AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Okei, dette blir på en måte to innlegg i ett 😅 men jeg prøver. Jeg har fått et helt forvrengt syn av det å være interessert i en person. Det er en fyr jeg holder på med. Når han kommer hjem til meg så ender vi alltid opp med å ha sex. Jeg pleier som regel å si nei, for jeg tenker at vi må prøve å møtes uten å alltid ha sex. Men for det første så gjør han det selv om jeg sier nei. Men jeg blir kåt av at han gjør det selv om jeg sier nei 😅Så sånn sett så er det greit for meg at han gjør det. Men vil også prøve å ikke alltid gjøre det. Så over til ting nummer to, det er at når/ hvis vi ikke har sex, så tror jeg at han ikke er interessert i meg. Har helt forvrengt syn på det liksom. Jeg tenker at hvis han har sex med meg så liker han meg, og hvis vi ikke har sex så er han ikke interessert. Noen som har noen inspill til dette? 😅😊 Anonymkode: 68ed1...c28
Thoughtful Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 (endret) Hvis han liker deg, vil han være sammen med deg selv om det ikke alltid er sex med i bildet. Hvis han liker å ha sex med deg, trenger han ikke nødvendigvis å like deg, og han respekterer deg hvertfall ikke når han ikke tar nei for et nei. Jeg tolker det slik at han har seksuell interesse for deg men driter i deg slik du beskriver situasjonen. Endret 9. september 2018 av Thoughtful
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå