Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Mac Miller er død

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hvem han er

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, MarianneE skrev:

Aner ikke hvem han er

Var en kjent ung rapper, trist er det uansett :( 

Skrevet

Har aldri hørt om han, men nå er ikke rap og hiphop noe jeg hører noe særlig på, og ihvertfall ikke ny rap/hiphop. Men alltid trist når folk dør unge. Hvil i fred!  :dagens-rose: ❤️

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Har aldri hørt om han, men nå er ikke rap og hiphop noe jeg hører noe særlig på, og ihvertfall ikke ny rap/hiphop. Men alltid trist når folk dør unge. Hvil i fred!  :dagens-rose: ❤️

Er så mange unge som dør av overdose, det er grusomt :( 

Skrevet

Så mange artister som dør ved 26 års alder 😕 syns han har noe bra musikk, men kjente han best som ekskjæresten til Ariana Grande. Forholdet tok visst slutt mye på grunn av rusmisbruket hans. Trist at han ikke fikk hjelp :( hvil i fred 💐

• Liker 2
Skrevet

Utrolig talentfull både som rapper og produsent. En av de få new school jeg faktisk har hatt sansen for.

Kjipt at han sleit sånn og håper alle de unge stoner fansa trapper litt ned når de ser hvor mye det kan ødelegge et menneske, for drugs are bad mkay. 

• Liker 3
Gjest Regnskapssekretær
Skrevet

Aldri hørt om han.  Men det er jo en "trillion" artister der ute som er store i USA - men kanskje ikke så mye her. Uansett, trist

Skrevet

Nå er jeg i sjokk. En av mine favoritt hip-hop artister.. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, _Malene skrev:

Nå er jeg i sjokk. En av mine favoritt hip-hop artister.. 

Malene T. O er d deg? 😀

Skrevet
2 minutter siden, monstergospel skrev:

Malene T. O er d deg? 😀

Hvem?

Skrevet (endret)

Låta hans «Donald Trump» er en av mine all time favorittlåter. 

Han var en skikkelig kul fyr som jeg var så heldig å møte etter en konsert en gang. Livvakta hans sa nei til at vi fikk ta bilde og ville jage oss unna. Mac derimot sa det var ok, og stilte seg gladelig opp sammen med oss.

Hvil i fred Mac, dette var virkelig alt for tidlig.🌹

Endret av Masuka
  • Liker 4
Skrevet
2 timer siden, monstergospel skrev:

Malene T. O er d deg? 😀

Nei? :) 

Annonse
Skrevet
1 time siden, Masuka skrev:

Låta hans «Donald Trump» er en av mine all time favorittlåter. 

Han var en skikkelig kul fyr som jeg var så heldig å møte etter en konsert en gang. Livvakta hans sa nei til at vi fikk ta bilde og ville jage oss unna. Mac derimot sa det var ok, og stilte seg gladelig opp sammen med oss.

Hvil i fred Mac, dette var virkelig alt for tidlig.🌹

Det var snilt av han :hjerte:

Skrevet

Fullstendig ukjent for meg, men det er uansett tragisk når en så ung person mister livet. RIP. :dagens-rose:

• Liker 1
Skrevet
På 9.9.2018 den 0.42, Winza skrev:

Den amerikanske rapperen Mac Miller er død

https://www.vg.no/rampelys/i/Xw7Mqo/mac-miller-er-doed

Dette kom som et sjokk for meg, enda en ung og dyktig artist som dør så altfor tidlig :( R.I.P :hjerte:

Jeg har problemer med å få sjokk når man vet hvordan han levde.

• Liker 6
Skrevet
11 timer siden, Tøytigern skrev:

Jeg har problemer med å få sjokk når man vet hvordan han levde.

Godt poeng

• Opprett ny...