AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Hva vil det si når meldingen står som sendt (hvit markør) og ikke levert (blå)? Personen er jo pålogget på facebook. Jeg kan gå inn på profilen og vi står som venner der så han har jo ikke blokkert meg. Lurer bare på om han faktisk har mottatt meldingen eller om han bare overser. Anonymkode: 3d9d2...56b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Ble sendt for et døgn siden, å kan heller ikke ringe å spørre da vi ikke er på talefot. Må bare vite i og med at den meldingen var litt viktig.. Anonymkode: 3d9d2...56b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Har også opplevd det samme, tror det er dårlig nett eller noe teknisk, eller at Wi-Fi er avslått. Mine har gått igjennom til slutt, eller jeg har skrevet på nytt. Levert betyr aldri sett men valgt å blokkere e.l da blir prikken blå uansett. Anonymkode: 640ca...b34
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 Jeg tror det sannsynligvis betyr at han ikke har vært på nett. Anonymkode: cd0f3...1e4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 Okei, får satse på at den kommer igjennom tilslutt da synes bare det var rart når personen har stått pålogget flere ganger men meldinga ikke blir "levert" Anonymkode: 3d9d2...56b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 Han kan jo ha blokkert deg på messenger, men ikke på Facebook? Anonymkode: 0c3c7...daa 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kan jo ha blokkert deg på messenger, men ikke på Facebook? Anonymkode: 0c3c7...daa Går det ann? Da er det sikkert det som har skjedd. Anonymkode: 3d9d2...56b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det ann? Da er det sikkert det som har skjedd. Anonymkode: 3d9d2...56b Det går an men da får du ikke skrevet til personen. Da vil du når du prøver å gå i feltet der du skriver få beskjed om " du kan ikke skrive til denne personen nå". Anonymkode: 640ca...b34 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #9 Skrevet 9. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går an men da får du ikke skrevet til personen. Da vil du når du prøver å gå i feltet der du skriver få beskjed om " du kan ikke skrive til denne personen nå". Anonymkode: 640ca...b34 Da er det isåfall ikke det heller. For jeg kan både skrive og sende melding til personen, den står bare som sendt og ikke levert. Anonymkode: 3d9d2...56b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #10 Skrevet 9. september 2018 Når den er hvit er den sendt, når den er blå er den mottatt. Når det er bilde er den åpnet. Personen har altså ikke mottatt den, mange har Facebook appen men ikke Messenger appen og kan da stå som aktiv men ikke motta meldinger før man logger på Facebook på pc eller laster ned Messenger Anonymkode: e9eac...74b 5
Legokloss Skrevet 9. september 2018 #11 Skrevet 9. september 2018 Man kan også slå av varsler på apper, dvs at man ikke ser mld før man aktivt går inn på face eller messenger. Den grønne "pålogget" kan jo dukke opp bare fordi man er aktiv på tlf uten at man er faktisk aktiv på face eller messenger. Alternativet; hvis du sviper vekk varselet på tlf uten å åpne meldingen tror jeg også den ikke står som lest, bare levert. 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #12 Skrevet 10. september 2018 det betyr at du er "ignorert" ikke blokkert. han kan lese dine meld uten av du registrerer det. han har ignorert meldinger fra deg på facebook. du kan selv se denne valgmuligheten om du går inn på en av dine samtaler og trykker på utropstegnet oppe i høgre hjørne. "ignorer meldinger" da vil den akruelle personens meldinger flyttes til meldingsforespørslef og du vil ikke få varsler om at du har fått meld med mindre du fysisk går inn i innboksen for meldingsforespørsler. eller så er han ute av nett bare. Anonymkode: 4416f...679 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #13 Skrevet 10. september 2018 Tror også han har trykket på «Ignoner meldingen», da havner den i meldingsforespørsel Anonymkode: 80bb9...a3d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #14 Skrevet 10. september 2018 Nå står den faktisk som "levert". Jaja gidder ikke legge meg opp i det lengre. Skjønner ikke helt dette messenger systemet😅 Anonymkode: 3d9d2...56b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #15 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå står den faktisk som "levert". Jaja gidder ikke legge meg opp i det lengre. Skjønner ikke helt dette messenger systemet😅 Anonymkode: 3d9d2...56b Sikkert ikke vært på nett. Ignorert meldinger som noen skriver over vil også stå som levert. Når det er hvit markør er det enten ikke vært nett eller delay i systemet. Som sagt skjedd meg flere ganger da både jeg og han jeg driver med jobber steder med dårlig dekning, ofte meldingene ikke blir levert på lang tid. Og ja vi kan begge stå som aktive på FB selv om. Anonymkode: 640ca...b34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå