AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Når den ene bor feks i Norge og den andre i Danmark- noen som har fått det til å fungere? Eller er det dødfødt? Anonymkode: 9ab64...004
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 Det funker for oss. Jeg i norge, han i usa. Over 3 år nå. Har kontakt hver dag. Besøker hverandre 2-3 ganger i året. Det blir mye snakk om flytting og giftemål. Om dette ikke hadde vært aktuelt, hadde ikke forholdet funket. Anonymkode: 5fc1b...f53
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det funker for oss. Jeg i norge, han i usa. Over 3 år nå. Har kontakt hver dag. Besøker hverandre 2-3 ganger i året. Det blir mye snakk om flytting og giftemål. Om dette ikke hadde vært aktuelt, hadde ikke forholdet funket. Anonymkode: 5fc1b...f53 Herlig at dere klarer å få det til å fungere! Regner med at det er lengre opphold når dere besøker hverandre da? Synes 2-3 ganger i året høres så lite ut 😟 Mye lengre og dyrere å dra til USA enn til Danmark da, så jeg ser den. Ts Anonymkode: 9ab64...004
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 Kjæresten min bodde i et annet nordisk land en stund, helt til jeg flyttet etter. Det var tungt, men det fungerte. Vi var ofte på besøk hos hverandre. Det vi holdt oss fast ved, var at vi alltid planla når vi skulle se hverandre neste gang. Det hjelper å ha noe og se frem til. Anonymkode: 2f1cb...0fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå