AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 En startet å skrive til meg som jeg har hatt på sosiale medier i en god stund. Vi skrev litt frem og tilbake, han spurte om snappen min, han la meg til der. Begynte å få snap av hverdagen hans. Han har virket ganske interessert i meg når vi har skrevet med hverandre, og jeg begynte med å like han. Greia er at nå så sender han ikke like mye snap, han sender mer til andre enn til meg. Til meg så skriver han mer i chatten.. han har spurt om å møtes men er litt små redd for at han ikke er ute etter noe seriøst som det jeg er. (Er ei jente på 22) noen tips til hvordan jeg kan finne ut av det? Han er 25 år gammel, var i et forhold som varte i 2 år og han har nå vært singel i litt over 1 år, som er nesten like lenge som det jeg har vært singel. Jeg var i et forhold med en som varte i 3 år, og har vært singel i litt over et år jeg og Anonymkode: f27f2...8ad
hutula1 Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Har du vist interesse for han ved å stille spørsmål til han? Jeg bruker å vise interesse og spør henne mange ting, men om hun ikke er interessert i meg og ikke viser det ved å stille spørsmål, lar jeg samtalen bare henge der og tar hun ikke kontakt etter noen uker, er nok interessen ikke der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå