AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Hvor vanlig er det å faktisk bli forelsket, å få til noe med den personen? jeg traff en, 3.gang jeg ble forelsket.. men det ble ikke oss foreløpig. Jeg har fremdeles et håp, fordi det var ikke på grunn av han det ikke ble oss. Jeg er bare så himla lei, at en alltid skal vente og får høre "tror ikke det er riktig mann""en dag møter du han" osv.. hvorfor tar ALT så lang tid? Dette var en jeg virkelig vil bli kjent med. Og jeg har en stygg følelse av at jeg ikke så lett kommer til å forelske meg lenger. Og så blir jeg bare kjempe irriterert, år feil menn blir interessert. Dessverre er det disse som er i nærheten! Men jeg vil ha han som er på avstand. Hvorfor er det bare de kjedelige mennene som befinner seg i nærheten? Jeg forelsker meg nesten aldri. Og hvorfor er det alltid et hinder for den man liker? Og de man ikke finner noe ved er alle dører åpen for? Er så lei av at livet er klisje og kjedelig. Jeg tenker jo at det er veldig typisk, om han egentlig ikke er så interessert, men heller vil bergta en annen dame. Det er kjedelig HELE TIDEN. Hvorfor skal livet alltid holde seg kjedelig? Anonymkode: 7e45b...db2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Fått det til ca 1 av 15 ganger her. Anonymkode: 76d3c...68f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fått det til ca 1 av 15 ganger her. Anonymkode: 76d3c...68f 15 var mange. Virkelig vært forelsket 15 ganger? Men hvorfor er det så kjedelig? Det er bare forbanna kjedelig faktisk! og så føler jeg alltid at det er jeg som blir offeret, fordi "du er blind av kjærlighet.""du tenker mer enn hva han gjør på deg". Dette er typisk. Er det fordi jeg er kvinnen? Han har ikke gjort meg noe. Men jeg synes det er så tpyisk at en mann egentlig ikke gir så mye, mens en kvinne som blir betatt, vil plutselig begynne og gi ALT og kan sitte og vente og vente, som en lydig hund. Mannen finner seg selvfølgelig en annen kvinne som han faller for, og igjen forblir livet kjedelig. Men hvorfor føles det hele tiden som at jeg er den kvinnen? Hvorfor er jeg alltid hun som ikke er god nok? Jeg opplevde ikke at han fant en annen, men jeg har alltid sittet med den innstillingen til meg selv at Nå komer noen sikkert til å svare at "vi er mange som har det sånn", men det er ingen trøst. Det blir på en måte bare irriterende! Da var det plutsrlig flere kvinner som har det spnn også, liksom. Det viser bare at det ikke kan være plass til alle. Alle kan ikke være like attraktive og ettertraktet. Ikke at jeg helt tror på dette, men jeg har selv fått ekstremt med oppmerksomhet opp gjennom tiden. Alltid har jeg noen som er interessert. Men så vil han her sikkert bare være venn. Anonymkode: 7e45b...db2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 Vel, da har du kanskje bare skjønt hvordan det hele henger sammen? Det er faktisk slik for de fleste med det meste: livet er et slit. Det er ikke gøy, spennende, artig og givende. Livet tar og det gir lite tilbake. Når det gjelder kjærlighet blir det ikke bedre av at tiden vi lever har gjort om kjærlighet til en vare og puttet den inn i en app på smartphone. Igjen elsker lengre, vi bare forbruker hverandre. Og går vi lei, er det over til neste. Jeg har gitt opp kjærligheten. Den finnes ikke lengre. Anonymkode: e299c...027
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, da har du kanskje bare skjønt hvordan det hele henger sammen? Det er faktisk slik for de fleste med det meste: livet er et slit. Det er ikke gøy, spennende, artig og givende. Livet tar og det gir lite tilbake. Når det gjelder kjærlighet blir det ikke bedre av at tiden vi lever har gjort om kjærlighet til en vare og puttet den inn i en app på smartphone. Igjen elsker lengre, vi bare forbruker hverandre. Og går vi lei, er det over til neste. Jeg har gitt opp kjærligheten. Den finnes ikke lengre. Anonymkode: e299c...027 den finnes for meg. men er jeg sjelden da? vet om mange jenter også som bare går over til neste. deres valg. men er jeg et enestående tilfelle her? blir møtt med en del "du må ikkr tro du er spesiell" men føler det er en slags misunnelse fra jenter som ligger rundt.. de havner sjeldent i lange stabile forhold. Anonymkode: 7e45b...db2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: den finnes for meg. men er jeg sjelden da? vet om mange jenter også som bare går over til neste. deres valg. men er jeg et enestående tilfelle her? blir møtt med en del "du må ikkr tro du er spesiell" men føler det er en slags misunnelse fra jenter som ligger rundt.. de havner sjeldent i lange stabile forhold. Anonymkode: 7e45b...db2 Hva skulle de være misunnelig for? Greit nok at de aldri havner i stabile forhold, men det gjør ikke sånne som du og jeg heller. Det gjør ingen vel egentlig ingen for tiden? Alle bare spiller hverandre? Så får de barn og da går i allefall folk fra hverandre, eller hur? Anonymkode: e299c...027
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #7 Skrevet 7. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skulle de være misunnelig for? Greit nok at de aldri havner i stabile forhold, men det gjør ikke sånne som du og jeg heller. Det gjør ingen vel egentlig ingen for tiden? Alle bare spiller hverandre? Så får de barn og da går i allefall folk fra hverandre, eller hur? Anonymkode: e299c...027 jeg kjenner nå folk som får barn og holder sammen da. ellers kjenner jeg også folk som blir gravide med en mann som ikke vil ha med de å gjøre lenger. ei som mobba meg for eskempel, hun mobbet mange. jeg har full forståelse for at denne mannen gikk fra henne...ingen holder ut med en slik dramaperson som henne. ungen var ikke planlagt fra hennes side heller. jeg hadde holdt meg stabil til han jeg liker, men jeg "spilte" likevel, fordi jeg ble oppfordret til det og er uerfaren innen dating. jeg blir så spesielt anstrengt når jeg virelig liker noen. Anonymkode: 7e45b...db2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå