Gå til innhold

Bloggerne sesong 9


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Caroline tror at å være seig i treningssammenheng er negativt. Mannen hennes tror at micropopcorn er bittesmå popcorn, ikke popcorn som skal lages i microbølgeovn 🙄

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotballfruen var gørrkjedelig. Nesten litt skuffa, for jeg har i mange år sett opp til henne. 

Men Annijor, kan hun ikke komme seg ut av «kjærligheten gjør meg trist og lykkelig» bobla?!?🤬 

Den typen AB har funnet seg. For en harry type. Er han 14? 

Anonymkode: c6d85...dc3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide at tv2 dropper Anniken. Jenta har tydelig store problemer. Hun har skapt hele karrieren sin på kjærlighetssorg over et fjortisforhold som varte en kort stund. Men hun har vel skjønt at hun kan melke dette! Ikke mange dagene siden jeg leste en artikkel om at dette var siste sesong for Ullebø. Anniken mente hun var gal som ikke fortsatte i bloggerne, siden det var en så god mulighet til eksponering osv. 

En annen tv2 bør kutte ut er Anne Britt. Mer forstyrret og kynisk kvinnemenneske skal man lete lenge etter! Direkte usmakelig dame. Mentalt er hun vel på samme stadie som pizzagutten, så de er nok en perfect match 😅

Anonymkode: 3de54...1ef

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KLEINESTE møtet når pizzagutten treffer AB sine barn😣 Han oppfører seg som en tenåringsgutt😧

Anonymkode: 99dd2...2ef

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Anniken nok en gang føler for å presse ut et par tårer, og tenker "nå passer det fint å slå på kameraet, sånn at jeg får vist fram denne grininga på TV"... 😩

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dette blir en ganske så kjedelig sesong. Fotballfrue og mannen er dødskjedelige, Anniken griner bare, Kristine Ullebø er greit, uten han typen. Når de er sammen på skjermen spoler jeg heller over.. Anne Brith er meh, Stina ahr jeg aldri hørt om. Eneste jeg vil se er Funkygine. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sitronmelis skrev:

Tror dette blir en ganske så kjedelig sesong. Fotballfrue og mannen er dødskjedelige, Anniken griner bare, Kristine Ullebø er greit, uten han typen. Når de er sammen på skjermen spoler jeg heller over.. Anne Brith er meh, Stina ahr jeg aldri hørt om. Eneste jeg vil se er Funkygine. 

Samme her! 

Anonymkode: 80200...11b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Kristine Ullebø sammen med han Fabian-karen enda? Ble litt overrasket da jeg så at de har flyttet sammen 😅 (leser ikke bloggen til noen av de på Bloggerne egentlig). Jeg ble bare overrasket siden jeg ser han med masse forskjellige jenter - hele tiden - på Frogner, hvor jeg selv bor. Når jeg ser han ser jeg jo tydelig at han flørter med de, småholder hender og kysser, så jeg tenkte at det må være slutt mellom de. 

Anonymkode: 43ffe...5ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Kristine Ullebø sammen med han Fabian-karen enda? Ble litt overrasket da jeg så at de har flyttet sammen 😅 (leser ikke bloggen til noen av de på Bloggerne egentlig). Jeg ble bare overrasket siden jeg ser han med masse forskjellige jenter - hele tiden - på Frogner, hvor jeg selv bor. Når jeg ser han ser jeg jo tydelig at han flørter med de, småholder hender og kysser, så jeg tenkte at det må være slutt mellom de. 

Anonymkode: 43ffe...5ee

De var samboere i én mnd,det ble slutt fordi han horet seg rundt med hele Oslo.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniken er så grinete. Det er helt sikkert kjempekjipt og trist at det er slutt, men har hun ikke annet å ta seg til enn å kun prate o kjærlighetssorg? Hun er ung og har hele livet foran seg. Hun kommer til å finne en annen. Og kanskje hun bør finne en som matcher henne mer. 

CBE. Jeg synes hun og mannen virker mye mer "voksne" på tv og mer ærlige. Jeg fikk egentlig et positivt inntrykk. Men litt kjedelige, men heller det enn noen som lager masse drama utav ingenting. Liker også at det er de som blir mest filmet, ikke barna. 

Pilotfrue. Har fulgt hun en stund og liker hun godt. Hun virker ærlig og ydmyk. Kanskje litt kjedelig i lengden, men jeg synes det er et friskt pust i bloggerne da hun blogger om noe ikke alle andre gjør. 

Kristine. Synes hun virker ganske høy på seg selv. Hvertfall når hun snakker om at hun har en så bra blogg og blablabla. Tydelig at hun elsker å vise seg frem, men prøver gjennom bloggen å være en rolig og avbalansert person. Jeg synes hun endret seg veldig etter å ha vært sammen med exen og har inntrykk av at hun endret seg slik han likte, ikke at det kom naturlig fra hennes side. Hun virker ganske veslevoksen. 

Anonymkode: 9baf2...1ce

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 22.29, Sitronmelis skrev:

Tror dette blir en ganske så kjedelig sesong. Fotballfrue og mannen er dødskjedelige, Anniken griner bare, Kristine Ullebø er greit, uten han typen. Når de er sammen på skjermen spoler jeg heller over.. Anne Brith er meh, Stina ahr jeg aldri hørt om. Eneste jeg vil se er Funkygine. 

Og pilotfrue liker jeg følge.. Funkygine og pilotfrue 👌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at typen til Anne Britt var så fin og skjønn?? Jo, litt klein altså, men jeg syntes at han hadde beina plantet på jorden og ikke tenker høyt om seg selv og skryter... Han virker jo kjempe inkluderende, jordnær og "kul", og likte hvordan han var med barna😅Jeg skjønner ikke all kritikken av han altså😂

Reagerte på når det ble vist tilbakeblikk fra forrige Vixen hvor Marna/komikerfrue sa til Kristine at hun såg ut som en hore med de støvlettene (husker ikke ordrett). Selv om det var "tull" så mistet jeg all sans for Marna!

Anonymkode: a0fe8...5eb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at typen til Anne Britt var så fin og skjønn?? Jo, litt klein altså, men jeg syntes at han hadde beina plantet på jorden og ikke tenker høyt om seg selv og skryter... Han virker jo kjempe inkluderende, jordnær og "kul", og likte hvordan han var med barna😅Jeg skjønner ikke all kritikken av han altså😂

Reagerte på når det ble vist tilbakeblikk fra forrige Vixen hvor Marna/komikerfrue sa til Kristine at hun såg ut som en hore med de støvlettene (husker ikke ordrett). Selv om det var "tull" så mistet jeg all sans for Marna!

Anonymkode: a0fe8...5eb

Er du meg?! 

Mer så enig med alt du skriver. Spesielt det om marna. Har virkelig likt henne men akkurat det der var skikkelig uspiselig. Skikkelig mean girls og ekkel oppførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Er du meg?! 

Mer så enig med alt du skriver. Spesielt det om marna. Har virkelig likt henne men akkurat det der var skikkelig uspiselig. Skikkelig mean girls og ekkel oppførsel. 

Det var ikke ekkel oppførsel, heller et stort kompliment til Kristine. Marna sa at hun først så støvlettene og tenkte at det var horete. Deretter så hun at det var Kristine som bar de og da var det helt greit. Slik jeg tolker det sier Marna at Kristine er så trygg i sin egen person at hun kan bære hva som helst uten at det gjør at hun "blir" antrekket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Khloe P.T skrev:

Det var ikke ekkel oppførsel, heller et stort kompliment til Kristine. Marna sa at hun først så støvlettene og tenkte at det var horete. Deretter så hun at det var Kristine som bar de og da var det helt greit. Slik jeg tolker det sier Marna at Kristine er så trygg i sin egen person at hun kan bære hva som helst uten at det gjør at hun "blir" antrekket.

Det var IKKE sånn jeg tolket det for å si det sånn. Ansiktsuttrykket og holdningen til Marna sa noe helt annet enn det du tolket det som. Syns jeg da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, BethD skrev:

Det var IKKE sånn jeg tolket det for å si det sånn. Ansiktsuttrykket og holdningen til Marna sa noe helt annet enn det du tolket det som. Syns jeg da 

Interessant hvor ulikt man tolker folk :)

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så festlig å se på det sure fjeset til Caroline når hun ikke vant prisen for årets business på Vixen. Hun viste INGEN glede for hun som vant!

Anonymkode: b5580...656

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fint par hun stina og pellek er. De virker så gode mot hverandre! 

Anonymkode: 4cde4...348

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For et fint par hun stina og pellek er. De virker så gode mot hverandre! 

Anonymkode: 4cde4...348

Skikkelig gode mot hverandre ja når de ikke kan vaske hverandres klær en gang. 😅

Anonymkode: 46810...160

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...