Gå til innhold

Ansett en fra managerleague


Egenskap

Anbefalte innlegg

Det er tull når man ikke har forstått hvordan man prissetter billett til landskamp i fotball, A-landslaget Herrer. Hvem vil vel ikke ha full stadion?

Når man ikke forstår hvordan man skal få publikum til å komme for se kamper, da har man ikke i den rette personen der i stillingen. Derfor vil jeg anbefale å ansette manager fra managerleague med erfaring til å komme i den ledige stillingen når det gjelder bl.a å pris sette billett for å se landskamp. En klok person i markedsføringsavdelingen vil jekke prisen veldig langt ned for å få publikum til å oppleve norsk A-landslag som attraktiv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Feil. Alt har en pris, og man vil heller ha noen tomme seter og opprettholde et minimumsprisnivå, enn å alltid selge hver enhet til dumpingpris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Overrasket skrev:

Feil. Alt har en pris, og man vil heller ha noen tomme seter og opprettholde et minimumsprisnivå, enn å alltid selge hver enhet til dumpingpris. 

Feil. Hører du ikke har noen erfaring i markedsføringsavdelingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
8 minutter siden, Egenskap said:

Feil. Hører du ikke har noen erfaring i markedsføringsavdelingen. 

Der tar du nok feil, igjen. Noen usolgte enheter ved en høyere enhetspris er bedre enn utsolgte enheter til en veldig lav pris. Det er sånn det er. Du trenger ikke like det, men det er fortsatt slik det fungerer. Sliter man med salget må man forbedre produktet, ikke sette ned prisen drastisk.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Overrasket skrev:

Der tar du nok feil, igjen. Noen usolgte enheter ved en høyere enhetspris er bedre enn utsolgte enheter til en veldig lav pris. Det er sånn det er. Du trenger ikke like det, men det er fortsatt slik det fungerer. Sliter man med salget må man forbedre produktet, ikke sette ned prisen drastisk.

du kommer til å få sparken. iallfall manager fra managerleague vil klare å holde vedlike publikumstallet på topp, da mener jeg på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Har dette noe i rampelys å gjøre?

Det lurer jeg også på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det lurer jeg også på

Fant ikke andre steder å plassere dette. Men rampelyset formidler jo en A-landslag som er helter for det norske folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Egenskap skrev:

Fant ikke andre steder å plassere dette. Men rampelyset formidler jo en A-landslag som er helter for det norske folk.

Finnes det ikke en tråd om sport og spill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

Finnes det ikke en tråd om sport og spill?

Ikke det jeg har sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Egenskap skrev:

Ikke det jeg har sett. 

Data, spill og elektronikk heter tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også en som heter "kosthold, trening og sport". Men der er det 99,9999999% innlegg om kosthold/slanking/trening/fitness. 

Kanskje KG burde sett på muligheten for en egen sportstråd? Det er faktisk ganske mange kvinner som er interessert i fotball, vintersport og andre sportsgrener. I ovennevnte tråd drukner man fullstendig i karbohydrater og treningstips. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Data, spill og elektronikk heter tråden.

da synes jeg rampelyset er mye bedre. Men jeg ville frem til at mennesker med erfaring fra managerleague har mye bedre erfaring på hvordan man prisjusterer kampbilletter enn dem som allerede er ansatt i markedsførings avdelingen på Ullevaal. For dem skal selvsagt ha sparken. Det og ikke ha publikum på en landskamp er jo en skam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Opp til moderatorene å flytte denne tråden.

Anonymkode: a67b4...b83

Og det er den gjort 🙌🏻

Anonymkode: a67b4...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Egenskap skrev:

snakk om avsporing til debatt.

Hehe 😂 Moderatorene må jo ha litt å gjøre i helgene også.. 

Anonymkode: a67b4...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg forutsa. 

Dette avsnittet har jeg klippet ut av et sitat fra fungerende generalsekretær Kai-Erik Aarstad: Fungerende generalsekretær Kai-Erik Aarstad i Norges fotballforbund (NFF) vil sette ned prisene for å få flere folk på Ullevaal.

Anonymkode: 6b130...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig glad at jeg får bidratt i retningen at norges fotballforbund forstår at det ikke handler om penger når det gjelder publikum, men at interessen er det veier som tyngst for å få mennesker engasjert på stadion og ikke på utsiden av stadion. 

Dem på utsiden av stadion kritiserer, men dem på stadion er støttende og engasjerte fordi dem er glad i landslaget. 

Norges fotballforbund får takke meg for mitt bidrag til å vise dem en ny retning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...