Gå til innhold

Gravid, falt ned trapp. Lege?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg falt ned deler av trappa i dag tidlig, i halv 7 tiden. Er 26 uker på vei. 

Slo ikke magen tror jeg, var mer rygg og skuldre som fikk trøkken. Har ikke hatt noen blødninger eller smerter (i mage/korsrygg/bekkenområdet vel og merke) og kjenner masse liv. Bør jeg dra på legevakta eller kan jeg vente til i morgen å ta en tlf til fastlegen da? Er redd jeg har skadet babyen :( 

Anonymkode: a2a6f...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby ligger trygt I masse fostervann, og så lenge du kjenner godt med liv tenker jeg det er greit. Er du urolig så ville jeg kanskje likevel tatt en tlf til føden å forhørt meg :)

Skrevet

Jeg har snubla og falt ganske mye som gravid (løse ankler, tråkker lett over/feil). Så lenge jeg spretter rett opp og ikke blir gul og blå har jeg ikke tenkt over det. Men føler du deg forslått eller er usikker kan du ringe legevakten å høre hva de sier. Mye liv, ingen smerter og ingen blødning er jo godt tegn, og mindre noe av det oppstår er det kanskje ikke så mye de kan gjøre fra eller til på legevakten. Hvil deg resten av dagen ihvertfall. 

Anonymkode: efd80...464

  • Liker 1
Skrevet

Ring føden og hør. Jeg måtte inn på sjekk :)

Anonymkode: a8d9a...8cc

Skrevet

Går sikkert bra sidan du kjenne masse liv :)

Ring gjerne føden, kanskje du slappe meir av då.

Anonymkode: 38471...c37

Skrevet
3 timer siden, Blingblingtahei skrev:

Baby ligger trygt I masse fostervann, og så lenge du kjenner godt med liv tenker jeg det er greit. Er du urolig så ville jeg kanskje likevel tatt en tlf til føden å forhørt meg :)

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har snubla og falt ganske mye som gravid (løse ankler, tråkker lett over/feil). Så lenge jeg spretter rett opp og ikke blir gul og blå har jeg ikke tenkt over det. Men føler du deg forslått eller er usikker kan du ringe legevakten å høre hva de sier. Mye liv, ingen smerter og ingen blødning er jo godt tegn, og mindre noe av det oppstår er det kanskje ikke så mye de kan gjøre fra eller til på legevakten. Hvil deg resten av dagen ihvertfall. 

Anonymkode: efd80...464

Takk for svar :) er ikke så urolig egentlig, kjenner masse liv. Føler meg selvsagt forslått, men bare i skuldre/nakke og rygg. Ingenting i mage/bekkenregion! Får følge ekstra godt med, og ringe om noe endrer seg.

Anonymkode: a2a6f...97a

Skrevet

Morkake kan løsne, ble skjekk her etter fall på isen. 

Anonymkode: d328f...b4e

  • Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morkake kan løsne, ble skjekk her etter fall på isen. 

Anonymkode: d328f...b4e

Her også :) Følte meg ikke helt trygg, så ringte føden. Fikk komme inn og ta ul for å sjekke morkaka, alt fint! Og en ekstra titt på lillegull🙈😍

Anonymkode: a2a6f...97a

Skrevet

Åh så heldig du er som har baby i magen!!! Høres så ufattelig koselig ut!! :laugh: Om jeg en dag blir frisk vil jeg også få baby!  Hørtes ikke godt ut å falle i trappen. Håper alt går bra med den lille:ninuskapus: 

Anonymkode: bbdfd...4cb

Skrevet

Jeg ville ringt føden og hørt hva de synes. Hvis de mener en det er unødvendig med en sjekk, så sier de ifra om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...