Gå til innhold

Loving next door to Alex.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Første møtet : du banket på, jeg åpnet, og du sto der med verdens peneste smil og sa : unnskuld, men røyker du? Jeg har sluttet og nå ble jeg desperat! 

Og du smilte mens du himlet med øynene før du så bedende på meg.

Du hadde de blåeste øyne, brun hud og hviteste smil. Og du snakket sjarmerende brokkent. Du så ikke ut som en som kom fra landet du kom fra i det hele tatt. Så jeg gjettet aldri hvor du kom fra,men navnet tydet på øst-europeisk.

Så i tre år var du "Han kjekke over gangen". Og jeg tuller ikke : veninnene mine ble bergtatt alle som en. Men du viste ingen interesse for noen jente. Du var bare høflig.

Jeg ble selvfølgelig forelsket. Dagens opptur var å se deg når du banket på. Og hver gang hadde du sluttet å røyke, meen... Du var litt manipulerende. 😕  🙂

Eller å bare møte deg i oppgangen. Eller på nærbutikken, og vi slo følge hjem. Og jeg gikk bak deg og bare beundret den litt skjeve gangen og sniffet inn duften av deg når det var motvind. Du brukte nok litt for mye duft! Som øst-europeere ofte gjør 😄

Sånn var hverdagen og helg. Vi grillet sammen på fellesarealer også. Jeg hadde nok med å være i nærheten av deg! Tenk det! 

Så i går fortalte du at du flyttet. Au!! Det er så vondt! Men det går bra likevel. Jeg har jo ikke kjærlighetssorg akkurat siden vi kun levde bak hver vår dør ovenfor hverandre. Men det er en trist følelse av hvor...tomt det blir nå. Du var jo den som glimtet i tilværelsen.

Jeg vet heldigvis hvor du drar. Det er ikke så langt unna. Så..et håp er det. Fortell gjerne om dere har lignende historier! 

Anonymkode: cdd63...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fullt så poetisk som din opplevelse, men...

Jeg jobbet utenbys og hadde en uke på hotell. Hadde lagt merke til at det bodde noe snadder på den andre siden av gangen. Satt og kjeda meg på rommet en kveld før jeg tenkte "fuck it", styrtet to pils og gikk og banket på med en flaske medbrakt rødvin.

"Wenche" fra Porsgrunn jobbet med salg og var på salgsturne i Nord-Norge. Gift var hun også, visstnok godt. "Det skal vi bli to om", tenkte jeg, før jeg inviterte meg inn og viste hvor skapet sto lenge før flaska var halvtom 😂

Navnet mitt tror jeg aldri hun fikk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...