AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Hei! Jeg falt ned deler av trappa i dag tidlig, i halv 7 tiden. Er 26 uker på vei. Slo ikke magen tror jeg, var mer rygg og skuldre som fikk trøkken. Har ikke hatt noen blødninger eller smerter (i mage/korsrygg/bekkenområdet vel og merke) og kjenner masse liv. Bør jeg dra på legevakta eller kan jeg vente til i morgen å ta en tlf til fastlegen da? Er redd jeg har skadet babyen Anonymkode: a2a6f...97a
Blingblingtahei Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Baby ligger trygt I masse fostervann, og så lenge du kjenner godt med liv tenker jeg det er greit. Er du urolig så ville jeg kanskje likevel tatt en tlf til føden å forhørt meg
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Jeg har snubla og falt ganske mye som gravid (løse ankler, tråkker lett over/feil). Så lenge jeg spretter rett opp og ikke blir gul og blå har jeg ikke tenkt over det. Men føler du deg forslått eller er usikker kan du ringe legevakten å høre hva de sier. Mye liv, ingen smerter og ingen blødning er jo godt tegn, og mindre noe av det oppstår er det kanskje ikke så mye de kan gjøre fra eller til på legevakten. Hvil deg resten av dagen ihvertfall. Anonymkode: efd80...464 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 Ring føden og hør. Jeg måtte inn på sjekk Anonymkode: a8d9a...8cc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 Går sikkert bra sidan du kjenne masse liv Ring gjerne føden, kanskje du slappe meir av då. Anonymkode: 38471...c37
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 3 timer siden, Blingblingtahei skrev: Baby ligger trygt I masse fostervann, og så lenge du kjenner godt med liv tenker jeg det er greit. Er du urolig så ville jeg kanskje likevel tatt en tlf til føden å forhørt meg 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har snubla og falt ganske mye som gravid (løse ankler, tråkker lett over/feil). Så lenge jeg spretter rett opp og ikke blir gul og blå har jeg ikke tenkt over det. Men føler du deg forslått eller er usikker kan du ringe legevakten å høre hva de sier. Mye liv, ingen smerter og ingen blødning er jo godt tegn, og mindre noe av det oppstår er det kanskje ikke så mye de kan gjøre fra eller til på legevakten. Hvil deg resten av dagen ihvertfall. Anonymkode: efd80...464 Takk for svar er ikke så urolig egentlig, kjenner masse liv. Føler meg selvsagt forslått, men bare i skuldre/nakke og rygg. Ingenting i mage/bekkenregion! Får følge ekstra godt med, og ringe om noe endrer seg. Anonymkode: a2a6f...97a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 Morkake kan løsne, ble skjekk her etter fall på isen. Anonymkode: d328f...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morkake kan løsne, ble skjekk her etter fall på isen. Anonymkode: d328f...b4e Her også Følte meg ikke helt trygg, så ringte føden. Fikk komme inn og ta ul for å sjekke morkaka, alt fint! Og en ekstra titt på lillegull🙈😍 Anonymkode: a2a6f...97a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #9 Skrevet 9. september 2018 Åh så heldig du er som har baby i magen!!! Høres så ufattelig koselig ut!! Om jeg en dag blir frisk vil jeg også få baby! Hørtes ikke godt ut å falle i trappen. Håper alt går bra med den lille Anonymkode: bbdfd...4cb
N85 Skrevet 9. september 2018 #10 Skrevet 9. september 2018 Jeg ville ringt føden og hørt hva de synes. Hvis de mener en det er unødvendig med en sjekk, så sier de ifra om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå