AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Har ikke tørt å spørre ff i frykt for å virke masete, i tillegg til å ikke ville vite om han ligger med andre. Vi har holdt på ett år, men bor langt fra hverandre og treffes ikke så ofte. Er det feil å treffe andre? Anonymkode: 4b245...6eb
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 FF-forhold er uforpliktende. Skjønner ikke at du har hatt et slikt forhold i et år uten å vite det. Anonymkode: ddf87...299 12
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Greia var vel mer om det var mer seriøst siden man har holdt på i ett år og blitt svært nære og glad i hverandre. Jeg vet jo at vi ikke er sammen. ts Anonymkode: 4b245...6eb
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Greia var vel mer om det var mer seriøst siden man har holdt på i ett år og blitt svært nære og glad i hverandre. Jeg vet jo at vi ikke er sammen. ts Anonymkode: 4b245...6eb Nei, jeg vil si motsatt. Da har man gått forbi stadiet der man ser hvor det går, og gått inn i en rutine. Hadde han hatt ønske om noe mer, så hadde det kommet til uttrykk innen et år. Anonymkode: 7a4ed...0f9 4
eller Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 Hvorfor vil du ikke vite om du blir utsatt for smitte dersom han har sex med andre? Det er absolutt noe dere bør prate om. 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #6 Skrevet 8. september 2018 Du kan selvsagt date andre. Ff er ingen forpliktelser eller kjærlighet. Selvom dere har blitt glad i hverandre er dere jo ikke aktuelle som noe mer. Hadde han villet det hadde dere ikke vært ff i et år! Da hadde dere vært avstandskjærester for lengst! Og du det er ikke masete å spørre en man har delt sitt mest private med, om hva intensjonen hans er med deg Anonymkode: fd390...382 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 19 timer siden, eller skrev: Hvorfor vil du ikke vite om du blir utsatt for smitte dersom han har sex med andre? Det er absolutt noe dere bør prate om. Hvor står det at hen ikke praktiserer beskyttende sex? Slutt å kjenn andre på deg selv. Anonymkode: 85dd2...866 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan selvsagt date andre. Ff er ingen forpliktelser eller kjærlighet. Selvom dere har blitt glad i hverandre er dere jo ikke aktuelle som noe mer. Hadde han villet det hadde dere ikke vært ff i et år! Da hadde dere vært avstandskjærester for lengst! Og du det er ikke masete å spørre en man har delt sitt mest private med, om hva intensjonen hans er med deg Anonymkode: fd390...382 Støttes. Anonymkode: 4d67a...b21
herzeleid Skrevet 10. september 2018 #9 Skrevet 10. september 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor står det at hen ikke praktiserer beskyttende sex? Slutt å kjenn andre på deg selv. Anonymkode: 85dd2...866 Beskyttende sex Ellers er det nok greit å være klar over at sex med kondom også medfører smittefare. Til TS: Om dere har et fullstendig uforpliktende forhold er det selvfølgelig ingen ting i veien for å treffe andre og etablere et forhold som kan utvikle seg til noe mer. Ut fra det du skriver virker det som du egentlig ønsker noe mer enn kun lettvint sex. Da tror jeg det lureste er å være klar på dette ovenfor personen du har et uforpliktende forhold til, og enten gjøre forholdet mer seriøst eller finne noen som du vil være sammen med, og som faktisk er interessert i deg. Ikke kast bort tiden på noe du egentlig ikke ønsker. 1
eller Skrevet 10. september 2018 #10 Skrevet 10. september 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor står det at hen ikke praktiserer beskyttende sex? Slutt å kjenn andre på deg selv. Anonymkode: 85dd2...866 Hvorfor krenket? Kondom gir beskyttelse, men ikke mot alt. Og kondom gir bare beskyttelse dersom den er på. Det er absolutt verd en prat med en sexpartner som har sex med andre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #11 Skrevet 10. september 2018 3 minutter siden, eller skrev: Hvorfor krenket? Kondom gir beskyttelse, men ikke mot alt. Og kondom gir bare beskyttelse dersom den er på. Det er absolutt verd en prat med en sexpartner som har sex med andre. Stemmer. Kondom beskytter ikke mot hpv virus som igjen kan gi livmorhalskreft. At jenter nedgraderer seg selv til kun å få penisen til en mann. Hvorfor ikke hele kroppen, mennesket og hjernen. Seriøst. Ikke rart menn puler rundt. De trenger jo ikke være seriøse. De har jo villige jenter som LAR seg bli brukt til tøm og røm. Så går jenta og håper ; liker han meg? Vil han egentlig ha meg? Ligger han med andre og? For helvete slutt med det!!!! Ikke ha FF. Det er slik jenter blir såret og får sykdommer. Lær å si nei, bli seriøs! Anonymkode: 73adc...7e7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #12 Skrevet 10. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer. Kondom beskytter ikke mot hpv virus som igjen kan gi livmorhalskreft. At jenter nedgraderer seg selv til kun å få penisen til en mann. Hvorfor ikke hele kroppen, mennesket og hjernen. Seriøst. Ikke rart menn puler rundt. De trenger jo ikke være seriøse. De har jo villige jenter som LAR seg bli brukt til tøm og røm. Så går jenta og håper ; liker han meg? Vil han egentlig ha meg? Ligger han med andre og? For helvete slutt med det!!!! Ikke ha FF. Det er slik jenter blir såret og får sykdommer. Lær å si nei, bli seriøs! Anonymkode: 73adc...7e7 Slutshaming? Slutt å tre dine normer ned over oss. Anonymkode: 420a5...85e 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #13 Skrevet 10. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutshaming? Slutt å tre dine normer ned over oss. Anonymkode: 420a5...85e Sannheten svir. Daglig kommer det tråder om såra jenter så kutt ut. Jenter BLIR såret selv om de har ff. De vil ALLTID noe mer. Jeg fatter ikke at dere orker å kun være tømmestasjon. Dere må elske dere selv høyere. Ikke finn dere i det!! Dette er ikke slutshaming. Prøver å hjelpe jentene. Får de mer selvtillitt så finner de seg ikke i å bli lurt av gutta!!!!!! Anonymkode: 73adc...7e7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #14 Skrevet 10. september 2018 Det går faktisk an å ha et sett med spilleregler selv om man er FF! Jeg har det med min, reglene er enkle...ingen av oss er interessert i et seriøst forhhold med hverandre eller andre, men vi forholder oss til sex kun med hverandre. I det en av oss blit fristet til å ligge med noen andre eller date, så skal vi si i fra, da vi begge er lite interessert i å dra på seg sykdommer, og at det er direkte ufint å ha en FF hvis man er på datern. Du som mener "tøm og røm"...vet ikke hva du ser for deg at et FF -forhold er, men mitt og de andre jeg kjenner driver ikke med "drop-in" sex. Vi setter av gjerne en kveld/ helg....gjør stort sett det andre par gjør, ser film, spiser mat, drikker vin etc...innimellom mye sex. Så kan det gjerne gå noen uker, og så gjør vi det samme. Eneste forskjellen er at ingen av oss vil ha et forpliktende seriøst forhold hvor vi planlegger livet sammen, og det er ingen smalltalk på dagligbasis. Vi er faste flørter, vi nyter kun godene av flørtefasen. Anonymkode: 8e901...e14 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #15 Skrevet 10. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Sannheten svir. Daglig kommer det tråder om såra jenter så kutt ut. Jenter BLIR såret selv om de har ff. De vil ALLTID noe mer. Jeg fatter ikke at dere orker å kun være tømmestasjon. Dere må elske dere selv høyere. Ikke finn dere i det!! Dette er ikke slutshaming. Prøver å hjelpe jentene. Får de mer selvtillitt så finner de seg ikke i å bli lurt av gutta!!!!!! Anonymkode: 73adc...7e7 Bullshit. Jeg har hatt 4 ff, i alle tilfellene var det gutten/ mannen som ble forelska og ville noe mer. Jeg ble sammen med to av de, begge forholdene varte i mange år (og jeg som gjorde det slutt). Anonymkode: 4d67a...b21 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #16 Skrevet 10. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bullshit. Jeg har hatt 4 ff, i alle tilfellene var det gutten/ mannen som ble forelska og ville noe mer. Jeg ble sammen med to av de, begge forholdene varte i mange år (og jeg som gjorde det slutt). Anonymkode: 4d67a...b21 Hvor lang tid etter at dere ble FF ble mannen forelska? Anonymkode: 03d82...889
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #17 Skrevet 10. september 2018 Ts her. Takk for alle svar! er ikke annet enn en tinder hookup jeg skal på, men kanskje det hjelper meg å ikke legge så mye i han andre, få han litt på avstand. Anonymkode: 4b245...6eb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #18 Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid etter at dere ble FF ble mannen forelska? Anonymkode: 03d82...889 4-6 mnd med alle fire. Anonymkode: 4d67a...b21
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #19 Skrevet 10. september 2018 13 timer siden, eller skrev: Hvorfor krenket? Kondom gir beskyttelse, men ikke mot alt. Og kondom gir bare beskyttelse dersom den er på. Det er absolutt verd en prat med en sexpartner som har sex med andre. Går du rundt med filtermaske? Anonymkode: 85dd2...866
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #20 Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Takk for alle svar! er ikke annet enn en tinder hookup jeg skal på, men kanskje det hjelper meg å ikke legge så mye i han andre, få han litt på avstand. Anonymkode: 4b245...6eb Det er vanskelig å ha ff-forhold i det lange løp. Det er lurt av deg å gå på date med en annen, og kanskje se det litt utenfra. Anonymkode: 5a9db...df3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå