AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 De siste ukene har jeg vært en del med en gammel kompis. Alltid sett på han som kun en venn, og aldri trodd jeg skulle røre han. Nå har det seg slik at vi lå å slappet av, også plutselig lå vi å koste. Det har gått langt, men ikke helt til sex. Dette har skjedd et par ganger. Jeg liker han skikkelig godt, da han er så snill og veldig god. Vi koser mye, prater dag inn og ut på meldinger, våkner opp sammen hvor vi ligger å koser osv. Han er ikke typen som har masse jenter etter seg, og har ikke hatt kjæreste på ett år. Ikke noe flørting mellom dette heller.. Nå hørte jeg et rykte hvor han visstnok er litt småforelska i en kollega. Jeg fikk sjokk, og ble litt lei meg da jeg virkelig har noen følelser for han. Jeg har blitt brukt for sex 3 ganger før, og dette er jeg veldig redd for skal skje igjen. Har lyst til å spørre han rett ut, men hvordan gå frem uten å virke helt gal og sjalu? Jeg er nemlig ikke sjalu, jeg blir bare litt forvirra og lei. Anonymkode: 083f9...636
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Hvor gamle er dere? Spør han hvor han føler han er i livet nå, om han er klar for å finne dama han vil etablere seg med, om han nyter singelfriheten eller om han tar det som det kommer og gidder ikke stresse (som betyr de gjerne vil ha kjærestefordeler uten ansvar og forpliktelser så langt det går aka pulevenn/bruke før sex). Si at du liker han og spør om han kan se for seg dere to som et seriøst par. Det er ikke masete eller rart. Kan godt være han har et crush på en kollega men om han også nylig har begynt å like deg skal du ikke tenke så mye på hun, da kan det hende han starter å like deg bedre Det du må finne ut av er om han i det hele tatt er klar for og ønsker noe seriøst og om han kan se for seg det med deg. Om han vrir seg unna og svarer kryptisk vil han nok bare ha noe selskap inntil han evn får hun/noen andre han liker bedre. Vær rett frem å ha en åpen samtale med han om det. Hvis han sier han liker deg også på en seriøs måte så spør om han treffer andre og følg opp med å si at du vil ikke date noen som treffer andre. Nøler han da så vil han spille på flere hester men liker han deg så sier han det tydelig og klart uten noe om og men. Anonymkode: c8aca...797
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå