AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Har i noen timer hatt vondt i ribbeina på høyre side og opp mot armhulen. Er vondt å trykke på, og vondt å puste litt tungt(ergo umulig å trekke pusten dypt uten at det gjør sykt vondt!). Vondt på både inn og utpust.. Har ikke slått meg eller noen ting, hva i huleste kan dette være? Skremmer meg litt😂 Anonymkode: e7dc4...3a0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Muskulære smerter. Anonymkode: 9b3d6...58a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Er du kvinne så kan det komme av feil bh, eller spilen i bhen. Kaller det "lungeklem" 😅 Anonymkode: a2a2b...8ba
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 Det kan både være muskulært eller en brist. Ved begge tilfeller må du bare la naturen gå sin gang. Du kan eventuelt benytte støttebandasje eller korsett men sånt må bare gå over av seg selv. Anonymkode: 3527e...bac
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 Myalgi = muskelsmerter Anonymkode: ca97c...316
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 Dag 3 nå med vondt og det er verre nå... sleit med å puste i natt, blir verre når jeg ligger Anonymkode: e7dc4...3a0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 Kan være betennelse i brusken mellom ribbeina (jeg har det, og det du beskriver høres likt ut som mine symptomer) , men det kan også være noe annet. Gå til legen. Anonymkode: 194c6...9bf
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være betennelse i brusken mellom ribbeina (jeg har det, og det du beskriver høres likt ut som mine symptomer) , men det kan også være noe annet. Gå til legen. Anonymkode: 194c6...9bf Nei, det hadde jeg masse når jeg var gravid og etterpå, føles helt annerledes ut Anonymkode: e7dc4...3a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå