Gå til innhold

Hvordan funker snapchat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan dere forklare meg hva snapchat er og hvordan det funker ?

Hilsen gamla.

Anonymkode: 5bb59...9b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett forklart er snapchat et sosialt media hvor du kommuniserer igjennom bilder/video.

Snapchat har utviklet seg veldig med åra og ting var ikke like lett som det var før. Da var det å sende et bilde eller video, som forsvant etter det ble sett, nå er det lettere å se bildet igjen og du kan velge hvor lenge bilde skal vises. Du kan velge fra ett sekund til uendelig-der og da.

Du legger til dine venner på snapchat og kan velge hvem du vil sende et bilde, video eller tekst til. Du kan også legge det ut på ''my story''. Hvor bildet/videoen er tilgjengelig å se for alle dine venner i 24 timer.

Ungdommen i dag bruker snapchat mer enn oss eldre, har jeg intrykk av. Jeg bruker det kun med familie og venner jeg kjenner.

Skrevet
1 minutt siden, Sphynx skrev:

Lett forklart er snapchat et sosialt media hvor du kommuniserer igjennom bilder/video.

Snapchat har utviklet seg veldig med åra og ting var ikke like lett som det var før. Da var det å sende et bilde eller video, som forsvant etter det ble sett, nå er det lettere å se bildet igjen og du kan velge hvor lenge bilde skal vises. Du kan velge fra ett sekund til uendelig-der og da.

Du legger til dine venner på snapchat og kan velge hvem du vil sende et bilde, video eller tekst til. Du kan også legge det ut på ''my story''. Hvor bildet/videoen er tilgjengelig å se for alle dine venner i 24 timer.

Ungdommen i dag bruker snapchat mer enn oss eldre, har jeg intrykk av. Jeg bruker det kun med familie og venner jeg kjenner.

Også kan man jo chatte på Snapchat også da. Da vil teksten forsvinne når du går ut av samtalen med den du chatter med, eller man kan lagre chatten, alt ettersom :)

Anonymkode: 7069a...e36

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...