AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Jeg sliter litt med bekymringer angående økonomi, familie, kjærlighetslivet, sosialt, jobb/utdanning, generelt psykisk... Føler et ganske stort press nå og føler alt kommer på en gang og jeg orker ikke. Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Hadde et sammenbrudd for noen måneder siden og prøver alt jeg kan for å holde meg samlet nå. Hva kan jeg gjøre?? Anonymkode: 88072...796
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Ring til et nøytralt menneske og få satt ord på tingene? Det er godt å stikke hull på tanker som er vanskelige.https://psykiskhelse.no/hjelpetelefoner-og-nettsteder Anonymkode: c10d2...512 1
Elán Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Start med fastlegen eller hjelpetelefon. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ring til et nøytralt menneske og få satt ord på tingene? Det er godt å stikke hull på tanker som er vanskelige.https://psykiskhelse.no/hjelpetelefoner-og-nettsteder Anonymkode: c10d2...512 Føler ikke en telefonsamtale vil hjelpe mye... 42 minutter siden, Elán skrev: Start med fastlegen eller hjelpetelefon. Men hva skal jeg si eller gjøre? Hører jo at det tar en liten evighet å få noe hjelp... Klarer ikke tenke så føler alt rakner helt. I kveld kjørte jeg til stranden og bare tok en dukkert fult påkledd, føler det klikker for meg Anonymkode: 88072...796
Elán Skrevet 11. september 2018 #5 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føler ikke en telefonsamtale vil hjelpe mye... Men hva skal jeg si eller gjøre? Hører jo at det tar en liten evighet å få noe hjelp... Klarer ikke tenke så føler alt rakner helt. I kveld kjørte jeg til stranden og bare tok en dukkert fult påkledd, føler det klikker for meg Anonymkode: 88072...796 Si akkurat det du har skrevet her. For meg tok det bare et halvt år, men jeg bor i en liten by da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå