AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #21 Skrevet 12. september 2018 1 time siden, Anonym Bruker skrev: Etter å ha studert "plansjen" så kan det tyde på menn og kvinner har mange felles ergosoner, og noe som kanskje ikkje var spesielt overaskende. Ellers er det såpass mange år sidan eg forlot skulebenken at sexualundervisning var eit ukjent bekrep på den tiden. Noen hevder at eg ikkje kan ha særleg ærfaring med kvinnfolk sidan eg reiser spørsmålet om igjennomsnittstr. på clitorisen hos kvinnfolka.,plasseringen o.s.v. Til orientering så kan eg her nevne at eg har forholdt meg til "Eit kvinnfolk " i mange år,og akter å fortsette med det, og har ikkje for vane å gå rundt å "klå" på andre kvinner. Trist for henne at du selv etter mange år ikke greier å finne den Anonymkode: d88a8...901 6
LiseOslo Skrevet 13. september 2018 #22 Skrevet 13. september 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: For en latterlig påstand. Det finnes utallige kvinner som ikke klarer å få orgasme, som ikke kjenner sin egen kropp også er TS plutselig en person som ikke har erfaring med kvinner siden partner har liten klitoris? Var det noe som gjorde deg trigget? Anonymkode: 56cfa...ada Du må lese hva jeg skriver. Når TS påstår at klitoris er "feilplassert" så er det en hel del han ikke skjønner. 5
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. september 2018 #23 Skrevet 13. september 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Trist for henne at du selv etter mange år ikke greier å finne den Anonymkode: d88a8...901 Trist for henne ,men enda tristere når kvinnfolka sjølve ikkje finner "cliteren" og aldri opplevd en orgasme.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. september 2018 #24 Skrevet 13. september 2018 (endret) 7 timer siden, LiseOslo skrev: Du må lese hva jeg skriver. Når TS påstår at klitoris er "feilplassert" så er det en hel del han ikke skjønner. TS skjønner heller ikkje hvorfor mange kvinnfolk (også menn) etterhvert velger å legge seg under kniven å " endre " på utseende på kjønnsorganet , brystene m.m. Endret 13. september 2018 av Anonym Bruker
Tøytigern Skrevet 13. september 2018 #25 Skrevet 13. september 2018 På 12.9.2018 den 15.07, Anonym Bruker skrev: Jøss ! Må man stimulere hele kvinnen ? . Hvilken ende begynner man fra da ? Eg som trudde det var tilstrekkeleg å "kni denne lilie tappen " så var jobben gjordt. Hvordan i alle dager kan kvinner forvente at menn skal lokalisere treffpunktet i "jungelen" når eieren selv som burde vera lokalkjent har problemer.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. september 2018 #26 Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, Tøytigern skrev:
Tøytigern Skrevet 13. september 2018 #27 Skrevet 13. september 2018 Akkurat nå, Anonym Bruker skrev: Tror du virkelig at det er nok å gni litt på klitoris, så er "jobben gjort"? Du må være fantastisk til å tilfredsstille kvinner. 3
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. september 2018 #28 Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Tror du virkelig at det er nok å gni litt på klitoris, så er "jobben gjort"? Du må være fantastisk til å tilfredsstille kvinner.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #29 Skrevet 13. september 2018 Altså teknisk sett så er jo klitoris ganske stor. Bildet som er delt tidligere viser jo det. Men det vil være variasjon i hvor mye av hodet som er på utsiden hos kvinner. Så noen hadde delt et studie over størrelse, helt ærlig trodde jeg ikke dette fantes da jeg aldri har hørt en samtale hvor kvinner sammenligner størrelsen personlig kunne jeg ikke brydd meg mer! Men klitoris har og en hette, lik som penis, som vil gjøre den enda mindre synlig. Noen har større andre mindre hetter. Men 8000 nerverender det har alle sammen Så dama di TS er det ikke noe feil med, hun kommer bare i en helt egen personlig form, som alle andre kvinner. Anonymkode: 1bf0d...0a2 3
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. september 2018 #30 Skrevet 13. september 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså teknisk sett så er jo klitoris ganske stor. Bildet som er delt tidligere viser jo det. Men det vil være variasjon i hvor mye av hodet som er på utsiden hos kvinner. Så noen hadde delt et studie over størrelse, helt ærlig trodde jeg ikke dette fantes da jeg aldri har hørt en samtale hvor kvinner sammenligner størrelsen personlig kunne jeg ikke brydd meg mer! Men klitoris har og en hette, lik som penis, som vil gjøre den enda mindre synlig. Noen har større andre mindre hetter. Men 8000 nerverender det har alle sammen Så dama di TS er det ikke noe feil med, hun kommer bare i en helt egen personlig form, som alle andre kvinner. Anonymkode: 1bf0d...0a2 Takker for eit seriøst svar. Har aldri vert opphengt i utseende til "understellet" hos dama og regner heller ikkje med den skiller seg vesentleg ut fra mange andre damer. Om Cliten er over eller under igjennomsnittet av størrelse har heller aldri vert noe tema eller internt . Det viktigste at det er utstyret er funksjonelt,og at ein ikkje har komplexer i forhold til sitt eget utseende http://www.kk.no/livstil/stadig-flere-kvinner-opererer-underlivet-67956860 Endret 13. september 2018 av Anonym Bruker
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. september 2018 #31 Skrevet 13. september 2018 (endret) 3 timer siden, Anonym Bruker skrev: Endret 13. september 2018 av Anonym Bruker
hutula1 Skrevet 14. september 2018 #32 Skrevet 14. september 2018 Variasjonen i kvinners klitoris, er like stor som variasjonen hos menns penis. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. september 2018 #33 Skrevet 14. september 2018 På 13.9.2018 den 16.32, Tøytigern skrev: Tror du virkelig at det er nok å gni litt på klitoris, så er "jobben gjort"? Du må være fantastisk til å tilfredsstille kvinner. Her trenger man ikke gni i det hele tatt, nok å kjenne penisen inni,så vi er forskjellige vi kvinner da. Ikke alle trenger så mye klitorisstimuli
bjone Skrevet 15. september 2018 #34 Skrevet 15. september 2018 7 timer siden, Mysticgirl skrev: Her trenger man ikke gni i det hele tatt, nok å kjenne penisen inni,så vi er forskjellige vi kvinner da. Ikke alle trenger så mye klitorisstimuli Oi.... sier nå bare jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå