Gå til innhold

Hvilke potetgull savner du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 timer siden, Winza skrev:

Mon tro om dette skal være en nyere versjon av bamse potetgull 🤔

BA3956C5-B119-4BCD-9BEA-179364DDA1DD.thumb.jpeg.25e99b52219959ab2937a5dfb193612c.jpeg

Tror heller det er noe de har importert fra England, pleier å kjøpe det til ungene når vi er der. Men godt mulig at det ligner; tror ikke jeg har smakt disse bamsene dere snakker om, men Pombears er i hvert fall ganske gode. :) 

Anonymkode: 8c477...16e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror heller det er noe de har importert fra England, pleier å kjøpe det til ungene når vi er der. Men godt mulig at det ligner; tror ikke jeg har smakt disse bamsene dere snakker om, men Pombears er i hvert fall ganske gode. :) 

Anonymkode: 8c477...16e

Jeg har ikke smakt kims bamser med salt siden 2002 så vanskelig å si om det er likedan 😛 Hadde den vært med paprika så ville jeg kjent igjen med gang om det smakte det samme :)

Skrevet
På 13.9.2018 den 18.36, Winza skrev:

Mon tro om dette skal være en nyere versjon av bamse potetgull 🤔

BA3956C5-B119-4BCD-9BEA-179364DDA1DD.thumb.jpeg.25e99b52219959ab2937a5dfb193612c.jpeg

Tror jeg så dette i en oversikt over «nyheter» til høsten 🤔

Skulle tro at det er en remake av Bamse Chipsen som ble solgt for lenge siden.

Skrevet
5 minutter siden, Ariana807 skrev:

Tror jeg så dette i en oversikt over «nyheter» til høsten 🤔

Skulle tro at det er en remake av Bamse Chipsen som ble solgt for lenge siden.

Hvor er den oversikten? Jeg får aldri med meg når det dukker opp nyheter over nye produkter

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Hvor er den oversikten? Jeg får aldri med meg når det dukker opp nyheter over nye produkter

Usikker, er inne alt og ingenting 😅😂😂 kan og hende det var i tråden over «nyheter» kanskje... har egentlig ikke peiling. Hender jeg googler «høstens nyheter» og lignende. Men husker ikke hvor jeg så det 😬😅😅

Der finner du ihvertfall noen sjokoladenyheter, brusnyheter som har dukket opp i butikkene den siste uka og så :) 

Skrevet
Akkurat nå, Ariana807 skrev:

Usikker, er inne alt og ingenting 😅😂😂 kan og hende det var i tråden over «nyheter» kanskje... har egentlig ikke peiling. Hender jeg googler «høstens nyheter» og lignende. Men husker ikke hvor jeg så det 😬😅😅

Der finner du ihvertfall noen sjokoladenyheter, brusnyheter som har dukket opp i butikkene den siste uka og så :) 

Er alltid spennende med nye produkter :) Men så er det alltid fare for at noe man liker forsvinner o:

Skrevet
På 12.9.2018 den 16.00, 282_NaughtySpark skrev:

En annen jeg savner er Maarud Superchips Salt & Pepper, den har forsvunnet fra alle dagligvarer for flere år siden, i noen år etterpå fant jeg den på enkelte Europris, men nå finner jeg den ikke der lenger heller 😥

SC-SP.png

Denne selges jo enda. Bare i svart pose nå. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Mass said:

Denne selges jo enda. Bare i svart pose nå. 

Nei, det var "Cracked Pepper & Sourcream", som jeg også tenkte jeg skulle nevne, siden den var i salg en stund, men nå finner jeg jammen ikke den noe sted heller!

SC-Cracked-Pepper.png

Endret av 282_NaughtySpark
Skrevet
3 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Nei, det var "Cracked Pepper & Sourcream", som jeg også tenkte jeg skulle nevne, siden den var i salg en stund, men nå finner jeg jammen ikke den noe sted heller!

SC-Cracked-Pepper.png

Herregud, det har jeg aldri lagt merke til før 😱 Trodde virkelig det var den samme siden pepperet dominerer smaken. Nei og nei, snakk om å vandre i sløvhet altså 😂

Skrevet
1 minutt siden, Mass said:

Herregud, det har jeg aldri lagt merke til før 😱 Trodde virkelig det var den samme siden pepperet dominerer smaken. Nei og nei, snakk om å vandre i sløvhet altså 😂

Detaljene er viktig vet du, spesielt når man er hekta på noe spesielt, he he..

Ikke det at jeg egentlig burde bry meg, siden jeg mesteparten av tiden holder meg til et strengt lavkarbokosthold, men jeg liker å ta meg en "fest" innimellom, en gang karbojunkie, alltid karbojunkie 😜

Skrevet
3 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Detaljene er viktig vet du, spesielt når man er hekta på noe spesielt, he he..

Ikke det at jeg egentlig burde bry meg, siden jeg mesteparten av tiden holder meg til et strengt lavkarbokosthold, men jeg liker å ta meg en "fest" innimellom, en gang karbojunkie, alltid karbojunkie 😜

Hehe, de er det. Begge de to var jo min chipsfavoritt, men nå vet jeg at det er to forskjellige og ikke den samme 😁 

Skrevet
2 minutter siden, Mass said:

Hehe, de er det. Begge de to var jo min chipsfavoritt, men nå vet jeg at det er to forskjellige og ikke den samme 😁 

Men det som irriterer meg er at på produktsidene til Maarud, hvor jeg har hentet begge bildene fra, så har de jo begge disse oppført, så hvor i heite, huleste selges de liksom??

Som sagt, Europris hadde salt og pepper i mange år etter at de ble borte fra dagligvare, men ikke nå lenger, og pepper og rømme var i dagligvare en liten stund, men er også borte nå.

Siden Maarud har begge oppført ennå så må de jo finnes ett eller annet sted, tenker jeg?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

9389.gif9388.gif9401.gif3033474.jpg?chk=D4A63C

Superchips fra Maarud med dill. Og et par av disse "nypotet" som jeg ikke husker smakene av. Årets nypotet var skuffende.

Har ikke kims kommet med sin versjon av delivio?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Winza skrev (På 14.9.2018 den 21.56):

Har ikke kims kommet med sin versjon av delivio?

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Maarud du mener, olivio, smaker ikke det samme i det hele tatt. 

Har du smakt den nye bamse potetgull?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Winza skrev (På 14.9.2018 den 22.02):

Har du smakt den nye bamse potetgull?

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Kims OL-ringer, de fra '94, ikke de som kom før OL i år 

Hot zone 

Kims 1.lov (husker ikke hva det smakte, bare at det var supergodt)

Superchips salt og pepper

Superchips mexican 

Potetskruer med salt og pepper

Chicken pomms 

Maarud Scoop 

Polly potetløv 

Corny 

• Liker 1
Skrevet
På 11.9.2018 den 21.47, Winza skrev:

Jeg savner denne :rodmer:

Bilde

og denne

Bilde

Bamser er kommet tilbake til butikkene! Vertfall i salt versjon 🤩

Anonymkode: f08fe...f61

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bamser er kommet tilbake til butikkene! Vertfall i salt versjon 🤩

Anonymkode: f08fe...f61

Vet men synes ikke den smakte så mye, liker det best med paprika

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...