Gå til innhold

Spydde på fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drakk litt for mye i går og klarte å spy på hjemmefesten jeg var på, først i en pose deretter på do. Rakk ikke få lukket dodøren og er nå livredd for at noen skulle sett det. Er så flau over meg selv og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. 

 

Anonymkode: 76182...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er verken den første eller den siste som gjør det. Synes det høres ut som du kom godt ut av det, jeg, med tanke på alle som spyr på gulvet, i sofaen osv. Ta det med ro, det er ingen krise. 

Anonymkode: d2d11...32c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sekstenåring husker jeg at jeg spydde over hele oppkjørselen til en venn + at jeg spydde i senga og på teppet på rommet til moren til en som holdt fest. Et par år senere spydde jeg også på gutten jeg var forelsket i (dette skjedde to ganger). Så jeg synes ikke din historie er så ille

Anonymkode: b8f80...4dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av samboeren min kastet opp på teppet vårt, halvveis på sofa og bordet. Vi var en hel gjeng samlet, rundt 20-25 stykk. Han hadde det ikke så bra dagen etter... ;)  Vi alle hjalp ham og ryddet opp, ingen som snakket noe stort om det, alle har nok med sitt i grunn. Så slapp av, du er som sagt hverken den første eller den siste. 

Anonymkode: c3d06...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Sånt skjer, gå videre. Når du blir eldre kommer du til å se tilbake og le av denne episoden.

Endret av Stella Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvus ikke verdens undergang å spy😊 gubben min måtte kaste opp på fest en gang,så han sprang ut på verandaen å spydde ned mye av den,samt hele trappeoppgangen i egt under🙄 litt spy i do er laaangt ifra noen krise😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spydde i skoene til ei på bussen. Hun hadde høyhælte sko som hun hadde sparket av seg, hun var på vei til byen. Stakkkar. Ett par år senere så jeg henne og gikk bort for å si unnskyld men så spør jeg da og...det skulle ikke være mulig. 

Anonymkode: 5e78c...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...