Gå til innhold

Jeg liker ikke mennesker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke mennesker inkludert meg selv. Jeg hater oss fordi vi dreper dyr, forurenser dyrenes natur og ødelegger alt. Mange mennesker er også genuint ondskapsfulle og dreper og mishandler andre, det værste er mennesker som mishandler dyr. Det finnes ikke et eneste onskapsfult dyr. 

Jeg hater meg selv fordi uansett hva jeg gjør så forurenser jeg. Om jeg kjøper mat på butikken så forurenser jeg, kjører jeg bil forurenser jeg, puster jeg, promper jeg, hva som helst, så forurenser jeg. Jeg spiser også kjøtt og siden jeg sliter psykisk så orker jeg ikke tanken på å måtte detaljere måltidene mine med å bare spise veggis mat. Og det hater jeg også meg selv for. Jeg er ikke en super kjøttspiser, men spiser det om jeg får det servert og innimellom ellers i form av pølser eller hamburgere f.eks. 

Jeg elsker dyr og hater mennesker og jeg vet at mange dyr ikke ville klart seg uten menneskene, ellers ville jeg nok ha ønsket å få hele menneskerasen utryddet. 

Er det flere her inne som tenker sånn? 

Anonymkode: d0b22...85a

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke mennesker inkludert meg selv. Jeg hater oss fordi vi dreper dyr, forurenser dyrenes natur og ødelegger alt. Mange mennesker er også genuint ondskapsfulle og dreper og mishandler andre, det værste er mennesker som mishandler dyr. Det finnes ikke et eneste onskapsfult dyr. 

Jeg hater meg selv fordi uansett hva jeg gjør så forurenser jeg. Om jeg kjøper mat på butikken så forurenser jeg, kjører jeg bil forurenser jeg, puster jeg, promper jeg, hva som helst, så forurenser jeg. Jeg spiser også kjøtt og siden jeg sliter psykisk så orker jeg ikke tanken på å måtte detaljere måltidene mine med å bare spise veggis mat. Og det hater jeg også meg selv for. Jeg er ikke en super kjøttspiser, men spiser det om jeg får det servert og innimellom ellers i form av pølser eller hamburgere f.eks. 

Jeg elsker dyr og hater mennesker og jeg vet at mange dyr ikke ville klart seg uten menneskene, ellers ville jeg nok ha ønsket å få hele menneskerasen utryddet. 

Hvem faen liker mennesker i 2018?

• Liker 16
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hvem faen liker mennesker i 2018?

Tydeligvis BMW 5 serie 535D

• Liker 3
Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er fra Hedmark ;)

Endret av HalldirV2
  • Liker 3
Skrevet

Jeg liker noen mennesker.

Anonymkode: 55ea5...290

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Han er fra Hedemark ;)

Hva så ? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte bindestrek 😂

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva så ? 

At du kan spørre et så dumt spørsmål 😂

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Han er fra Hedemark ;)

Jepp det er je 😉

Skrevet
Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Jepp det er je 😉

I rest my case 😄

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Du glemte bindestrek 😂

Glemte den ikke, gadd ikke skrive den 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

I rest my case 😄

rest on what sao?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Glemte den ikke, gadd ikke skrive den 

Hvorfor skrev du meg egentlig?

Skrevet

For det første: Dyr promper de også.

Er du så opptatt av dyrene så bli veganer og skaff deg et hjem hvor du har solcellepanel og spiser det du dyrker selv. Vær mer miljøbevisst. Selg bilen og begyn å gå i stede. Kjøp deg gårdsdyr høner og sauer og spis egg og tov deg garn fra ullet. Hate andre mennesker, nå må du ta deg sammen! Kanskje du aldri har lært deg dette, men vi mennesker er forskjellige. Aksepter at vi er forskjellige! Noen kjemper for miljøet og gjør simple eller store ting for å gjøre en forskjell til fordel for miljøet. Andre viser ikke like mye hensyn. Kanskje det er mangel på kunnskap, økonomiske konsekvenser eller rett og slett enklere løsninger. Ikke døm alle. Gjør det letteste; start med deg selv. Hva kan du gjøre?  

Anonymkode: 05fb5...5b1

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Hvorfor skrev du meg egentlig?

Hvis du leser helt opp, så spurte en hvem faen liker mennesker i 2018. Du hadde svart nope på innlegget mitt. Derfor skrev jeg som svar tilbake til hun som svarte meg: at du tydeligvis liker mennesker i 2018. 

Skrevet

For det første: Dyr promper de også.

Er du så opptatt av dyrene så bli veganer og skaff deg et hjem hvor du har solcellepanel og spiser det du dyrker selv. Vær mer miljøbevisst. Selg bilen og begyn å gå i stede. Kjøp deg gårdsdyr høner og sauer og spis egg og tov deg garn fra ullet. Hate andre mennesker, nå må du ta deg sammen! Kanskje du aldri har lært deg dette, men vi mennesker er forskjellige. Aksepter at vi er forskjellige! Noen kjemper for miljøet og gjør simple eller store ting for å gjøre en forskjell til fordel for miljøet. Andre viser ikke like mye hensyn. Kanskje det er mangel på kunnskap, økonomiske konsekvenser eller rett og slett enklere løsninger. Ikke døm alle. Gjør det letteste; start med deg selv. Hva kan du gjøre?  

Jeg, jeg kan dø :)

Skrevet

Hvis du leser helt opp, så spurte en hvem faen liker mennesker i 2018. Du hadde svart nope på innlegget mitt. Derfor skrev jeg som svar tilbake til hun som svarte meg: at du tydeligvis liker mennesker i 2018. 

Aha, nå henger jeg med 😉😂

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg, jeg kan dø :)

Å ja. Ok. Vi er der ja...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...