Frøkenfryden Skrevet 11. januar 2024 #181 Del Skrevet 11. januar 2024 NullHull skrev (2 timer siden): Er egentlig ikke noen stor potetgull-elsker, men disse likte jeg godt. Var liksom litt mer "mat" i dem, og så var de ikke så fettete. Men de forsvant selvfølgelig fra hyllene rett etter at jeg oppdaget de🙄 Jaa! Jeg var også fan av de😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #182 Del Skrevet 12. januar 2024 NullHull skrev (5 timer siden): Er egentlig ikke noen stor potetgull-elsker, men disse likte jeg godt. Var liksom litt mer "mat" i dem, og så var de ikke så fettete. Men de forsvant selvfølgelig fra hyllene rett etter at jeg oppdaget de🙄 Etterlys dem hos produsent. Det er altfor mye fett på snacks, skjønner ikke at alt skal druknes i det. Anonymkode: d2fe3...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #183 Del Skrevet 12. januar 2024 Hm. Jeg har jammen et kjedelig forhold til potetgull. Har visst kjøpt det samme hele livet jeg, siden jeg ikke savner noen av de som skrives om her 😅🤣 ost og løk, rifla potetgull med salt og pepper og Kims/ maard paprika er hva som går igjen her 🤷♀️ Anonymkode: 6a5d9...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. januar 2024 #184 Del Skrevet 12. januar 2024 Biffmedløk skrev (På 21.10.2018 den 2.33): Hurrahei skrev (På 10.1.2024 den 22.10): Disse var høyt elsket her hjemme og savnes. Ser at både Elias og Olav Sand nevnes og de er og savnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. januar 2024 #185 Del Skrevet 12. januar 2024 NullHull skrev (16 timer siden): Er egentlig ikke noen stor potetgull-elsker, men disse likte jeg godt. Var liksom litt mer "mat" i dem, og så var de ikke så fettete. Men de forsvant selvfølgelig fra hyllene rett etter at jeg oppdaget de🙄 Ååå, den har gått meg hus forbi. Så skikkelig god ut og 70% mindre fett er jo superbra. Jeg er veldig glad i snack chips fra Kims, den har også mye mindre fett enn vanlig potetgull. Det har 18 gram fett og de vanlige har vel ca 30 gram. Skulle ønske snack chips fantes i flere varianter her i Norge, for i Danmark finnes de i minst 4-5 varianter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleguri Skrevet 14. januar 2024 #186 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg husker en type potetgull med grillkryddersmak. 80-90-tallet. Den var så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå