Gå til innhold

Rare ting på brødskiva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså pålegg :)

Hva har du på skiva som andre synes er rart, uvanlig? Eller hva har du sett andre spise på skiva si som er bare merkelig?

Her var det nettopp min nydelig skive med skinke og - guacamole ❤️ som fikk folk ved bordet til å se rart på meg 😛 men såååå godt! 😄 
Mens jeg ble småkvalm av tanken på speilegg - med majones..... Urk. Ketchup skal det være! ;)

Anonymkode: ea275...ec7

Skrevet

Servelat og ketchup er ganske godt. Kjenner ei som blander nugatti og leverpostei, må si det er et rart påfunn.

Anonymkode: 7bc01...125

Skrevet

Smører kaviar på brødskivene, og kutter opp veldig mange små eple-biter som jeg legger oppå. :ninuskapus:  

Dette høres kanskje litt merkelig utmen det er ordentlig nam-nam! 

Anonymkode: 5b50d...961

Skrevet

LitenJerry spiste skiver med Sunda under geitost, nøkkelost og salami.

GammelJerry gjør det også innimellom.   Mange syns det er rart.  

Skrevet

Noen mener gulost og kaviar er rart.  Det kan jeg ikke forstå.

• Liker 7
Skrevet

Jeg digger saltpølse med sprøstekt løk. 

Skrevet

Jeg begynner så smått å venne meg til at datter vil ha nugatti med salami på... andre sperrer opp øya og synes hun er kjemperar🤭

Skrevet

Spiste brødskive med kimchi, qourn burger (og før noen sier noe, her jeg bor finnes det qournprodukter uten eggehvitte) og veganost i går. Var faktisk veldig godt. 

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Noen mener gulost og kaviar er rart.  Det kan jeg ikke forstå.

40 minutter siden, Pupperulla skrev:

Jeg digger saltpølse med sprøstekt løk. 

Jeg spiser begge deler. Både gulost og kaviar, og saltpølse med sprøstekt løk.

Så synes jeg leverpostei, rå løk og majones er godt sammen. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du på skiva som andre synes er rart, uvanlig? Eller hva har du sett andre spise på skiva si som er bare merkelig?

Her var det nettopp min nydelig skive med skinke og - guacamole ❤️ som fikk folk ved bordet til å se rart på meg 😛 men såååå godt! 😄 
Mens jeg ble småkvalm av tanken på speilegg - med majones..... Urk. Ketchup skal det være! ;)

Skinke og guacamole, må være ekte ikke den ferdig ertegreia, er også godt! 

Skrevet
42 minutter siden, TeamWP skrev:

Jeg begynner så smått å venne meg til at datter vil ha nugatti med salami på... andre sperrer opp øya og synes hun er kjemperar🤭

Søtt og salt passer godt sammen.  😊

Skrevet

Min far spiser gjerne eggerøre, røket ørret, rømme og marinerte reker på en og samme skive.

Skrevet

Andre synest det er rart når eg spiser på skiva

- Hummus

- Gryterettrester

- Honning

- Banos (fordi ingen eigentlig liker det?)

- Avokado med finkverna pepper og smør.

Eg synest det er rart når andre spiser.

- Rødkålsalat

- Rødbetesalat

- leverpostei med sylteagurk eller rødbeter 🤢

Anonymkode: 6af07...943

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nugatti med gulost syns jeg er godt, kokt laks med majones og gulost. Eller kaviar med gulost og majones

Skrevet
5 minutter siden, Thildamor skrev:

Så synes jeg leverpostei, rå løk og majones er godt sammen. 

Det er da ikke rart.  Og leverpostei med sprøtt bacon er godt, selvom det er rart for mange.

Skrevet
5 minutter siden, Avalon skrev:

Min far spiser gjerne eggerøre, røket ørret, rømme og marinerte reker på en og samme skive.

Ikke noe rart med det.   :spise:

Skrevet

Jeg spiser gjerne brødskive med smør og sennep :) Før jeg ble veganer spiste jeg gjerne fetaost på brød.

Anonymkode: 8a022...a7b

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Andre synest det er rart når eg spiser på skiva

- Hummus

- Gryterettrester

- Honning

- Banos (fordi ingen eigentlig liker det?)

- Avokado med finkverna pepper og smør.

Eg synest det er rart når andre spiser.

- Rødkålsalat

- Rødbetesalat

- leverpostei med sylteagurk eller rødbeter 🤢

Anonymkode: 6af07...943

Åååh, det er et av favorittpåleggene mine! :fnise: Gjerne leverpostei sammen med rødbetesalat.

Jeg synes brødskive med eplebiter (og smør/margarin) er godt. Synes også brødskive med rømme og sukker er godt.

Anonymkode: 5ed9b...700

Skrevet
13 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Det er da ikke rart.  Og leverpostei med sprøtt bacon er godt, selvom det er rart for mange.

Nei, det er jo ikke det. Om en varmer litt på leverposteien før en tar den på skiva med bacon så smaker det enda bedre! Og om en bytter ut baconet med salt kjøtt så får en dyrlægens natmad. Toppet med litt sky og løkringer.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...