Gå til innhold

Til dere menn som ikke bruker kondom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med fremmede damer i senga. Blir dere sure på dama om dere påtar dere noe kjønnssykdom eller annet? (dama kan ha infeksjon der nede uten vite om det) Tester dere dere jevnlig for klamydia etc? Tar du det som en selvfølge det er dama som er smittebærer om du plutselig tester positivt på Soi en dag?! 

Anonymkode: 044ed...d0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tester meg jevnlig for kjønnssykdom, sist denne måneden selv uten mistanker. Det tar jo bare noen minutter med en tisseprøve, man får raskt svar og det er gratis. Alle bør gjøre dette.

Ang kondomer så liker jeg det ikke, disse er som regel for stramme for meg, får dem bare på halvveis og jeg kjenner lite. Men skal teste ut den nye supertynne fra rfsu, kanskje den er bedre.

Anonymkode: 1b891...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tester meg jevnlig for kjønnssykdom, sist denne måneden selv uten mistanker. Det tar jo bare noen minutter med en tisseprøve, man får raskt svar og det er gratis. Alle bør gjøre dette.

Ang kondomer så liker jeg det ikke, disse er som regel for stramme for meg, får dem bare på halvveis og jeg kjenner lite. Men skal teste ut den nye supertynne fra rfsu, kanskje den er bedre.

Anonymkode: 1b891...835

Det er greit å utsette seg for unødvendig smitterisiko så lenge du tester deg jevnlig? Du vet at du kan bli smittet av ting som ikke kan kureres? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Thyra skrev:

Det er greit å utsette seg for unødvendig smitterisiko så lenge du tester deg jevnlig? Du vet at du kan bli smittet av ting som ikke kan kureres? 

Det er viktigere å få full nytelse vet du, og pikken hans er jo så stor at han ikke får på seg ordentlig kondom, stakkar. 

(Man får faktisk plass til en voksen fot inni en kondom) 

Anonymkode: 84bb3...9f7

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er viktigere å få full nytelse vet du, og pikken hans er jo så stor at han ikke får på seg ordentlig kondom, stakkar. 

(Man får faktisk plass til en voksen fot inni en kondom) 

Anonymkode: 84bb3...9f7

Så lenge han tester seg jevnlig som han sier så må det jo få være opp til han og hans sexpartnere om det skal brukes kondom eller ikke. 

Dere kan ikke forvente å få mange svar når dere angriper de som svarer. Går dere bort til røykere også, og lekser opp hvilken fare de setter seg selv og andre i ? 

Anonymkode: 2554e...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som ikke bruker kondom??? Gutter og drittunger kan det vel kalles 

Anonymkode: 81de0...b9e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn som ikke bruker kondom bør være fullt forberedt på å ta ansvaret som pappa resten av livet 😊😊😊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tester meg jevnlig for kjønnssykdom, sist denne måneden selv uten mistanker. Det tar jo bare noen minutter med en tisseprøve, man får raskt svar og det er gratis. Alle bør gjøre dette.

Ang kondomer så liker jeg det ikke, disse er som regel for stramme for meg, får dem bare på halvveis og jeg kjenner lite. Men skal teste ut den nye supertynne fra rfsu, kanskje den er bedre.

Anonymkode: 1b891...835

Har du sett dama som dro kondomen opp til kneet sitt? Tviler den er for stram.. isåfall har du noe mellom beina som de færreste andre menn har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge han tester seg jevnlig som han sier så må det jo få være opp til han og hans sexpartnere om det skal brukes kondom eller ikke. 

Dere kan ikke forvente å få mange svar når dere angriper de som svarer. Går dere bort til røykere også, og lekser opp hvilken fare de setter seg selv og andre i ? 

Anonymkode: 2554e...8a7

Du ser at det er litt annerledes å gå bort til ukjente på gaten og blande seg i deres privatliv enn å si sin mening om ting som ytres i et diskusjonsforum? Poster man noe her inne må man da regne med å bli motsagt. 

Og selvsagt er det opp til ham og hans sekspartnere om de skal bruke kondom eller ikke. Også om han ikke har testet seg. Ingen har sagt noe annet. Men man kan komme med gode råd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dame må jeg si at menn som ikke bruker kondom får et NEI fra meg. Sorry ass men jeg tar ikke den risikoen selvom ham sier han tester seg jevnlig.  Ett ligg er alt som skal til og da holder ikke jevnlig testing. Man skal teste seg mellom hver partner! Og at han stoler blindt på at jeg ikke er smittebærer også , eller rett og slett bare driter i om han får en kjønnssykdom er så turn off og ansvarsløst at jeg ikke vil blande meg noe mer inn med han uansett hvor kjekk han skulle være. 

Det som også er typisk er at menn tar det for gitt at kvinnen går på prevensjon og utsetter seg for bivirkninger så livskvaliteten reduseres og kreftfaren økes, bare for at de som menn kan få pule uten dong og blir irriterte når de ikke får det, og viser at de bryr seg mer om egen nytelse enn kvinnens helse.  Dessuten får de jo god nytelse uansett, så dette med å ha sex uten kondom utenfor faste forhold er jo egentlig en makt greie der de ja setter seg selv foran kvinnens helse, også griner de over at de ble "lurt" til å bli far etterpå, selvom selv barn vet at det kan bli barn av sex. 

Vi kvinner må rett og slett bare boikotte sånne menn så vi kan få et mer forsvarlig forhold til sex, helse og barn. Det er IKKE flaut å si "Åh nei, men hvis vi ikke har kondom så får vi vente til neste gang og bruke det da:) " uansett hvor langt inne i foreplayet man er. 

At sånne menn ikke bryr seg mer om kvinnens helse, begges fremtid, og egen helse er helt utrolig for meg. De aller vanligste kjønnssykdommene i dag kan man bli steril av og ende opp med livsvarige grove plager av. Æsj til så ansvarsløse menn! 

Anonymkode: 81de0...b9e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en ONS som insisterte på å ta av kondomen flere ganger, og til slutt bare avbrøt jeg samleiet. Så dagen etter på FB at han hadde dame, han var altså villig til å pådra seg barn og kjønnssykdommer han kunne smitte kjæresten med bare for å slippe kondom 😐 

Anonymkode: 248d4...431

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt sex uten kondom og har kun hatt sex med samboer, hun tar i tillegg piller.

Anonymkode: 35e95...4c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har nok lyst på både hiv og barn og hele rekka med kjønnssykdommer.

Umodent. Uansvarlig. Ekkelt. Totalt turn-off.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Colorama skrev:

De har nok lyst på både hiv og barn og hele rekka med kjønnssykdommer.

Umodent. Uansvarlig. Ekkelt. Totalt turn-off.

og sansynligvis bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Rucula skrev:

menn som ikke bruker kondom bør være fullt forberedt på å ta ansvaret som pappa resten av livet 😊😊😊

Hvorfor kan ikke vi jenter bruke prevansjon i tillegg? 🤔 så slipper vi å ende opp som sytende alenemødre som klager over at ons’en ikke vil leke pappa resten av livet, når sexen man hadde helt åpenbart var for nytelsens skyld, ikke for å lage barn den kvelden. Er ikke bare mannens oppgave. 

Anonymkode: ca3c7...bdc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thoughtful skrev:

og sansynligvis bullshit

Om dem ikke vil det burde dem vel ikke ligge med folk uten kondom, da 🙂

Anonymkode: 8072a...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan ikke vi jenter bruke prevansjon i tillegg? 🤔 så slipper vi å ende opp som sytende alenemødre som klager over at ons’en ikke vil leke pappa resten av livet, når sexen man hadde helt åpenbart var for nytelsens skyld, ikke for å lage barn den kvelden. Er ikke bare mannens oppgave. 

Anonymkode: ca3c7...bdc

Enig i det du skriver 👍🏼 Er begge sitt ansvar. Om du ligger med en mann som ikke bruker kondom og du selv vet at du ikke bruker noe form for prevensjon så er jo det det samme som å skyte seg selv i leggen, like blåst begge to 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...