester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

47 minutter siden, kvinne35+ skrev:

8.juni :)

Så gøy😃 Har du bestilt time til tidlig ultralyd? Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått strek på testen etter 30 min er gått. Er bare 10 dager siden forventet eggløsning (ikke testet), så forventet egentlig negativ test. Så på testen etter ca 5 minutt og ikke igjen før nå. Ca 2 timer siden testen ble tatt. Hva tenker dere? Har ikke fler tester liggende så må evt vente til i morgen tidlig med ny test. 

8958A420-54AD-43DC-8572-DA15988D2468.jpeg

5CFDB399-5F16-45BA-B37E-82204200B4E8.jpeg

Anonymkode: bcfc5...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også fått strek på testen etter 30 min er gått. Er bare 10 dager siden forventet eggløsning (ikke testet), så forventet egentlig negativ test. Så på testen etter ca 5 minutt og ikke igjen før nå. Ca 2 timer siden testen ble tatt. Hva tenker dere? Har ikke fler tester liggende så må evt vente til i morgen tidlig med ny test. 

8958A420-54AD-43DC-8572-DA15988D2468.jpeg

5CFDB399-5F16-45BA-B37E-82204200B4E8.jpeg

Jeg testet positiv med samme test 8 dpo sist uke! Jeg har brukt de testene en god del og aldri fått strek uten når jeg har vært gravid. Jeg tror du er gravid😄 (streken er jo rosa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frk.Sanna skrev:

Jeg testet positiv med samme test 8 dpo sist uke! Jeg har brukt de testene en god del og aldri fått strek uten når jeg har vært gravid. Jeg tror du er gravid😄 (streken er jo rosa)

Ja, det er liksom fargen på streken som setter meg litt ut, selvom testen er ugyldig. Skal på apoteket å kjøpe cb tidlig nå, så får vi se! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg skal tro.  Hadde nok sen eggløsning og er ca 8-10 dpo

IMG_2819.JPG

IMG_2832.JPG

Anonymkode: 8ac94...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva jeg skal tro.  Hadde nok sen eggløsning og er ca 8-10 dpo

IMG_2819.JPG

IMG_2832.JPG

Ny nå som ble sterkere

IMG_2861.JPG

IMG_2875.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny nå som ble sterkere

IMG_2861.JPG

IMG_2875.JPG

Er du samme anonym som jeg svarte ovenfor? ☺️ Jeg ser iallefall strek der. Gratulerer❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frk.Sanna skrev:

Er du samme anonym som jeg svarte ovenfor? ☺️ Jeg ser iallefall strek der. Gratulerer❤️

Vi er ikke samme person nei 🙈🙈🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere om denne? 

B8AC8B7A-446B-4536-8F92-9F88A3DF1771.jpeg

4E1A4F43-EAC2-40FC-9699-BF646E415202.jpeg

Anonymkode: 5a301...edc

Den ser positiv ut😄👍🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere om denne? 

B8AC8B7A-446B-4536-8F92-9F88A3DF1771.jpeg

4E1A4F43-EAC2-40FC-9699-BF646E415202.jpeg

Anonymkode: 5a301...edc

Jeg er litt usikker om den svake streken er like tykk som kontrollstreken. Hvis den er det så er det en mildt positiv test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.11.2018 den 8.02, frk.Sanna skrev:

Jeg kan hvertfall bekrefte at jeg i kveld (11dpo) testet positivt på en a1 test. Svakt enda vel og merke, men det er farge i streken, og den er like tykk som den andre. 

Så i mitt tilfelle var denne testen positiv, selvom den ble positiv etter fristen. Skal teste igjen i morgen tidlig og med digital på søndag når jeg har ikm 😍 

håper spiren sitter! Første gang jeg er gravid og vi klarte det allerede i pp3. Herregud så heldige vi er ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i tvil her....ifølge kalender- ikm er imorgen, etter mine beregninger- den var igår. Har tatt en en test idag og fikk en tydelig rosa strek. Har lest at man får ofte sånne «lurestreker» på disse og tok da en Clear Blue plus som var negativ. Hva synes dere? 

39EFE6D0-ADD4-4523-A3BE-9E232E9814FD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren
11 minutter siden, Sunnyme skrev:

Litt i tvil her....ifølge kalender- ikm er imorgen, etter mine beregninger- den var igår. Har tatt en en test idag og fikk en tydelig rosa strek. Har lest at man får ofte sånne «lurestreker» på disse og tok da en Clear Blue plus som var negativ. Hva synes dere? 

39EFE6D0-ADD4-4523-A3BE-9E232E9814FD.jpeg

Jeg fikk dette resultatet forrige måned, og var ikke gravid😔 Prøv med en annen test i morgen! Håper du vil få en positiv test. 

8B6EE09C-E095-4C3C-A123-E148C5B22DD3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Jeg fikk dette resultatet forrige måned, og var ikke gravid😔 Prøv med en annen test i morgen! Håper du vil få en positiv test. 

8B6EE09C-E095-4C3C-A123-E148C5B22DD3.jpeg

Da tar jeg det i hvert fall med kald hodet 🙂 Skjønner ikke greien med disse testene, føler at alt for mange får sånn type rosa strek også får de mensen rett etter på 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren
1 minutt siden, Sunnyme skrev:

Da tar jeg det i hvert fall med kald hodet 🙂 Skjønner ikke greien med disse testene, føler at alt for mange får sånn type rosa strek også får de mensen rett etter på 🤨

Helt enig! Disse testene er veldig upålitelig, men alt håp er ikke ute før tr kommer😊 lykke til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Helt enig! Disse testene er veldig upålitelig, men alt håp er ikke ute før tr kommer😊 lykke til 

Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...