Gå til innhold

Lange klyser med utflod

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg går på p pillen microgynon og har hoppet over mensen siden juni nå. Beklager for ekle detaljer, men jeg tenker at noen av dere har erfaring med dette, så i dag når jeg gikk på do hang det en lang, tykk tråd med utflod ut fra skjeden. Den la seg bare oppå papiret. Jeg vil bare si at jeg hadde sex med kjæresten i går kveld og han kom inni meg, hvis dette skulle ha noe å si. Jeg prøvde å dra litt i det og det var veldig fast på en måte. Er dette normalt? er det bare fordi jeg har hoppet over mensen så lenge? 

Anonymkode: 36cea...c0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken farve hadde det?

Anonymkode: 4ac72...076

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken farve hadde det?

Det var hvitt, litt gulaktig

Anonymkode: 36cea...c0f

Skrevet

Kan det være eggløsningsslim?

Anonymkode: 9ba90...c65

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være eggløsningsslim?

Anonymkode: 9ba90...c65

Man har ikke eggløsning på p-piller. 

Anonymkode: 83695...c79

Skrevet

Er nok bare rester etter sex

Anonymkode: b65f4...81a

Skrevet

Hei. Dette er eggløsningsslim ja, og jeg opplevde av og til å få dette selv på p-pillene (men ble aldri gravid da). Veldig rart

Anonymkode: 69332...d74

Skrevet

Jeg har også opplevd el-slim på p-piller. Men jeg hadde ikke el. Er nok kroppen som prøver å lage en el, men klarer ikke fordi p-pillene tar over kroppen med hormonene sine. 

Men el slim ligner veldig på utfloden man får når man er kåt og blander man inn litt sæd der så kan det kommer ut mye rart. 

Anonymkode: 5358c...a15

Skrevet

Har og el-slim på p-piller innimellom. 

Anonymkode: ea904...af3

Skrevet

Alltid fått eggløsningsslim på p-piller. Det er nok bare kroppen som prøver å få til eggløsning. 

Anonymkode: 63c5a...dd4

Skrevet

Flere som opplever mye og tykk utflod med den pilla. Det eneste negative med den for min del. Så bruker truseinnlegg og lever med det. Samtidig er det helt vanlig med mye utflod etter sex.

Anonymkode: 3ea05...d63

Skrevet

Opplevde lignende en gang, da viste det seg at det var chlamydia 😩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...