AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #21 Skrevet 9. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har over en lengre periode vært nysgjerrig på en ansatt på jobb, og fikk nylig bekreftet at det var gjensidig. Vårt arbeidsforhold er som leder og ansatt. Er det noe som kan funke ? Hva bør man tenke på? Per nå er det bare spenning, og ikke noe har skjedd annet enn at vi vet at det er gjensidig. Anonymkode: 95493...cb4 Øhø... En omskrevet historie? Glemt hvem du kjenner? Han er nok ikke "leder" Anonymkode: 754fc...58b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #22 Skrevet 10. september 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ingen av kollegene oppfattet det som problematisk på noe vis. Vi var aldri «kjærester» på jobb. Vi var ca 40 stk som jobbet i denne bedriften, nyansatte brukte som regel lang tid på å finne ut at vi var sammen, og etterhvert fant vi ut at det var like greit å fortelle dem det tidlig slik at de ikke skulle føle seg teite når de tilfeldig fant det ut. Jeg ville gjerne poengtere at han ikke var sjefen min da vi ble sammen, og at det ikke er noen fordeler i det snarere tvert i mot, om jeg fikk mere lønn eller morsomme oppdrag måtte jeg virkelig kjempe for det, mer enn andre. Og om noen noen gang refererte til meg som «kona til» så fikk de passet påskrevet fort og ingen gjorde det mer enn en gang. Nestlederen havnet en sjelden gang i skvis fordi han måtte være sjefen min i enkelte tilfeller og han hadde egentlig ikke personalansvar. Anonymkode: 508dd...e43 Takk for svar 🙂 godt å høre at det kan fungere med litt tilpasning også. Per nå er det jo ikke et tema for oss, men ble nysgjerrig dersom det skulle utvikle seg senere. Anonymkode: 95493...cb4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #23 Skrevet 10. september 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Øhø... En omskrevet historie? Glemt hvem du kjenner? Han er nok ikke "leder" Anonymkode: 754fc...58b Nei, han er ikke det. Jeg er det. Anonymkode: 95493...cb4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #24 Skrevet 10. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, han er ikke det. Jeg er det. Anonymkode: 95493...cb4 Du vet.. At flere vet. Hva ned den bedradde? Hva om det var "din" mann som bedre deg? Kan du ikke bare ta ut skilsmisse? Så får du se hvordan det går på jobben? Han på jobben vil aldri gå fra kona. Er du forelsket i forelskelsen? Hva når hverdagen kommer? Er du villig til å ødelegge? Anonymkode: 754fc...58b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #25 Skrevet 10. september 2018 Har du glemt hva du har skrevet på kg tidligere? Anonymkode: 754fc...58b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #26 Skrevet 10. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du glemt hva du har skrevet på kg tidligere? Anonymkode: 754fc...58b hvilken tråder er det snakk om?? kom med eksempler, hvis du husker hva tråden het. er så irriterende med dere som innbiller dere at det er samme person som har skrevet tidligere. Anonymkode: 92330...aca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå