Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem jeg mener? Han holder til på Ugla. Trenger tlf nummer. Vet ikke om jeg tør ringe. Noen som ahr erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Unander du mener. Han er utrolig flink. Har selv vært der og kjenner flere som har fått hjelp hos han,

Skrevet

må man dra til han eller går det ann å snakke med han`Hvordan er man? Ser han hvor du har vondt ol? Fortell:)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Du kan ringe, men det er vel like greit å dra dit. Du trenger heller ikke betale noe, det er opp til deg selv.

Han vet hva du trenger hjelp til når du prøver å kontakte han. Han er utrolig hyggelig og lett og prate med. Du trenger ikke si noe særlig om hva som plager deg, han hjelper deg alikavel.

Skrevet

Fikk ikke svar. Kom bare til svareren. Noen andre som har erfaring? Gruer meg til den dagen jeg kommer frem. Vet liksom ikke hvordan jeg skal oppføre meg, hva jeg skal si ol

Gjest Moonshadow
Skrevet

Du trenger ikke si noe eller oppføre deg på noe spesiell måte. Bare si at du er kommet for at du trenger hjelp pgr av...

Han prater som en foss, så det gjør det lettere. Hender han ikke tar tlf fordi han har mye å gjøre. Ring igjen.

Skrevet

når på dagen kan en ringe han?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg vet ikke når på dagen, men det er vel bare å forsøke sånn på dag tid kanskje . Ja, han er flink ja. har vært der selv, og det var ikek ubehagelig i det hele tatt. ingen ting å grue seg for....

Gjest Moonshadow
Skrevet

Kan ringe han når som helst. Om du prøver etter fem-seks så har han sikkert bedre tid i og med at han tar i mot folk hjemme til den tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...