Gå til innhold

Mac Miller er død


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri hørt om han, men nå er ikke rap og hiphop noe jeg hører noe særlig på, og ihvertfall ikke ny rap/hiphop. Men alltid trist når folk dør unge. Hvil i fred!  :dagens-rose: ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Salka skrev:

Har aldri hørt om han, men nå er ikke rap og hiphop noe jeg hører noe særlig på, og ihvertfall ikke ny rap/hiphop. Men alltid trist når folk dør unge. Hvil i fred!  :dagens-rose: ❤️

Er så mange unge som dør av overdose, det er grusomt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange artister som dør ved 26 års alder 😕 syns han har noe bra musikk, men kjente han best som ekskjæresten til Ariana Grande. Forholdet tok visst slutt mye på grunn av rusmisbruket hans. Trist at han ikke fikk hjelp :( hvil i fred 💐

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig talentfull både som rapper og produsent. En av de få new school jeg faktisk har hatt sansen for.

Kjipt at han sleit sånn og håper alle de unge stoner fansa trapper litt ned når de ser hvor mye det kan ødelegge et menneske, for drugs are bad mkay. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær

Aldri hørt om han.  Men det er jo en "trillion" artister der ute som er store i USA - men kanskje ikke så mye her. Uansett, trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, _Malene skrev:

Nå er jeg i sjokk. En av mine favoritt hip-hop artister.. 

Malene T. O er d deg? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Låta hans «Donald Trump» er en av mine all time favorittlåter. 

Han var en skikkelig kul fyr som jeg var så heldig å møte etter en konsert en gang. Livvakta hans sa nei til at vi fikk ta bilde og ville jage oss unna. Mac derimot sa det var ok, og stilte seg gladelig opp sammen med oss.

Hvil i fred Mac, dette var virkelig alt for tidlig.🌹

 

Endret av Masuka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Masuka skrev:

Låta hans «Donald Trump» er en av mine all time favorittlåter. 

Han var en skikkelig kul fyr som jeg var så heldig å møte etter en konsert en gang. Livvakta hans sa nei til at vi fikk ta bilde og ville jage oss unna. Mac derimot sa det var ok, og stilte seg gladelig opp sammen med oss.

Hvil i fred Mac, dette var virkelig alt for tidlig.🌹

 

Det var snilt av han :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...