Gå til innhold

Bloggerne sesong 9

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Stina virker utrolig barnslig. Kunne lett tatt henne for å vært en 17 åring.

Anonymkode: 46810...160

Jeg leste faktisk bloggen hennes en stund da hun var på den alderen og hun er virkelig HELT lik nå som da. 

Anonymkode: 3d5b5...367

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når de er så opptatt av dette frieriet, så synes jeg det er svært merkelig at han ikke fikk gikk ned på kne. 

Mast om frieri siden de møttes og bruker flerfoldige tusen på reise, Ring og bilde på gata i New York...for meg hadde det hold at mannen gikk ned på kne. Det betyr mye mer. Men det sier vel mye om deres verdier.

Anonymkode: 79a9d...52f

Seriøst 😛 Reisen var jule og bursdags-gave fra han til Stina. Opplevelser er jo tusen ganger bedre å få enn ting, og det er jo noe de begge har glede av. Sånt er jo bra for forhold. Mange som gir hverandre opplevelser og reiser istedenfor ting. Ikke alle liker at mannen går ned på kne heller, så den skjønner jeg, ikke alle liker det tradisjonelle. Jeg hadde heller ikke ønsket det, liker det bare ikke, så hver sin smak. Hun ønsket egentlig at det bare skulle være avslappet, og ville ikke at han skulle gå ned på kne hvis han noen gang skulle fri. Så her fulgte han hennes ønske, men ville gjøre litt ekstra ut av det allikevel og overrasket henne på turen. Og han har jo muligheten til det økonomisk, så hvorfor ikke. Noen synes det er gøy å gjøre litt ut av ting, og det ble jo et ekstra minne ut livet for dem. Synes alle må få gjøre ting på sin måte og gjøre det de ønsker selv, det var hans frieri og han ville gjøre det sånn, samtidig som han fulgte kjærestens ønske om å ikke være tradisjonell å gå ned på kne. Syntes det var romantisk jeg, han fridde ikke til deg så da går det vel bra 🙂

Anonymkode: d8b05...99f

• Liker 18
Skrevet

Bare jeg som synes det er litt rart at Per fredrik er mer kjent i utlandet enn i Norge. Ser jo paradise folk får platekontrakt slengt etter seg og masse mediaomtale, imens man knapt finnes avisartikler om han. Han tjener vistnok millioner på youtube, så rart han er såpass ukjent🤨

Anonymkode: 73146...aee

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes det er litt rart at Per fredrik er mer kjent i utlandet enn i Norge. Ser jo paradise folk får platekontrakt slengt etter seg og masse mediaomtale, imens man knapt finnes avisartikler om han. Han tjener vistnok millioner på youtube, så rart han er såpass ukjent🤨

Tror han hele tiden har satset mer på det internasjonale markedet, han satset rett ut på en måte. Han er nok også innpå et mye mer sofistikert og profesjonelt marked enn det paradise-folkene ville fått innpass i, de er liksom bare i lille Norges Se & hør verden, mens han er ute i den store virkelige verden 😜 Men skjønner hva du mener 🙂 Han har faktisk veldig mange fans i Storbritania og USA blant annet, blir ofte gjenkjent utenlands. Han er også med i den nye sesongen av Vikings, den sesongen som kommer nå. Og han er med i en amerikansk film, -Creators et eller annet tror jeg. Han har virkelig fått det til synes jeg, er jo helt selvlært og fått til alt på egen hånd uten hjelp fra andre 🙂 Han har lært seg å synge helt selv, synger på mange  forskjellige språk, så må si jeg blir imponert av fyren.

Anonymkode: d8b05...99f

• Liker 20
Skrevet

Per Fredrik er helt fantastisk! Synger og produserer alt selv 👍🏻

Anonymkode: 80200...11b

• Liker 7
Skrevet

Herregud Stina å «skatttttten miiiiiiin!!!» men baby stemme. Får frysninger altså.

Anonymkode: 23d70...e5d

• Liker 6
Skrevet

Det er tydelig at Ulrik er selvopptatt når frua må minne ham på at det ikke er hans dag mht boklanseringen 😅..

• Liker 12
Skrevet

Hva er greia med at Stine prater så mye engelsk?

• Liker 1
Skrevet

Og hva er greia med voksne kvinner som snakker med babystemme?

Anonymkode: e4274...69e

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er greia med voksne kvinner som snakker med babystemme?

Anonymkode: e4274...69e

Det er et kriterie for å bli blogger tror jeg 😂

Anonymkode: 3d5b5...367

• Liker 6
Skrevet
På 25.9.2018 den 0.34, AnonymBruker skrev:

Han har blitt tilbudt platekontrakt men vil ikke, fordi han vil ha frihet til å kunne produsere sin egen musikk :) smart valg, for man ser nok av de som blir kjørt gjennom kverna og leverer noe plateselskapet vil tjene på, fremfor å vise hvem de virkelig er.

Anonymkode: acdb6...8de

• Liker 9
Skrevet

Ååå må vente helt til mandag med å se Kristine fortelle historien om drittFabian!!

Skrevet

Blir sykt provosert av bilkjøring og mobilbruk, i tilegg har han bilen full av barn!! At ikke hu AB kan ta fra guttungen den tlf!!!

• Liker 16
Skrevet

Uff han Erik er jo et forvokst barn. Anne Brith har faktisk fått et barn nr 5. Hun er så vant med å være i den rollen at hun tydeligvis ikke ser at hun faktisk trenger en mann og ikke et «barn» som tuller verre enn barna selv og går på afterski alene, og som ikke vet hva brokkoli er (Tull eller ikke). Sitter der med håndkle opp til ørene og blir dullet med. Kanskje han har et behov for å ha en form for mammafigur. 

• Liker 19
Skrevet

Erik virker mer på nivå med ungene enn kjæresten Anne Brith

• Liker 11
Skrevet

Hva skjer med at Anne Brith er på fest hos Stina? Haha

Anonymkode: 46810...160

• Liker 9
Skrevet

Jeg følger ikke Jørgine, men har hun en spiseforstyrrelse? Det er vel ikke normalt å reagere med så avsky mot å være "feit"? Dette er jo ekstremt:sjokkbla: Hvis hun ikke har det mister jeg respekten for henne altså. Om hun har spisefortyrrelse burde hun holdt seg for god til å dele slike ting. Jeg har selv spiseforstyrrelse og reagerer svært negativt på hennes oppførsel.

Anonymkode: cce11...bf8

• Liker 14
Skrevet (endret)

Oj, PelleK har veldig mange views på YT og nesten 3 millioner følgere. Ganske smalt innhold da men han burde jo vært "hovedpersonen" istedet for Stina :)

Endret av SoftKitty
  • Liker 7
Skrevet
På 2.10.2018 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Jeg følger ikke Jørgine, men har hun en spiseforstyrrelse? Det er vel ikke normalt å reagere med så avsky mot å være "feit"? Dette er jo ekstremt:sjokkbla: Hvis hun ikke har det mister jeg respekten for henne altså. Om hun har spisefortyrrelse burde hun holdt seg for god til å dele slike ting. Jeg har selv spiseforstyrrelse og reagerer svært negativt på hennes oppførsel.

Anonymkode: cce11...bf8

Uff tror hun har sliter en stund med kropp hvertfall fra jeg har fått lest fra gammelt av. Så forstår henne utrolig godt. Jeg også som sliter med spiseforstyrrelser har tungt å bare tenke tanken på å bli gravid. Det er en stor mental påkjenning. Følte med henne og syns så synd på henne :( jeg vet hvor tøft det er. Folk tenker kanskje at hun overdriver men i vårt hode er det en katastrofe. 

Skrevet
På 25.9.2018 den 11.34, AnonymBruker skrev:

Herregud Stina å «skatttttten miiiiiiin!!!» men baby stemme. Får frysninger altså.

Samme her, det har plaga meg skikkelig! Jeg leste bloggen hennes en stund, men måtte slutte fordi jeg bare ble provosert 🙄 
Samtidig så har jeg fått endel mer respekt for henne gjennom Bloggerne, og synes det er fint at hun og typen har funnet hverandre, de er tydeligvis lykkelige sammen. Likevel har de ett fokus på penger som jeg blir litt kvalm av. Merkelige folk de der, klarer liksom ikke bestemme meg for om jeg liker dem eller ikke 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...