AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Hva skjer med dere damer? Hva venter dere på? Er det en rik mann? Christian Grey? Eller en følsom type? Eller venter du kanskje på en mann med snille øyne eller høy, sterk, kanskje mørk? Eller en med leilighet og kommer fra en fin familie? En ting er sikkert og det er at du ikke finner de egenskapene i en og samme person. My analysering som skjer når ei dame skal veie en mann. Det jeg lurer på er hvorfor ikke gi de interessante en genuine sjanse uten å sammenligne han med de typene venninnene dine har snakket stygt om? Anonymkode: ef184...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Skjønner ikke hvor du vil hen. Anonymkode: 1b13f...3a2 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Mange som gir de interessante en fair sjangse. Anonymkode: 302b3...894 4
eller Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 Det gleder vel like mye begge kjønn? Det er mange forskjellige typer av begge kjønn. 3
SoWhat? Skrevet 11. september 2018 #5 Skrevet 11. september 2018 Hva da med å sammenligne han med den venninnene dine snakker stygt om ?? Hva mener du egentlig? 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #6 Skrevet 11. september 2018 Jeg mener at man skal starte med blanke ark med hver nye man møter. Man skal ikke tenke han forrige var voldelig og utro mot meg så nå må jeg være skeptisk mot alle de jeg møter i fremtiden. Mennene vil jo ta det som at hun ikke er interessert og vil fortsett å titte videre Anonymkode: ef184...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #7 Skrevet 11. september 2018 Jo man finner de egenskapene i en og samme person. Det er ikke veldig big deal eller unikt å være høy, sterk, mørk med snille øyne og god i senga, OG interessant, genuin og som ingen venninner har snakka stygt om. Rik er et definasjonsspørsmål. Anonymkode: a1864...6cf 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #8 Skrevet 12. september 2018 Har ingen store, urealistiske forventninger til at en mann skal være perfekt. Higer dog etter nabofyren som er en helt vanlig mann, med alle sine mangler, men gir han meg en fair sjans? Neh. Anonymkode: 27e60...2b5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå