AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #81 Skrevet 14. september 2018 19 timer siden, Winza skrev: Mon tro om dette skal være en nyere versjon av bamse potetgull 🤔 Tror heller det er noe de har importert fra England, pleier å kjøpe det til ungene når vi er der. Men godt mulig at det ligner; tror ikke jeg har smakt disse bamsene dere snakker om, men Pombears er i hvert fall ganske gode. Anonymkode: 8c477...16e
Gjest Winza Skrevet 14. september 2018 #82 Skrevet 14. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror heller det er noe de har importert fra England, pleier å kjøpe det til ungene når vi er der. Men godt mulig at det ligner; tror ikke jeg har smakt disse bamsene dere snakker om, men Pombears er i hvert fall ganske gode. Anonymkode: 8c477...16e Jeg har ikke smakt kims bamser med salt siden 2002 så vanskelig å si om det er likedan 😛 Hadde den vært med paprika så ville jeg kjent igjen med gang om det smakte det samme
Ariana807 Skrevet 14. september 2018 #83 Skrevet 14. september 2018 På 13.9.2018 den 18.36, Winza skrev: Mon tro om dette skal være en nyere versjon av bamse potetgull 🤔 Tror jeg så dette i en oversikt over «nyheter» til høsten 🤔 Skulle tro at det er en remake av Bamse Chipsen som ble solgt for lenge siden.
Gjest Winza Skrevet 14. september 2018 #84 Skrevet 14. september 2018 5 minutter siden, Ariana807 skrev: Tror jeg så dette i en oversikt over «nyheter» til høsten 🤔 Skulle tro at det er en remake av Bamse Chipsen som ble solgt for lenge siden. Hvor er den oversikten? Jeg får aldri med meg når det dukker opp nyheter over nye produkter
Ariana807 Skrevet 14. september 2018 #85 Skrevet 14. september 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Hvor er den oversikten? Jeg får aldri med meg når det dukker opp nyheter over nye produkter Usikker, er inne alt og ingenting 😅😂😂 kan og hende det var i tråden over «nyheter» kanskje... har egentlig ikke peiling. Hender jeg googler «høstens nyheter» og lignende. Men husker ikke hvor jeg så det 😬😅😅 Der finner du ihvertfall noen sjokoladenyheter, brusnyheter som har dukket opp i butikkene den siste uka og så
Gjest Winza Skrevet 14. september 2018 #86 Skrevet 14. september 2018 Akkurat nå, Ariana807 skrev: Usikker, er inne alt og ingenting 😅😂😂 kan og hende det var i tråden over «nyheter» kanskje... har egentlig ikke peiling. Hender jeg googler «høstens nyheter» og lignende. Men husker ikke hvor jeg så det 😬😅😅 Der finner du ihvertfall noen sjokoladenyheter, brusnyheter som har dukket opp i butikkene den siste uka og så Er alltid spennende med nye produkter Men så er det alltid fare for at noe man liker forsvinner o:
Gjest Mass Skrevet 14. september 2018 #87 Skrevet 14. september 2018 På 12.9.2018 den 16.00, 282_NaughtySpark skrev: En annen jeg savner er Maarud Superchips Salt & Pepper, den har forsvunnet fra alle dagligvarer for flere år siden, i noen år etterpå fant jeg den på enkelte Europris, men nå finner jeg den ikke der lenger heller 😥 Denne selges jo enda. Bare i svart pose nå.
282_NaughtySpark Skrevet 14. september 2018 #88 Skrevet 14. september 2018 (endret) 3 minutter siden, Mass said: Denne selges jo enda. Bare i svart pose nå. Nei, det var "Cracked Pepper & Sourcream", som jeg også tenkte jeg skulle nevne, siden den var i salg en stund, men nå finner jeg jammen ikke den noe sted heller! Endret 14. september 2018 av 282_NaughtySpark
Gjest Mass Skrevet 14. september 2018 #89 Skrevet 14. september 2018 3 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev: Nei, det var "Cracked Pepper & Sourcream", som jeg også tenkte jeg skulle nevne, siden den var i salg en stund, men nå finner jeg jammen ikke den noe sted heller! Herregud, det har jeg aldri lagt merke til før 😱 Trodde virkelig det var den samme siden pepperet dominerer smaken. Nei og nei, snakk om å vandre i sløvhet altså 😂
282_NaughtySpark Skrevet 14. september 2018 #90 Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, Mass said: Herregud, det har jeg aldri lagt merke til før 😱 Trodde virkelig det var den samme siden pepperet dominerer smaken. Nei og nei, snakk om å vandre i sløvhet altså 😂 Detaljene er viktig vet du, spesielt når man er hekta på noe spesielt, he he.. Ikke det at jeg egentlig burde bry meg, siden jeg mesteparten av tiden holder meg til et strengt lavkarbokosthold, men jeg liker å ta meg en "fest" innimellom, en gang karbojunkie, alltid karbojunkie 😜
Gjest Mass Skrevet 14. september 2018 #91 Skrevet 14. september 2018 3 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev: Detaljene er viktig vet du, spesielt når man er hekta på noe spesielt, he he.. Ikke det at jeg egentlig burde bry meg, siden jeg mesteparten av tiden holder meg til et strengt lavkarbokosthold, men jeg liker å ta meg en "fest" innimellom, en gang karbojunkie, alltid karbojunkie 😜 Hehe, de er det. Begge de to var jo min chipsfavoritt, men nå vet jeg at det er to forskjellige og ikke den samme 😁
282_NaughtySpark Skrevet 14. september 2018 #92 Skrevet 14. september 2018 2 minutter siden, Mass said: Hehe, de er det. Begge de to var jo min chipsfavoritt, men nå vet jeg at det er to forskjellige og ikke den samme 😁 Men det som irriterer meg er at på produktsidene til Maarud, hvor jeg har hentet begge bildene fra, så har de jo begge disse oppført, så hvor i heite, huleste selges de liksom?? Som sagt, Europris hadde salt og pepper i mange år etter at de ble borte fra dagligvare, men ikke nå lenger, og pepper og rømme var i dagligvare en liten stund, men er også borte nå. Siden Maarud har begge oppført ennå så må de jo finnes ett eller annet sted, tenker jeg?
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. september 2018 #93 Skrevet 14. september 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Winza Skrevet 14. september 2018 #94 Skrevet 14. september 2018 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Superchips fra Maarud med dill. Og et par av disse "nypotet" som jeg ikke husker smakene av. Årets nypotet var skuffende. Har ikke kims kommet med sin versjon av delivio?
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. september 2018 #95 Skrevet 14. september 2018 (endret) Winza skrev (På 14.9.2018 den 21.56): Har ikke kims kommet med sin versjon av delivio? w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Winza Skrevet 14. september 2018 #96 Skrevet 14. september 2018 4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Maarud du mener, olivio, smaker ikke det samme i det hele tatt. Har du smakt den nye bamse potetgull?
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. september 2018 #97 Skrevet 14. september 2018 (endret) Winza skrev (På 14.9.2018 den 22.02): Har du smakt den nye bamse potetgull? w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Salka Skrevet 15. september 2018 #98 Skrevet 15. september 2018 Kims OL-ringer, de fra '94, ikke de som kom før OL i år Hot zone Kims 1.lov (husker ikke hva det smakte, bare at det var supergodt) Superchips salt og pepper Superchips mexican Potetskruer med salt og pepper Chicken pomms Maarud Scoop Polly potetløv Corny 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #99 Skrevet 16. september 2018 På 11.9.2018 den 21.47, Winza skrev: Jeg savner denne Bilde og denne Bilde Bamser er kommet tilbake til butikkene! Vertfall i salt versjon 🤩 Anonymkode: f08fe...f61
Gjest Winza Skrevet 16. september 2018 #100 Skrevet 16. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bamser er kommet tilbake til butikkene! Vertfall i salt versjon 🤩 Anonymkode: f08fe...f61 Vet men synes ikke den smakte så mye, liker det best med paprika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå