Chandria Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Er nylig ute av et langt forhold. Det er så nytt at jeg er "singel" (separert) at det ikke ville vært innafor for dem rundt om jeg startet å date eller fikk kjæreste allerede, men jeg merker at jeg sliter med å gå så lenge uten sex! Sex uten følelser har ikke pleid å gi meg særlig mye så jeg har begynt å lure på om en diskré ff ville vært bedre enn et ONS i ny og ne? (Også mtp at jeg nødig vil drite meg ut ved å finne en ONS som tilfeldigvis kjenner noen i familien eller omgangskretsen😬) Noen som vil dele erfaringer eller synspunkter? Ser for meg at sexen gjerne blir bedre med en ff enn flere ONS?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 Det å savne sex er bare én overgangsfase. Hadde droppet begge deler og heller brukt tiden på å lete etter personer som kan være gode investeringer for fremtiden, både som potensielle venner eller fremtidig partner. Bare sex, er falsk nærhet uansett. Mye mer nærhet i en lang kveld med en person en kjenner bryr seg, uten sex, enn en kort kveld med noen som ikke bryr seg, med sex. Anonymkode: 15611...1c1 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 Jeg hadde endel ONS før men følte etterhvert at dette ble veldig bruk ok kast følelse. Så ble en av de onsene til FF, og han har jeg hatt i 2 år nå, føler det er en mye bedre løsning for meg. Da har vi veldig bra sex, utforsker sammen og koser oss når vi møtes, vi er eksklusive for at vi skal slippe kondom. Dog er det rett som den over sier, sexlysten vil gå i dvale etterhvert og det er ikke noe du kommer til å savne stort. Anonymkode: 292c4...44a 2
Chandria Skrevet 12. september 2018 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dog er det rett som den over sier, sexlysten vil gå i dvale etterhvert og det er ikke noe du kommer til å savne stort. Anonymkode: 292c4...44a Hjelpes, dét høres ihvertfall skummelt ut 😬😬😬 Har ikke lyst til dét i det hele tatt! Takk for innspill ellers, det kan virke som om ONS ikke er rette veien uansett... 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #5 Skrevet 12. september 2018 Gode one night stands blir jo veldig ofte til ff-forhold. Sånn sett kan det være litt vanskelig å skille. Jeg har uansett bare gode erfaringer med ff-forhold. Sexen er bra (hvorfor gidde hvis ikke?), det er trygt, det er hyppig, og man har en å gjøre andre ting med hvis man er i det humøret. Det man går glipp av er selve erobringen som for meg er hovedgreia med ons. Anonymkode: 2724e...8bc 1
Peter007 Skrevet 12. september 2018 #6 Skrevet 12. september 2018 2 timer siden, Chandria skrev: Er nylig ute av et langt forhold. Det er så nytt at jeg er "singel" (separert) at det ikke ville vært innafor for dem rundt om jeg startet å date eller fikk kjæreste allerede, men jeg merker at jeg sliter med å gå så lenge uten sex! Sex uten følelser har ikke pleid å gi meg særlig mye så jeg har begynt å lure på om en diskré ff ville vært bedre enn et ONS i ny og ne? (Også mtp at jeg nødig vil drite meg ut ved å finne en ONS som tilfeldigvis kjenner noen i familien eller omgangskretsen😬) Noen som vil dele erfaringer eller synspunkter? Ser for meg at sexen gjerne blir bedre med en ff enn flere ONS? Ja takk begge deler som ole brum sier. Hvor lurer du på enten eller?
Hr. Aktiv Skrevet 12. september 2018 #7 Skrevet 12. september 2018 2 timer siden, Chandria skrev: Er nylig ute av et langt forhold. Det er så nytt at jeg er "singel" (separert) at det ikke ville vært innafor for dem rundt om jeg startet å date eller fikk kjæreste allerede, men jeg merker at jeg sliter med å gå så lenge uten sex! Sex uten følelser har ikke pleid å gi meg særlig mye så jeg har begynt å lure på om en diskré ff ville vært bedre enn et ONS i ny og ne? (Også mtp at jeg nødig vil drite meg ut ved å finne en ONS som tilfeldigvis kjenner noen i familien eller omgangskretsen😬) Noen som vil dele erfaringer eller synspunkter? Ser for meg at sexen gjerne blir bedre med en ff enn flere ONS? Jeg er også i samme situasjon som deg, men å ha noe ons byr meg egentlig imot. Ei som er interessert i ff vil for meg være mye bedre. Da tenker jeg på at man hjelper hverandre, man blir tryggere å ikke minst en evt. smittefare vil være minimum i forhold til å dra hjem nye ukjente folk man ikke kjenner hver helg. Så sånn middag å sexforhold er det aller beste. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #8 Skrevet 12. september 2018 Også i akkurat samme situasjon. Ff fikk meg til å føle meg billig og tom etter treffene, dessverre og ONS byr meg litt imot. Blir beinhardt å leve uten sex og den nærheten som følger med. Finner du en ff så sørg for at han bryr seg litt om deg, så føler du deg kanskje bra etterpå. Anonymkode: 77611...820 1
Gjest Alterego666 Skrevet 12. september 2018 #9 Skrevet 12. september 2018 Jeg ville valgt ff over ONS. Hadde jeg vært kvinne ville jeg vært enda mer skeptisk til å møte ONS på byen.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #10 Skrevet 12. september 2018 ingen av delene Anonymkode: c02dd...a8d 1
blomsterhei Skrevet 12. september 2018 #11 Skrevet 12. september 2018 Sexlysten går i dvale ja så personlig velger jeg sølibat fremfor one night stand eller fuckfriend , det er ikke noe for meg med sex utenfor forhold eller sex uten følelser, men det kan jo være individuelt for andre tenker vel en FF er bedre en one night stand for da blir man i det minste bedre kjent seksuelt enn bare tøm og røm 1
Noen Skrevet 13. september 2018 #12 Skrevet 13. september 2018 23 hours ago, Chandria said: Er nylig ute av et langt forhold. Det er så nytt at jeg er "singel" (separert) at det ikke ville vært innafor for dem rundt om jeg startet å date eller fikk kjæreste allerede, men jeg merker at jeg sliter med å gå så lenge uten sex! Sex uten følelser har ikke pleid å gi meg særlig mye så jeg har begynt å lure på om en diskré ff ville vært bedre enn et ONS i ny og ne? (Også mtp at jeg nødig vil drite meg ut ved å finne en ONS som tilfeldigvis kjenner noen i familien eller omgangskretsen😬) Noen som vil dele erfaringer eller synspunkter? Ser for meg at sexen gjerne blir bedre med en ff enn flere ONS? Definitivt FF, bare finn noen litt utafor der du bor så du ikke knytter deg altfor sterkt til ham så det blir bare for opplevelses og nærhet sin skyld. Du er litt utsatt siden du er nylig separert, ingen vits i å risikere rot i hodet da 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #13 Skrevet 13. september 2018 Jeg er i en likende situasjon, og synes det fungerer veldig fint med en pulevenn 😊 Nå gjør vi mer enn å kun pule, da vi også hygger oss i hverandres selskap og tilbringer derfor kvelden sammen. Vi er oppriktig glad i hverandre uten at det er sterke følelser inni bildet. Synes det gjør godt for kropp og sjel, også får vi utforsket seksuelt 😊 Anonymkode: d0496...a3d 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #14 Skrevet 13. september 2018 På 12.9.2018 den 14.45, Chandria skrev: Er nylig ute av et langt forhold. Det er så nytt at jeg er "singel" (separert) at det ikke ville vært innafor for dem rundt om jeg startet å date eller fikk kjæreste allerede, men jeg merker at jeg sliter med å gå så lenge uten sex! Sex uten følelser har ikke pleid å gi meg særlig mye så jeg har begynt å lure på om en diskré ff ville vært bedre enn et ONS i ny og ne? (Også mtp at jeg nødig vil drite meg ut ved å finne en ONS som tilfeldigvis kjenner noen i familien eller omgangskretsen😬) Noen som vil dele erfaringer eller synspunkter? Ser for meg at sexen gjerne blir bedre med en ff enn flere ONS? Har knullet en del som singel:) har nå kjæreste❤️ har vært på dates med menn jeg synes er kjekke og hatt sex på ca 3 date. Også noen ONS på byen, men ikke like mye faktisk. Ff har jeg null erfaring med, men har ikke slitt seksuelt som singel. Anonymkode: d7c5d...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå