AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #21 Skrevet 9. september 2018 Ja, ser ikke noe problem med det. Gir ingen klystereffekt for meg Anonymkode: d840f...8b6 1
Katten.2.0 Skrevet 9. september 2018 #22 Skrevet 9. september 2018 Tror alle jenter jeg har hatt analsex med har villet at jeg skulle komme der òg. Har dog full forståelse for at ikke alle er like fan av det. 2
blaffen Skrevet 9. september 2018 #23 Skrevet 9. september 2018 Dere som tar spruten i rumpa, hvis dere ikke tømmer dere etterpå, blir det borte da? Jeg spør fordi tykktarmen er rett innenfor endetarmen(7cm?) og tykktarmens jobb er blant annet å fjerne fuktighet. En liten sprut kan med andre ord med litt flaks bli helt borte i løpet av noen timer. Med litt uflaks kan andre ting bli sugd opp også. En av grunnene til at HIV smitter så lett blant homofile menn er at viruset kan krysse over i blodbanen mens sæd absorberes i tykktarmen. 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #24 Skrevet 10. september 2018 13 timer siden, blaffen skrev: Dere som tar spruten i rumpa, hvis dere ikke tømmer dere etterpå, blir det borte da? Jeg spør fordi tykktarmen er rett innenfor endetarmen(7cm?) og tykktarmens jobb er blant annet å fjerne fuktighet. En liten sprut kan med andre ord med litt flaks bli helt borte i løpet av noen timer. Med litt uflaks kan andre ting bli sugd opp også. En av grunnene til at HIV smitter så lett blant homofile menn er at viruset kan krysse over i blodbanen mens sæd absorberes i tykktarmen. Det er nok ikke ment fra naturens side å havne i endetarmen.... Anonymkode: e6567...a6c 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #25 Skrevet 10. september 2018 Tar spruten i rumpa, men jeg er gutt da😉 Anonymkode: 3bf76...2cc 4 2
Ansagt Skrevet 13. september 2018 #26 Skrevet 13. september 2018 Det er deilig å fylle rumpa hennes med en god sprut, kan anbefales!😊
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #27 Skrevet 13. september 2018 Ja tar spruten i rompa. Merker ikke no forskjell. Har alltid tatt skyll først Anonymkode: fbd06...fcc
Jr.Garcon Skrevet 13. september 2018 #28 Skrevet 13. september 2018 (endret) På 9.9.2018 den 21.42, blaffen skrev: Dere som tar spruten i rumpa, hvis dere ikke tømmer dere etterpå, blir det borte da? Jeg spør fordi tykktarmen er rett innenfor endetarmen(7cm?) og tykktarmens jobb er blant annet å fjerne fuktighet. En liten sprut kan med andre ord med litt flaks bli helt borte i løpet av noen timer. Med litt uflaks kan andre ting bli sugd opp også. En av grunnene til at HIV smitter så lett blant homofile menn er at viruset kan krysse over i blodbanen mens sæd absorberes i tykktarmen. Nå har vel uansett de færreste som bryr seg om sin og andres helse ubeskyttet analsex uten at man vet at begge er HIV negative. Hvis du ikke vet HIV statusen på partneren din så hjelper det heller ikke om du styrer unna analsex og så har 50 vaginale samleier. Har du ubeskyttet sex med en dame som har HIV så smitter HIV lettERE ved analsex, men det smitter mer enn lett nok via vaginalt samleie også. Grunnen til at HIV er så utbredt blant homofile er fordi mange er svært dårlige på kondombruk, har hyppige partnerbytter, tilfeldig sex med ukjente , dårlige på testing og sååå kommer det momentet at analsex er den smitteveien HIV lettest overføres på på toppen av alle disse risikofaktorene. Endret 13. september 2018 av Jr.Garcon 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #29 Skrevet 13. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja tar spruten i rompa. Merker ikke no forskjell. Har alltid tatt skyll først Anonymkode: fbd06...fcc Hvordan skyll? Anonymkode: ef48c...0ae
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #30 Skrevet 14. september 2018 Spruten er et så utrolig kleint uttrykk. Kan dere ikke heller si sæden eller ejakuleringen eller hva som helst bare noe annet enn spruten? Anonymkode: 2df66...94a 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #31 Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spruten er et så utrolig kleint uttrykk. Kan dere ikke heller si sæden eller ejakuleringen eller hva som helst bare noe annet enn spruten? Anonymkode: 2df66...94a Ejakulering er bedre enn spruten? Det er jo en sprut. Kjære, evakuerte du i rumpehullet mitt nu? Anonymkode: ef48c...0ae 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #32 Skrevet 14. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ejakulering er bedre enn spruten? Det er jo en sprut. Kjære, evakuerte du i rumpehullet mitt nu? Anonymkode: ef48c...0ae Hahaha evakulerte! Anonymkode: ef48c...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #33 Skrevet 14. september 2018 Jepp 😊 Anonymkode: d251f...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #34 Skrevet 14. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha evakulerte! Anonymkode: ef48c...0ae Hahahaha Anonymkode: d251f...3a1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #35 Skrevet 14. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Ejakulering er bedre enn spruten? Det er jo en sprut. Kjære, evakuerte du i rumpehullet mitt nu? Anonymkode: ef48c...0ae En sprut er ikke en ejakulering. En spruteflaske ejakulerer ikke, en brustflaske som ristes ejakulerer ikke. Anonymkode: 2df66...94a 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #37 Skrevet 14. september 2018 Herregud, er vi blitt så lettkrenka og tertefine nå ? " Jeg blottlegger mitt skjød i skam for dem min herre, men kan de si meg hvor de har tenkt at ejakuleringen vil finne sted." Anonymkode: 33241...e94 6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #38 Skrevet 17. september 2018 Ja, jeg liker godt at han avslutter i rompa mi. Det eneste er at jeg synes det renner litt fort ut igjen. Og at han ikke synes det er så deilig å fortsette å ligge oppå meg etter at han har kommet. Når han kommer inni meg vaginalt liker jeg å vite at jeg har sæden hans inni meg en stund før den renner ut igjen og at jeg kan kjenne kuken inni meg. Men det er jo også litt sexy at sæden hans renner ut av meg, jeg liker å kjenne det og at han kan se det. Anonymkode: 4e419...59e 8
bisunnm Skrevet 6. september 2023 #39 Skrevet 6. september 2023 jeg tar alltid spruten i rumpa, når jeg blir pult. Rådeilig å kjenne en mann komme i meg, men også å kjenne det renne utigjen av meg 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #40 Skrevet 6. september 2023 On 9/9/2018 at 9:42 PM, blaffen said: Jeg spør fordi tykktarmen er rett innenfor endetarmen(7cm?) og tykktarmens jobb er blant annet å fjerne fuktighet. En liten sprut kan med andre ord med litt flaks bli helt borte i løpet av noen timer. Dette er interessant! Jeg har alltid ment at kvinnekroppen har en stor defekt ved at den ikke absorberer den proteinrike sæden, men at den heller bare renner ut igjen. Så om man står på hodet en stund etter at man har fått spruten i stumpen, så kan kroppen absorberer sæden? Og gjøre seg nytte av den? Nice 🙂 Anonymkode: 163cb...2fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå