Gå til innhold

Hvilke sko anbefaler du til bruden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette synes jeg er vanskelig. Litt hæler, men viktigst er at de er gode til å gå i hele dagen. Hva anbefaler du?

Anonymkode: 08643...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette synes jeg er vanskelig. Litt hæler, men viktigst er at de er gode til å gå i hele dagen. Hva anbefaler du?

Anonymkode: 08643...e44

Henger meg på denne og dytter litt i tråden for deg i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av mine venninner har hatt to par sko, høye hæler som etterhvert byttes ut med mer komfortable sko. Kommer jo også an på programmet, i det ene bryllupet ble det mye gåing hit og dit, både på asfalt, grus og brostein. Jeg har også sett en brud i hvite converse sko...

Jeg hadde bare ett par brudesko da jeg giftet meg for noen år siden, men de var til gjengjeld veldig komfortable,med en hæl på 4-5 cm. Denne gangen går jeg antagelig for to par, regner med det blir dansing i løpet av kvelden 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde disse da jeg giftet meg i år. Helt perfekt høyde, ingen vonde tær som stanger, gummisåle og memory foam innersåle :)

https://m.boozt.com/no/no/wonders/f-6122_17355516/17355518?position=1000000&navId=67512&group=listing

Anonymkode: 42c99...764

Så ikke så mye ut som brudesko. Fins de i hvit og ikke semsket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Maleficenta skrev:

Så ikke så mye ut som brudesko. Fins de i hvit og ikke semsket?

Jeg syntes de var fine. Var mer lik hudtonen min enn rosa. Mange velger hudfargede i stedet for hvite. Og kjolen er som regel såpass lang at man allikevel ikke ser mye til skoene. Men selvsagt, alle har forskjellig smak:)

Anonymkode: 42c99...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...