Gå til innhold

Bloggerne sesong 9

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig gode mot hverandre ja når de ikke kan vaske hverandres klær en gang. 😅

Anonymkode: 46810...160

Så lenge det fungerer for de så ser ikke jeg problemet med de gjør det slik.  Jeg og samboer vasker heller ikke hverandre sine klær, og er faktisk han som ville ha det slik her hjemme😂 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva driver han typen til Stine (StinA?) med?

Han virker som han har nok penger.

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, Sol79 skrev:

Han er YouTuber. Relativt stor på YT tror jeg. Mye penger i det!

Endret av allesote
Glemte en i
  • Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Sol79 skrev:

https://www.youtube.com/user/pellekofficial/videos og skuespiller. Mener å hørt atyoutube er bedre betalt enn blogging, så tror det ligger bra med penger i det :)

Anonymkode: 73146...aee

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.youtube.com/user/pellekofficial/videos og skuespiller. Mener å hørt atyoutube er bedre betalt enn blogging, så tror det ligger bra med penger i det :)

Anonymkode: 73146...aee

Det tror jeg også 😎

Anonymkode: 80200...11b

Skrevet

Det beste jeg har sett av Annijor så langt er den episoden når hun er med pappaen. 

Stina og kjæresten er så søte sammen. Håper å se mer av de to. 

Anonymkode: c6d85...dc3

• Liker 8
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)
På 12.9.2018 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Nå er det på tide at tv2 dropper Anniken. Jenta har tydelig store problemer. Hun har skapt hele karrieren sin på kjærlighetssorg over et fjortisforhold som varte en kort stund. Men hun har vel skjønt at hun kan melke dette! Ikke mange dagene siden jeg leste en artikkel om at dette var siste sesong for Ullebø. Anniken mente hun var gal som ikke fortsatte i bloggerne, siden det var en så god mulighet til eksponering osv. 

En annen tv2 bør kutte ut er Anne Britt. Mer forstyrret og kynisk kvinnemenneske skal man lete lenge etter! Direkte usmakelig dame. Mentalt er hun vel på samme stadie som pizzagutten, så de er nok en perfect match 😅

Anonymkode: 3de54...1ef

Endret av Jegskulleønskeat
Skrevet
På 18.9.2018 den 15.57, Khloe P.T skrev:

Det var ikke ekkel oppførsel, heller et stort kompliment til Kristine. Marna sa at hun først så støvlettene og tenkte at det var horete. Deretter så hun at det var Kristine som bar de og da var det helt greit. Slik jeg tolker det sier Marna at Kristine er så trygg i sin egen person at hun kan bære hva som helst uten at det gjør at hun "blir" antrekket.

Nei det hun mente var at hun dømmer jenter etter antrekk og tenker hore når folk går sånn men prøvde å smiske med Kristine og stod ikke for slutshaminga når det plutselig viste seg å være en hun kjente. Som om det er greit å slutshame andre.... skulle tro en godt voksen dame som Marna var litt bedre enn dette, men then again så forsvarte hun jo typen sin seksuelle trakassering i komikermiljøet og gikk ut mot metoo Sååå..  Ikke helt tipptopp i toppen hun der desverre 

Anonymkode: 67a59...a55

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det hun mente var at hun dømmer jenter etter antrekk og tenker hore når folk går sånn men prøvde å smiske med Kristine og stod ikke for slutshaminga når det plutselig viste seg å være en hun kjente. Som om det er greit å slutshame andre.... skulle tro en godt voksen dame som Marna var litt bedre enn dette, men then again så forsvarte hun jo typen sin seksuelle trakassering i komikermiljøet og gikk ut mot metoo Sååå..  Ikke helt tipptopp i toppen hun der desverre 

Så det var det hun mente :klo:

• Liker 2
Skrevet
På ‎21‎.‎09‎.‎2018 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Det beste jeg har sett av Annijor så langt er den episoden når hun er med pappaen. 

Stina og kjæresten er så søte sammen. Håper å se mer av de to

Det håper ikke jeg. De er jo dørgende kjedelige jo. 

Anonymkode: 79a9d...52f

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det håper ikke jeg. De er jo dørgende kjedelige jo. 

Da får vi bare være uenige😊

Jeg syns de var mer spennende å følge enn fotballfruen. Men det kan være pga at jeg aldri har hørt om Stina og kjæresten før. Per nå syns jeg de er mer interessant å følge. Det kan jo endre seg.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns de var mer spennende å følge enn fotballfruen. Men det kan være pga at jeg aldri har hørt om Stina og kjæresten før. Per nå syns jeg de er mer interessant å følge. Det kan jo endre seg.

Enig. Fotballfrue og pilotfrue er drepende kjedelige. Stina var et friskt pust.

Anonymkode: 95268...6ca

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt i verden er jo mer spennende enn å følge fotballfrue. 

• Liker 4
Skrevet

Stina og Pelle K er veldig søte sammen, men jeg tar meg i å lure på om Stina virkelig er sånn hun fremstilles. Er det bare jeg som oppfatter henne som ganske enkel? Hun eier ikke ordforråd (oh my god, liksom og seriøøøøst) og ser på det å planlegge bryllup som en stoooor utfordring. Ser de korrigerer henne i tekstingen relativt ofte (feks endrer hvem til hvilken osv). Håper og tror hun bare skrur på litt foran kamera. Forsåvidt enig i at de er friskt pust, men kunne nesten ønske PelleK var hovedpersonen av de to. Han tror jeg det ville vært artig å lære mer om. 

Og forresten, med babystemme: «skatten miiiiiin»... 

Anonymkode: 3d5b5...367

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stina og Pelle K er veldig søte sammen, men jeg tar meg i å lure på om Stina virkelig er sånn hun fremstilles. Er det bare jeg som oppfatter henne som ganske enkel? Hun eier ikke ordforråd (oh my god, liksom og seriøøøøst) og ser på det å planlegge bryllup som en stoooor utfordring. Ser de korrigerer henne i tekstingen relativt ofte (feks endrer hvem til hvilken osv). Håper og tror hun bare skrur på litt foran kamera. Forsåvidt enig i at de er friskt pust, men kunne nesten ønske PelleK var hovedpersonen av de to. Han tror jeg det ville vært artig å lære mer om. 

Tror hun er så enkel. Har lest bloggen hennes i av og til, og det er veldig overfladisk (noe som i og for seg er greit, det er en rosablogg og det leserene hennes liker). Men den skarpeste er hun nok ikke.  Det forstår man bare ved å høre introen hennes der hun sier noe om at hun er smart, for hun har tross alt klart å skape en populær blogg (jeg husker ikke ordrett hva hun sier). 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror hun er så enkel. Har lest bloggen hennes i av og til, og det er veldig overfladisk (noe som i og for seg er greit, det er en rosablogg og det leserene hennes liker). Men den skarpeste er hun nok ikke.  Det forstår man bare ved å høre introen hennes der hun sier noe om at hun er smart, for hun har tross alt klart å skape en populær blogg (jeg husker ikke ordrett hva hun sier). 

I hennes siste innlegg får hun spørsmål om hun har et skjult talent og skriver at "hun har en iq godt over gjennomsnittet." 

Det å skrike om høy iq virker alltid motsatt på meg. Da virker du egentlig bare veldig enkel.

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at Pelle K er mest interessant av de to. 

Jeg måtte Google han og det jeg leste om han kontra hvordan han blir fremstilt på bloggerne er to rake motsetninger. Jeg liker han mye bedre på bloggerne. 

Men den «skatten miiin» kunne hun spart seg for. 

• Liker 1
Skrevet

Når de er så opptatt av dette frieriet, så synes jeg det er svært merkelig at han ikke fikk gikk ned på kne. 

Mast om frieri siden de møttes og bruker flerfoldige tusen på reise, Ring og bilde på gata i New York...for meg hadde det hold at mannen gikk ned på kne. Det betyr mye mer. Men det sier vel mye om deres verdier.

• Liker 6
Skrevet

Pilotfrue er jo gørrkjedelig. Er ikke noe underholdning der? Håper ikke de tar henne med i flere sesonger hvis det blir. 

Anonymkode: 6e033...4dc

• Liker 6
Skrevet

Synes Stina virker utrolig barnslig. Kunne lett tatt henne for å vært en 17 åring.

Anonymkode: 46810...160

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...