AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Leser om folk som stadig er på date og hele tiden treffer potensielle partnere. Hvor i all verden er det dere finner disse, og hvordan kommer dere i kontakt med de? Hvis jeg viser ørlite interesse for ei dame, så merker jeg at de som regel blir ukomfortable og nervøse for om jeg skal prøve å bli kjent med de. Slik føles det ihvertfall for meg. Virker som det fins uendelig med potensielle partnere for mange. Hva er det jeg ikke har forstått? Går jo årevis mellom hver gang jeg treffer damer jeg føler det er en (mikroskopisk) mulighet for at det skal klaffe med. Jeg har bare vært forelsket en gang i mitt liv. Er det uvanlig lite? Føles som alle andre har fått utdelt masse date-, og flørteinfo som jeg aldri har blitt informert om... Anonymkode: 36d08...a54 2
Broken_1988 Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Ingen tips, men føler virkelig med deg. Jeg har vært forelsket flere ganger, i menn som ikke har villet ha meg. Det er helt forferdelig. Ønsker deg lykke til. Håper det finnes noen for oss også der ute. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Dette er ganske individuelt, jeg vet om menn og kvinner som finner nye crushes omtrent hver måned, da via datingapper eller byen i, eller via hobby og fritid, og også via barna deres (andre aleneforeldre). Men for meg blir jeg bare interessert i noen typ hvert femte år, og som du sier er sjansen for at det klaffer med akuratt den ene ganske liten. Mitt inntrykk er at det er sånn det er for de fleste og det er vel derfor kjærligheten er så unik når det først klaffer også fordi det er ikke noe som skjer lett eller med hvem som helst man vil og håper. Det er overhodet ikke sånn at det finnes massevis med uendelige partnere for folk men enkelte bryr seg mer om å ha "noen" enn å ha den rette, men da ender det jo med brudd eller med årevis i et ulykkelig forhold etterhvert som de ikke er forelsket i forelskelsen lenger. Det høres helt normalt ut sånn du har det. Kjærligheten er ikke lett å finne og om den var det ville det heller ikke vært så spesielt som det er Anonymkode: e714a...166 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Leser om folk som stadig er på date og hele tiden treffer potensielle partnere. Hvor i all verden er det dere finner disse, og hvordan kommer dere i kontakt med de? Jeg har lurt på det samme og kom frem til at de nok treffer hverandre på nett. Helst nettdating som f.eks. tinder, men også Facebook og Instagram. Og så tar de det derfra. Selv syns jeg det er synd at det har blitt slik, men jeg ser trenden. Det er på nett at menn tar kontakt og ønsker å snakke med meg, ikke i virkeligheten. Det skjer faktisk omtrent aldri at en mann tar kontakt i hverdagen. På nett "eksploderer" det. Hvis jeg viser ørlite interesse for ei dame, så merker jeg at de som regel blir ukomfortable og nervøse for om jeg skal prøve å bli kjent med de. Slik føles det ihvertfall for meg. Jeg kan fort bli litt sånn selv. Kan det hende de rett og slett ikke er vant til at menn tar kontakt på denne måten? Jeg syns det er flott at du gjør det. Husk at det skal en del til for at det klaffer. Det kan også hende du må revurdere dine preferanser og gi damer som ikke nødvendigvis har et utseende du umiddelbart liker, en sjanse. Hva syns du om det? Det er mange "grå mus" der ute som hadde satt pris på å bli sett, tror jeg. Virker som det fins uendelig med potensielle partnere for mange. Hva er det jeg ikke har forstått? Går jo årevis mellom hver gang jeg treffer damer jeg føler det er en (mikroskopisk) mulighet for at det skal klaffe med. Igjen, kanhende du må revurdere preferansene dine. Folk inngår forhold med hverandre også når det ikke klaffer 100%. Det som jeg har sett er at mange menn går etter de samme damene. Hva med å fordele det litt? Kan du gi ei jente en sjanse lell om hun ikke har et perfekt yte og velregissert fasade? Jeg har bare vært forelsket en gang i mitt liv. Er det uvanlig lite? Hvor gammel er du? Jeg assosierer forelskelse med hormoner og noe som jeg knytter til ung alder. Etterhvert vil du merke at du ikke blir forelsket i det heletatt Føles som alle andre har fått utdelt masse date-, og flørteinfo som jeg aldri har blitt informert om... Vi er mange som deg ❤️ Jeg er selv evig singel fordi jeg aldri klarte å knekke koden. Anonymkode: 36d08...a54 Anonymkode: 0beb9...a0d
hutula1 Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 Hvor man treffer potensielle partnere? Alle plasser der det er mennesker!
Jr.Garcon Skrevet 10. september 2018 #6 Skrevet 10. september 2018 På 8.9.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev: Leser om folk som stadig er på date og hele tiden treffer potensielle partnere. Hvor i all verden er det dere finner disse, og hvordan kommer dere i kontakt med de? Hvis jeg viser ørlite interesse for ei dame, så merker jeg at de som regel blir ukomfortable og nervøse for om jeg skal prøve å bli kjent med de. Slik føles det ihvertfall for meg. Virker som det fins uendelig med potensielle partnere for mange. Hva er det jeg ikke har forstått? Går jo årevis mellom hver gang jeg treffer damer jeg føler det er en (mikroskopisk) mulighet for at det skal klaffe med. Jeg har bare vært forelsket en gang i mitt liv. Er det uvanlig lite? Føles som alle andre har fått utdelt masse date-, og flørteinfo som jeg aldri har blitt informert om... Anonymkode: 36d08...a54 Ganske innlysende at de ligger lista for hva som er drømmemannen/damen relativt lavt. Det er jo mange som ikke vokser fra den barneskolegreia hvor man var "forelska/sammen" med nye hele tiden. Huff, det hørtes ubehagelig ut 🙈 Noen menn har et langt større antall interesserte damer enn andre, sånn er det bare . Det er ikke uvanlig lite. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #7 Skrevet 10. september 2018 På 8.9.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev: Leser om folk som stadig er på date og hele tiden treffer potensielle partnere. Hvor i all verden er det dere finner disse, og hvordan kommer dere i kontakt med de? Hvis jeg viser ørlite interesse for ei dame, så merker jeg at de som regel blir ukomfortable og nervøse for om jeg skal prøve å bli kjent med de. Slik føles det ihvertfall for meg. Virker som det fins uendelig med potensielle partnere for mange. Hva er det jeg ikke har forstått? Går jo årevis mellom hver gang jeg treffer damer jeg føler det er en (mikroskopisk) mulighet for at det skal klaffe med. Jeg har bare vært forelsket en gang i mitt liv. Er det uvanlig lite? Føles som alle andre har fått utdelt masse date-, og flørteinfo som jeg aldri har blitt informert om... Anonymkode: 36d08...a54 Jeg skjønner ikke en dritt jeg heller. Jeg sier til kvinner at jeg er radiograf og søker en dame med litt bein i nesa, det er liksom onelineren min, men den funker aldri. Anonymkode: 33d90...a96 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #8 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke en dritt jeg heller. Jeg sier til kvinner at jeg er radiograf og søker en dame med litt bein i nesa, det er liksom onelineren min, men den funker aldri. Anonymkode: 33d90...a96 Si heller at du er baker og søker en dame med bolle i ovnen. Eller med digre brød:-) Anonymkode: 7374d...25f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #9 Skrevet 10. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si heller at du er baker og søker en dame med bolle i ovnen. Eller med digre brød:-) Anonymkode: 7374d...25f Eller IT-spesialist som «vet å trykke på de riktige knappene». Anonymkode: 33d90...a96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå