Gå til innhold

Han usikker, ny date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på date med en fyr som etterhvert sa han var usikker på om han ville vi skulle møtes noe mer eller ikke.

Jeg tenker sånn at dersom jeg er usikker, prøver jeg en gang til for å se i litt "roligere" og mer avslappet omgivelser enn på en vanlig date. (som i mitt tilfelle som oftest er middag + kino). Han sa han skulle tenke på det, men jeg blir gal av å vente (selvom det kun har gått 1-2 dager).. Vurderer og spørre om han kan være interessert i møtes en gang til, for og se om det er noe!?!

Any thoughts?

Anonymkode: 11640...fbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nedverdigende for deg å sitte og vente på hva han bestemmer seg for! Det hadde jeg aldri gjort.

Anonymkode: d46a4...3fc

• Liker 5
Skrevet

Har han allerede sagt han er usikker på om dere skal møtes noe mer, ville jeg latt det være.
Han har nummeret ditt vel? -eller vet hvordan han kan få kontakt med deg om det er ønskelig?

Dette var nok en "snill" måte å si at han ikke var interessert i mer, så bare la det (han) være... 

• Liker 1
Skrevet

Er det noe vits i å sende han en melding og spørre om vi skal treffes? Be om en ny sjanse på en måte? Jeg vil jo ikke mase på han, men jeg føler vi hadde noe (noe som han også sa at han følte på). At jeg kan foreslå at vi møtes for å se om det kan være noe?

-TS

Anonymkode: 11640...fbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...