Gå til innhold

Jeg er 24 år og jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere når dere hører at en 24-åring er jomfru? Helt ærlig. Ser dere ned på henne? Tenker at hun må mangle noe ifht andre jenter? 

Jeg er 24 år og fortsatt jomfru, og jeg føler heller ikke noe lyst på sex. Jeg har ikke vært i noe forhold eller holdt på med noen. Hva tenker dere når dere hører dette om noen? Jeg spør fordi jeg ønsker helt ærlige svar :) Hva dere faktisk tenker, ikke hva dere ville sagt til noen

Anonymkode: b9046...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at du kanskje ikke har funnet en du liker godt nok til å ha sex med enda. 

Eller at du er innesluttet og avvisende.

Anonymkode: b1d7e...aca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde jeg ikke tenkt noe over eller brydd meg noe om. Alt til sin tid:) 

Anonymkode: a27b4...ade

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke noe spesielt å tenke på det. Det er ikke noe galt med det i alle fall. 

Mer negativt med de som slarver rundt om andres sexliv 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ned på henne, men ville tenkt at det ikke er så smart av henne. Sex er gjerne vondt for kvinner i starten. Så å utsette den fasen fryktelig lenge, kan bli en stor skuffelse. 

Anonymkode: 49282...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det det mest attraktive.

Kjenner flere som var godt eldre enn 24.

Anonymkode: 969e4...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun sannsynligvis er avvisende overfor potensielle partnere, og tar lite intiativ for å bli kjent med mennesker hun finner attraktive. Kanskje litt sjenert også. Altså at hun har tatt valget selv enten bevisst eller ubevisst om å avvise potensielle partnere. 

Eller at hun har alt for høy standard. Gjerne at hun kun er interessert i f.eks veldig kjekke menn, men at hun selv er helt gjennomsnittlig. Ikke at det er noe galt i å være gjennomsnittlig. 

Eller at hun er aseksuell.

Ser ikke ned på henne, folk får gjøre som de vil. Dog ville jeg tenkt at hun gikk glipp av enkelte gleder i livet. Ikke bare sex, men forhold, romantikk osv. 

 

 

Anonymkode: 303ef...c01

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker absolutt ingenting om det - ditt sexliv, din business.

Anonymkode: ddc1f...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ho vente på Mr.Perfekt.

At ho har problemer med intimitet.

At ho ikkje har lyst å bli stempla.

At ho kanskje er kristen.

Ser ikkje noko problem med det. Din kropp, ditt val.

Anonymkode: 399d0...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er bortkastet. Å gå glipp av en så stor del av livet i den alderen hvor man er ung og fri. 

Også synes jeg det veldig rart hvordan det er mulig å ha ungått og havne i situasjoner hvor sex er naturlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at du er tøff !  Du står for noe andre ikke gjør.  Seksualiteten "sover" til man vekker den enten med onani eller en partner. 

Anonymkode: 70dc0...b0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666

Jeg var første kjæresten til en ung kvinne på 25. Jeg husker at jeg funderte over at det var uvanlig, men konkluderte raskt med at hun hadde integritet. Aseksuell var hun definitivt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker dere når dere hører at en 24-åring er jomfru? Helt ærlig. Ser dere ned på henne? Tenker at hun må mangle noe ifht andre jenter? 

Jeg er 24 år og fortsatt jomfru, og jeg føler heller ikke noe lyst på sex. Jeg har ikke vært i noe forhold eller holdt på med noen. Hva tenker dere når dere hører dette om noen? Jeg spør fordi jeg ønsker helt ærlige svar :) Hva dere faktisk tenker, ikke hva dere ville sagt til noen

Anonymkode: b9046...137

Tenker at du er en kvinne med høy selvtillit som setter pris på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tenker jeg at det er et menneske som er såpass forskjellig fra meg at vi mest sannsynlig ikke vil gå godt overens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...