Gå til innhold

Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Har laget en profil på Tinder, men føler meg litt ny på de greiene ennå. Har nå blitt kontaktet av en som "er i byen er par dager". Ser ut som han vil møte meg, men siden jeg har hørt at Tinder handler mye om sex, så er jeg i tvil. Hvis jeg sier ja til en date, har jeg da også sagt ja til noe "annet"? Skjønner at jeg bestemmer dette selv, men hvis dette er veldig vanlig, så gidder jeg rett og slett ikke dra å møte han.

Anonymkode: bf674...6db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I byen et par dager høres veldig sexinvitasjon ut spør du meg 🙈

Anonymkode: 7780a...dce

• Liker 12
Skrevet

Ja, det var min første innskytelse også, så spørs om det stemmer ja 😄

Skrevet

Åpenbart at han bare mener sex ja 

Anonymkode: 16469...ce9

• Liker 4
Skrevet

Skal godt gjøres å finne noen menn der som ikke mener sex enten som minstemål eller eneste mål.

Anonymkode: 02291...1c9

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal godt gjøres å finne noen menn der som ikke mener sex enten som minstemål eller eneste mål.

Det er jeg faktisk enig i, og det er i grunnen litt tragisk! Virker som "forholdenes tidsalder" er forbi, nå skal alle bare være pulevenner etc.

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg faktisk enig i, og det er i grunnen litt tragisk! Virker som "forholdenes tidsalder" er forbi, nå skal alle bare være pulevenner etc.

Helt enig! Særlig når man leser her inne. Det er så mange som bare har ff/pulevenner, det skal ikke være noe forpliktelse eller følelser involvert! Trist egentlig.

Anonymkode: f65d1...ca8

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Derfor skal jeg finne meg ei dame fra utlandet med bedre holdninger. Damene her skal vente til de er 40 år med å få barn og slå seg til ro da er de nok ikke så attraktive for menn flest. 

Anonymkode: 98552...93a

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor skal jeg finne meg ei dame fra utlandet med bedre holdninger. Damene her skal vente til de er 40 år med å få barn og slå seg til ro da er de nok ikke så attraktive for menn flest. 

Gjelder vel strengt tatt menn også.

Anonymkode: 04d4d...1bc

Skrevet

Nordiske menn skal sies å være best i verden. Må si at jeg ikke har hørt noe om damene i norden

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nordiske menn skal sies å være best i verden. Må si at jeg ikke har hørt noe om damene i norden

Best i hva? Sveipe høyre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...