Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg kommer snart til å kjøpe iphone 8. Har 6-en fra før. Jeg vil da ha disse bildene over på den nye, hvordan gjør jeg det? Er det noe jeg klarer selv? :-) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Julia95 skrev:

Hei! 

Jeg kommer snart til å kjøpe iphone 8. Har 6-en fra før. Jeg vil da ha disse bildene over på den nye, hvordan gjør jeg det? Er det noe jeg klarer selv? 🙂

Du bør ikke kjøpe et år gammel teknologi. Vent heller til den nye modellen kommer i butikkene om noen uker. 

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Du bør ikke kjøpe et år gammel teknologi. Vent heller til den nye modellen kommer i butikkene om noen uker. 

Hvorfor? Haha tenkte å vente til den nye kommer i håp om at 8-en går litt ned i pris. Den nye er jo svindyr, og spesielt i starten. 

Skrevet
Akkurat nå, Julia95 skrev:

Hvorfor? Haha tenkte å vente til den nye kommer i håp om at 8-en går litt ned i pris. Den nye er jo svindyr, og spesielt i starten. 

Går bittelitt ned i pris, da heller bruke en tusning mer på årets modell.

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Går bittelitt ned i pris, da heller bruke en tusning mer på årets modell.

Men hvorfor? 

Skrevet
Akkurat nå, Julia95 skrev:

Men hvorfor? 

Fordi det er planlagt foreldelse på dem, Apple har allerede funnet ut av hvor lenge en modell skal kunne ta i mot softwareoppdateringer, uansett hvor god i stand hardvaren er. Da blir det dumt å bruke penger på en tidligere modell.

Skrevet

MEN jeg lurte jo egentlig på dette med overføring av bilder. Er det i det hele tatt mulig? Noen som kan svare på det? :-) 

Skrevet

Ikke noe problem, du kan enkelt overføre alt innholdet på den gamle til den nye. Alt fra bakgrunnsbilde til evt progresjon i spill blir med over. Det kan gjøres via PC/iTunes, eller via iCloud. Står enkle forklaringer på Apples nettsider😊

Skrevet

Sikkerhetskopiering ordner biffen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...