Gå til innhold

Samletråd for RFSU tester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor mange dager før ikm dere tester med RFSU testeren? Er det slik at en kan få positivt svar 6 dg før? Har noen her fått veldig tidlige positive svar på denne testeren? 😊

Anonymkode: 074ac...1f9

Jeg testet positiv 8 dpo med rfsu test tidlig denne gangen☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Gratulerer :) Dette er en POSITIV TEST :):):)Nå er det nok like før du får utslag på digital test :)

Tusen takk. Håper det☺️🙏🏻 Streken ble veldig svak etter den tørket da men. Er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor mange dager før ikm dere tester med RFSU testeren? Er det slik at en kan få positivt svar 6 dg før? Har noen her fått veldig tidlige positive svar på denne testeren? 😊

Fikk 2+6, 3+0, 3+1, 3+2, 3+3, 3+4 med RFSU test ofte. Men de var så svake at flere her påstod det var skyggestreker selv om det ikke stemmer da skyggestreker ikke har farge. Så jeg tok en digital 3+4 med samme morgenurinen fra beger og den viste gravid 1-2. Jeg vil ikke si at RFSU er de beste testene jeg har vært borti nei.

Endret av kvinne35+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, kvinne35+ skrev:

Fikk 2+6, 3+0, 3+1, 3+2, 3+3, 3+4 med RFSU test ofte. Men de var så svake at flere her påstod det var skyggestreker selv om det ikke stemmer da skyggestreker ikke har farge. Så jeg tok en digital 3+4 med samme morgenurinen fra beger og den viste gravid 1-2. Jeg vil ikke si at RFSU er de beste testene jeg har vært borti nei.

Wow! Det var veldig tidlig! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2018 den 8.36, frk.Sanna skrev:

Jeg har ikke tatt rfsu testene lenger enn til 10 dpo før, men denne er tatt i dag 13 dpo og føler ikke streken blir sterkere. Noen som har erfaring med at det tar tid før streken blir sterkere?☺️

1BFD1723-2976-4580-BC8A-18834BB52FB7.jpeg

Da er det iallefall ikke tvil. I dag midt på dagen fikk jeg denne testen😍😬🙏🏻 IKM er i dag eller i morgen. Så stor forskjell ble det på kun en dag!

047B8D19-C470-4A69-9F76-F5D6020119B4.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Da er det iallefall ikke tvil. I dag midt på dagen fikk jeg denne testen😍😬🙏🏻 IKM er i dag eller i morgen. Så stor forskjell ble det på kun en dag!

Jaaaaa:) gratulerer så mye! Så utrolig koselig❤️❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Lillyvally skrev:

Jaaaaa:) gratulerer så mye! Så utrolig koselig❤️❤️

Tusen takk😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk.Sanna skrev:

Gratulerer :) Når blir termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Gratulerer :) Når blir termin?

Tusen takk😍 13 juli. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om denne? Skal starte på noe medisiner og må derfor ha negativ test først, men jeg synes testen ser så merkelig ut. Skjønner her inne nå at jeg ikke skal kjøpe disse fler ganger, hehe. 

Den var litt rar fra start med en skyggestrek, nå har det gått noen timer og måtte bare se på den, men streken har blitt tydeligere. Jeg vet den er ugyldig, men bare usikker på hvor mye jeg bør stresse for å ta en ny. 

4146124F-69FF-4AAF-B927-B5A3AF7C3F7F.jpeg

Anonymkode: 7364c...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om denne? Skal starte på noe medisiner og må derfor ha negativ test først, men jeg synes testen ser så merkelig ut. Skjønner her inne nå at jeg ikke skal kjøpe disse fler ganger, hehe. 

Den var litt rar fra start med en skyggestrek, nå har det gått noen timer og måtte bare se på den, men streken har blitt tydeligere. Jeg vet den er ugyldig, men bare usikker på hvor mye jeg bør stresse for å ta en ny. 

4146124F-69FF-4AAF-B927-B5A3AF7C3F7F.jpeg

Den testen er jo positiv? Ønsker du ikke være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Jeg skjønner ingenting egentlig. Gjør jo det, men den er vel ikke positiv når den først blir ordentlig positiv etter 30.minutter? Jeg leste av denne etter 5 min., men ikke fler ganger innen de 30min. På pakken står det at den må leses av mellom 5-30 min. Tar en ny nå. 

Greia er at vi hadde ubeskyttet samleie for 22 dager siden, men jeg har ikke sikker EL. Spermiene kan i optimale forhold overlevd I ca. 5 dager etter dette.. Altså vil en eventuell eggløsning og befruktning kunne ha vært for mellom 17-22dgr siden.. Jeg blør nå, men det er så mye mindre enn vanlig.. Skal starte på IVF medisiner i kveld etter planen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Jeg skjønner ingenting egentlig. Gjør jo det, men den er vel ikke positiv når den først blir ordentlig positiv etter 30.minutter? Jeg leste av denne etter 5 min., men ikke fler ganger innen de 30min. På pakken står det at den må leses av mellom 5-30 min. Tar en ny nå. 

Greia er at vi hadde ubeskyttet samleie for 22 dager siden, men jeg har ikke sikker EL. Spermiene kan i optimale forhold overlevd I ca. 5 dager etter dette.. Altså vil en eventuell eggløsning og befruktning kunne ha vært for mellom 17-22dgr siden.. Jeg blør nå, men det er så mye mindre enn vanlig.. Skal starte på IVF medisiner i kveld etter planen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det med den andre testen? Dersom du kun har hatt sex for 17-22 dager siden bør (alle) testene være positiv nå😊 Når skulle du hatt mensen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Hvordan gikk det med den andre testen? Dersom du kun har hatt sex for 17-22 dager siden bør (alle) testene være positiv nå😊 Når skulle du hatt mensen da?

Den ser blenda hvit ut, og 30min er gått nå, så da er det bare å kjøre på med medisinene å håpe på positiv test om en måned. Var på syklusdag 80+ når jeg begynte å blø nå så alt er bare sykluss 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den ser blenda hvit ut, og 30min er gått nå, så da er det bare å kjøre på med medisinene å håpe på positiv test om en måned. Var på syklusdag 80+ når jeg begynte å blø nå så alt er bare sykluss 😅

Ok. Masse lykke til med prøverør❤️🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Ok. Masse lykke til med prøverør❤️🤞🏻

Takk, og takk for svar ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er begge testene forresten. Den øverste er tatt kl.16 (etter nattvakt), den nederste drøyt 4t senere. 

C5B6C012-83AE-4DD5-8286-3A2BB5FD1A63.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mammatil3snart4 skrev:

Den første er ugyldig, ikke nok urin.

Den andre er negativ 

Åh, så bra, blir litt stresset her for om jeg burde kommet meg til apoteket for en bedre test bare for å være helt sikker. Men den første så så veldig merkelig ut siden fargen er smurt ut. Men da vet jeg det henger sammen med for lite urin til prøven. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...