AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Jeg har alltid hatt tendenser til dette, men i det siste har tvangstankene mine begynt å ta litt overhånd. De arter seg slik at jeg ikke klarer å la være å tenke på særlig en fysisk skade jeg så for snart 20 år siden, og også andre grusomme ting jeg har sett og i noen tilfeller bare hørt om. Jeg tenker på det hele tider, får vondt i huden, følelsen av vann i munnen eller nesten at tennene mine blør, og jeg tar meg stadig i å gjøre bevegelser eller komme med lyder når jeg får disse tankene, slik at det nesten blir som en form for tics. Jeg prøver å distrahere meg selv, men det ender bare med at tankene mine spretter i alle retninger. Er det noen som har opplevd dette og vet om det finnes noen gode taktikker for å bli kvitt det? Det har tiltatt såpass de siste par ukene, og også de siste dagene, at jeg begynner å bli ganske skremt. Det er skamfullt i tillegg til ubehagelig i seg selv. Er kanskje psykolog den eneste utveien? Noen erfaringer? Anonymkode: 9ae3d...148
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå